Trombosi emorroidale: cosa hè, sintomi è cause

Cuntenutu
A trombosi emorroidale accade principalmente quandu avete una emorroidi interna o esterna chì si rompe o hè cumpressata da l'anu, pruvucendu u sangue à accumulassi in l'anu furmendu un coagulu, chì provoca gonfiore è dulore severu in a zona anale.
Generalmente, a trombosi emorroidale hè più frequente in e persone chì sò stinziate è durante a gravidanza, ma pò ancu nasce per via di altre situazioni chì aumentanu a pressione addominale, cume sforzi esagerati in palestra, per esempiu.
U trattamentu di a trombosi emorroidale si face secondu a so causa è a so gravità, è a cirurgia o l'usu di medicazione pò esse indicatu secondu a guida di u proctologu.
Principali sintomi
I sintomi di a trombosi emorroidale sò simili à quelli di l'emorroidi, è ponu esse rimarcati:
- Dolore severu in a zona anale;
- Sanguinamentu, soprattuttu quandu si evacuanu o usanu a forza;
- Gonfiore o cumbugliu in situ.
Tuttavia, in questi casi hè pussibule verificà chì a nodulazione sia diventata purpurea o nera, essendu indicativa di trombosi, è a persona deve cunsultà un proctologu u più prestu pussibule.
A diagnosi di trombosi emorroidale hè fatta osservendu i sintomi da u proctologu, essendu valutate e caratteristiche di l'emorroidi esterne è i segni di trombosi.
Cause di trombosi emorroidale
A trombosi emorroidale accade in cunsequenza di una emorroidi esterna, chì pò nasce per via di stinzia, sforzu di evacuazione, povera igiene anale è gravidanza, per esempiu, chì sò ancu fattori di risicu per sviluppà a trombosi.
Cumu hè fattu u trattamentu
U trattamentu per a trombosi emorroidale deve esse fattu secondu a raccomandazione di u proctologu è l'usu di medicinali per u dolore, unguenti anestetici, in più di i bagni di seduta è cambiamenti in a dieta, cume l'aumentatu assunzione di fibre, per esempiu, hè raccomandatu.
Tuttavia, pò esse raccomandatu di fà una procedura chirurgica per rimuovere trombi grossi è dolorosi. Cunnosce u trattamentu per a trombosi emorroidale.