Twitter Pò Prevede i Tassi di Malatie Cardiache
Cuntenutu
Sapemu avà chì u tweeting pò aiutà à calà u stress, ma un novu studiu da l'Università di Pennsylvania mostra chì Twitter pò predichendu i tassi di a malatia coronaria, una causa cumuni di morte precoce è a causa principale di morte in u mondu sanu.
I ricercatori anu paragunatu i dati di i Centri per u Cuntrollu è a Prevenzione di e Malatie (CDC) à basa di cuntea per contea cun un campione casuale di tweets publichi è anu trovu chì espressioni di emozioni negative cume rabbia, stress è fatica in i tweets di una contea eranu assuciatu à un risicu più altu di malatie cardiache.
Ma ùn v'inchietate-ùn hè micca tuttu malandrinu è tristezza. U linguaghju emutivu pusitivu (parolle cum'è «maravigliosu» o «amichi») hà mostratu u cuntrariu, suggerendu chì a pusitività pò esse prutettiva contr'à e malatie cardiache, dice u studiu.
"I stati psicologichi sò stati longu pensati per avè un effettu nantu à e malatie coronarie", spiega l'autore di u studiu Margaret Kern, Ph.D. in un comunicatu di stampa. "Per esempiu, l'ostilità è a depressione sò state ligate cù e malatie cardiache à u livellu individuale per l'effetti biologichi. Ma l'emozioni negative ponu ancu scatenà risposte cumportamentali è suciali; site ancu più prubabile di beie, manghjà male è esse isolatu da altre persone chì pò induce indirettamente à malatie cardiache ". (Per saperne di più nantu à e malatie cardiache, verificate Perchè e malatie chì sò i più grandi assassini uttenenu a minima attenzione.)
Benintesa, ùn parlemu micca di cause è effetti quì (i vostri tweets negativi ùn significanu micca necessariamente chì succumberete à e malatie cardiache!) Ma piuttostu, i dati aiutanu i ricercatori à pitturà un quadru più grande. "Cù miliardi d'utilizatori chì scrivenu ogni ghjornu nantu à e so sperienze, pinsamenti è sentimenti di ogni ghjornu, u mondu di e social media rapprisenta una nova fruntiera per a ricerca psicologica", u comunicatu di stampa dice. Tipu incredibile, eh?
È a prossima volta chì infastidite u vostru amicu cù i vostri incessanti arrabbii Twitter, avete una scusa: Hè tuttu à nome di a salute publica.