Allergia à u filtru solare: sintomi è chì fà
Cuntenutu
- Sintomi di allergie à u filtru solare
- Cosa da fà quandu cumpariscenu i primi sintomi
- Trattamentu di l'allergia à u filtru solare
- Cumu evità l'allergii à u filtru solare
L'allergia à u filtru solare hè una reazione allergica chì nasce per via di qualchì sustanza irritante prisente in u filtru solare, purtendu à l'apparizione di sintomi cum'è rossu, prurito è sbucciatura di a pelle, chì pò accade in adulti, zitelli è ancu in criaturi.
Appena i primi sintomi cumpariscenu, hè impurtante chì a persona lavassi tutta a regione chì hà applicatu a crema solare è applicà una crema idratante calmante per alleviare i sintomi di l'allergia. Inoltre, l'usu di antihistaminici o corticosteroidi pò esse raccomandatu da u dermatologu o allergistu secondu a gravità di a reazione allergica.
Sintomi di allergie à u filtru solare
Ancu s'ellu ùn hè micca assai cumunu, alcune persone anu allergie à almenu una di e sostanze chì formanu a crema solare è hè caratterizata da l'apparizione di sintomi in e regioni induve hè stata applicata a crema solare, e principali sò:
- Pruritu;
- Rossu;
- Peeling è irritazione;
- Presenza di macchie o di pellet biancu o rossu.
In casi più severi è rari, l'allergia à a filtru solare pò purtà à l'apparizione di sintomi più gravi cum'è difficultà à respirà è sensazione di qualcosa bluccata in a gola, hè impurtante chì a persona venga subitu à l'uspidale per trattà sti sintomi. .
U diagnosticu di l'allergia à u filtru solare pò esse fattu osservendu i sintomi chì apparisce nantu à a pelle dopu l'applicazione di u pruduttu, è ùn hè micca necessariu di fà alcun test o esame specificu. Tuttavia, u dermatologu pò indicà l'esecuzione di un test di allergie per verificà se a persona hà qualchì reazione à e sostanze presenti in u filtru solare, pudendu cusì indicà u prutettore u più adattu.
Inoltre, prima di aduprà un filtru solare chì ùn avete mai usatu, hè cunsigliatu di applicà u filtru solare in una piccula zona è di lasciallu per qualchì ora per verificà eventuali segni o sintomi d'allergia.
Cosa da fà quandu cumpariscenu i primi sintomi
Appena i primi sintomi d'allergia sò rimarcati, in particulare in u zitellu, hè cunsigliatu di chjamà o di piglià u zitellu à u pediatricu per chì u trattamentu pò esse iniziatu rapidamente. In u casu di i zitelli è di l'adulti, si raccomanda chì appena i primi segni è sintomi d'allergia apparischinu, i lochi induve hè statu applicatu u prutettore sò lavati cù molta acqua è sapone cù pH neutru. Dopu lavatu, duvete applicà prudutti ipoallergenici cù agenti calmanti, cume creme o lozioni cù camomilla, lavanda o aloe, per esempiu, per calmà l'irritazione è mantene a vostra pelle idrata è curata.
Se dopu lavatu è idratatu a pelle, i sintomi ùn smariscenu micca cumpletamente dopu à 2 ore o s'elli peghju ancu, si consiglia di cunsultà u dermatistu u più prestu pussibule per ch'ellu possi passà u trattamentu raccomandatu per u vostru casu.
Inoltre, se i vostri sintomi aggravanu è avete difficoltà à respirà è una sensazione di qualcosa bluccatu in a vostra gola, duvete andà prestu à a sala d'urgenza, chì hè un segnu chì avete avutu una grave allergia à a crema solare.
Trattamentu di l'allergia à u filtru solare
U trattamentu raccomandatu per l'allergia à u filtru solare dipende da a gravità di i sintomi presentati è questu pò esse fattu cù antihistaminici cum'è Loratadine o Allegra per esempiu, o cù corticosteroidi cum'è Betamethasone, in forma di sciroppu o pillule chì sò aduprati per alleviare è curà i sintomi d'allergia. Inoltre, per riduce i rossi è i pruriti in a pelle, u duttore pò ancu raccomandà l'applicazione di unguenti antiistaminichi cum'è Polaramine in crema, chì aiutanu à riduce i rossi è i pruriti in a pelle.
L'allergia à u filtru solare hè un prublema chì ùn hà cure, ma ci sò qualchi suggerimenti è alternative chì ponu aiutà à prutege a pelle di quelli chì anu avutu allergie, cume:
- Pruvate altre marche di filtru solare è pruvate à aduprà filtru solare ipoallergenicu;
- Ùn fate micca u sole durante l'ore più calde, trà 10 ore è 16 ore.
- Andate in lochi ombrosi è passate u più tempu pussibule fora di u sole;
- Purtate magliette chì prutegenu da i raghji di u sole è portanu un cappellu o un cappellu à bordu largu;
- Manghjate più alimenti ricchi in beta-carotene, chì pruteggenu a vostra pelle da i raghji di u sole è prolonganu u vostru bronzu.
Un'altra opzione hè di sceglie di aduprà a crema solare chì pò esse ingerita, chì currisponde à un suchju di vitamina chì prutege a pelle da i danni causati da i raggi di u sole.
Tutte queste precauzioni sò essenziali, perchè aiutanu à prutege a pelle da l'effetti dannosi causati da u sole, impedendu l'apparizione di macchie nantu à a pelle o di u cancheru.
Cumu evità l'allergii à u filtru solare
Per evità allergie à a crema solare, hè impurtante di fà un picculu test prima di applicà a crema solare nantu à tuttu u corpu, dunque si raccomanda di mette un filtru solare daretu à l'arechje è di lasciallu accende 12 ore senza lavà. Dopu quellu tempu, se ùn ci hè reazione, u prutettore pò esse adupratu senza alcun prublema.
Fighjate u video chì seguita è chiarisce tutti i dubbi nantu à a crema solare: