Cume A Sintunizazione cù u vostru Corpu Pò Rende Vi Più Resiliente
Cuntenutu
Includemu prudutti chì pensemu utili per i nostri lettori. Se cumprate per mezu di ligami nantu à sta pagina, pudemu guadagnà una piccula cumissione. Eccu u nostru prucessu.
Bilancendu a nostra fisiologia è i sistemi nervosi, e pratiche basate nantu à u corpu ci ponu aiutà à traversu i tempi duri.
Roba accade. Un'altra vittura si sposta subitu in a vostra corsia nantu à l'autostrada. Perdite i vostri chjavi è u vostru portafogliu dui minuti prima di avè bisognu à piglià u vostru autobus per travaglià. Avete frantumatu u fugliale cliente incorrettu in l'uffiziu.
Questi mini-disastri creanu un bellu scantu in u vostru sistema nervosu - una corsa di adrenalina chì aiuta à preparà u vostru corpu per "luttà o fughje", a nostra difesa naturale contr'à u periculu percepitu.
Ma se u vostru corpu hè colpitu cù l'adrenalina per ogni piccula cosa chì ùn va micca bè in a vita, pò tassà a vostra capacità di trattà, rendendu ancu più difficiule a ricuperazione da futuri insulti cum'è questi.
Per furtuna, hè pussibule di rinfurzà a vostra propria intelligenza somatica basata nantu à u corpu per risponde rapidamente è recuperassi da ogni sensu di minaccia per a vostra sicurezza o benessere.
Cosa hè l'intelligenza somatica? Hè capisce cumu u vostru corpu risponde à u periculu è aduprà sta cunniscenza per sustene u vostru corpu mentre passate per a vita-chì, sì site umanu, hè destinatu à esse pienu di almenu qualchì avversità.
In u mo novu libru, "Resilienza: Pratiche putenti per rimpruverà da a delusione, a Difficultà, è ancu u Disastru", spiegu assai di e risorse chì avemu in noi per custruisce a nostra resilienza. Mentre u libru descrive parechji strumenti di resilienza - cumpresi quelli destinati à migliorà l'intelligenza emotiva, relazionale è riflettente - a custruzione di l'intelligenza somatica hè a chjave per tutti questi. Senza ella, hè difficiule di impegnassi in qualsiasi altre pratiche dispunibili per voi.
Per supportà megliu a nostra intelligenza somatica naturale, avemu bisognu di calmà u nostru sistema nervosu attraversu pratiche basate nantu à u corpu chì stabiliscenu e percezioni di u nostru cervellu è e risposte à u periculu è ci aiutanu à mantene un sensu di sicurezza. Una volta chì ammaestremu alcune di queste tecniche, simu pronti per affrontà, amparà è cresce più resistenti.
Eccu alcune pratiche semplici chì raccomandu in u mo libru, ognuna basata in neurofisiologia.
1. Respirazione
Respirà hè esse vivu. Ogni inalazione chì prende attiva un pocu u ramu simpaticu di u vostru sistema nervosu (assai quandu reagisci eccessivamente à qualcosa è iperventilate), mentre ogni espirazione attiva un pocu u ramu parasimpaticu (assai quandu si sente spaventatu di morte è svene). Ciò significa chì u vostru soffiu passa per cicli naturali di.
Pudemu intenzionalmente aduprà stu ritmu di respirazione dolce è entrata per regulà in modu fiduciale a rotazione è a chiusura di u nostru sistema nervosu.
Basta una pausa per un mumentu è focalizza a vostra attenzione nantu à u vostru respiru. Fighjate induve hè u più faciule per sente e sensazioni di u vostru fiatu chì scorri in è fora - e vostre narici, a vostra gola, in l'ascesa è a caduta di u to pettu o di u vostru ventre. Pigliate un mumentu per sperimentà qualchì gratitudine per u soffiu chì sustene a vostra vita, ogni mumentu di a vostra vita.
2. Suspiru prufondu
Un suspiru prufondu hè u modu naturale di u vostru corpu-cervellu per liberà a tensione è resettà u vostru sistema nervosu. Basta respirà pienu, poi respira pienu, più longu nantu à l'exhale. anu dimustratu chì un suspiru prufondu rende u sistema nervosu autonomicu da un statu simpaticu troppu attivatu à un statu parasimpaticu più equilibratu.
Ancu sì ciò chì state affrontendu diventa più sfidante, pudete appuntamentu deliberatamente ogni mumentu di tensione o di frustrazione cù un suspiru in un statu allevatu è più rilassatu, aumentendu cusì e vostre possibilità di vede chjaramente è scegliendu di risponde sàviu à ciò chì accade.
3. Tocca
Per calmà u sistema nervosu è ristabilisce un sensu di sicurezza è fiducia in u mumentu, aiuta à aduprà a putenza di u toccu. Caldu, sicuru tocca a liberazione di l'ossitocina - l'ormone "tendi è amicizia" chì crea sentimenti piacevuli in u corpu è hè l'antidotu direttu è immediata di u cervellu à l'hormone di u stress cortisol.
L'ossitocina face parte di una cascata di neurochimici chì facenu parte di u sistema di impegnu suciale cervellu-corpu. Perchè esse in presenza di altre persone hè cusì criticu per u nostru benessere è a nostra sicurezza, a natura hà furnitu stu sistema per incuragisce ci di ghjunghje à l'altri è di cunnesse. Hè per quessa chì u toccu, cù a vicinanza fisica è u cuntattu visuale, evoca un sensu viscerale di rassicuranza chì "tuttu va bè; stai bè ".
4. A manu nantu à u core
E ricerche anu dimustratu chì mettendu a manu nantu à u vostru core è respirendu delicatamente pò calmà a vostra mente è u vostru corpu. È sperimentendu e sensazioni di toccu cù un altru essaru umanu sicuru, ancu ricurdendu ricordi di quelli mumenti, a liberazione di l'ossitocina, chì evoca un sentimentu di sicurezza è fiducia.
Si tratta di una pratica chì sfrutta u soffiu è u toccu, ma ancu i ricordi di u sentimentu sicuru cun un'altra persona. Eccu cumu si face:
- Pone a manu nantu à u vostru core. Respira delicatamente, pianu è profondamente in a zona di u vostru core. Se vulete, respira un sensu di facilità o sicurezza o buntà in u centru di u vostru core.
- Arricurdatevi un mumentu, solu un mumentu quandu vi sentite sicuru, amatu, è tenutu caru da un altru essere umanu. Ùn circate micca di ramintà tutta a relazione, solu un mumentu. Questa puderia esse cun un cumpagnu, un zitellu, un amicu, un terapeuta, o un maestru; puderia esse cù una figura spirituale. Ricurdà un mumentu d'amore cù un animale domesticu pò ancu travaglià assai bè.
- Mentre vi ricordate di stu mumentu di sentitevi sicuru, amatu è preziatu, lasciatevi assaporà i sentimenti di quellu mumentu. Lasciatevi stà cù sti sentimenti per 20 à 30 secondi. Notate ogni approfondimentu in un sensu viscerale di facilità è sicurezza.
- Ripetite sta pratica parechje volte à u ghjornu à l'iniziu, per rinfurzà i circuiti neurali chì ricordanu stu mudellu. Poi praticate questu eserciziu ogni volta chì sperimentate u primu signale di un spaventu o di un sconfortu. Cù a pratica, vi permetterà di retrocede da una reazione emotiva difficiule prima chì ti rapi.
5. Muvimentu
Ogni volta chì muvite u vostru corpu è cambiate a vostra postura, cambiate a vostra fisiologia, chì, a sua volta, sposta l'attività di u vostru sistema nervosu autonomicu.Dunque, pudete aduprà u muvimentu per cambià e vostre emozioni è u vostru umore.
Per esempiu, sè avete a paura o u nervu, hà dimustratu chì piglià una posa chì sprime u cuntrariu di quessa - mette e mani nantu à i fianchi, u pettu fora è a testa alzata - vi farà sente più sicuru. U yoga pone ancu a vostra fiducia - forse ancu di più chè pose assuciate à a dominanza suciale.
Dunque, se sperimentate un statu di paura, rabbia, tristezza o disgustu, pruvate à cambià a vostra postura. Fate chì u vostru corpu si move in una postura chì esprimi u statu emotivu chì vulete sviluppà in sè stessu per cuntrastà ciò chì senti.
Aghju trovu chì travaglià cù i mo clienti nantu à sta tecnica pò volte cambià veramente qualcosa per elli, mentre scoprenu chì anu daveru i mezi in sè per trattà queste emozioni difficiuli.
Ci hè parechje altre pratiche spiegate in u mo libru chì pudete aduprà per cultivà più calma in u corpu, ristabilisce u vostru equilibriu fisiologicu naturale, è accede à un sensu più profondu di sicurezza è di benessere chì primisce u vostru cervellu per un apprendimentu più resistente è per affrontà.
Praticendu sti strumenti, ùn solu micca capite megliu cù qualsiasi sconfortu o catastrofe è rimproverete megliu da ogni avversità, amparerai ancu à vedeci cum'è qualcunu chì pò trattà.
È quellu sensu di pudè calmà sè stessu dopu à i contrattempi hè u principiu di sviluppà una vera resilienza.
Questu articulu hè apparsu uriginale Più Grande, a rivista in linea di u Greater Good Science Center di UC Berkeley.
Linda Graham, MFT, hè l'autore di u novu libru Resilienza: Pratiche putenti per rimbarscià da delusione, difficoltà, è ancu disastru. Amparate più nantu à u so travagliu nantu à ella situ web.