Tylenol Sinus: à chì serve è cumu piglià
Cuntenutu
Tylenol Sinus hè un rimediu per l'influenza, u fretu è a sinusite, chì riduce i sintomi cume a congestione nasale, nasu seccu, malessere, mal di testa è corpu è febbre. A so formula cuntene paracetamol, un analgesicu è antipireticu, è pseudoefedrina cloridrato, chì hè un decongestionante nasale.
Questa medicina hè prodotta da u laboratoriu Janssen è pò esse aduprata annantu à adulti è zitelli di più di 12 anni. Hè dispunibule in vendita in farmarii per un prezzu di circa 8 à 13 reai.
Per chì ghjè
Sinus Tylenol hè indicatu per u sollievu tempurale di i sintomi risultanti da u raffreddore, l'influenza è a sinusite cume a congestione nasale, ostruzione nasale, nasu seccu, malessere, dolori di corpu, mal di testa è febbre.
Cumu piglià
A dosa raccomandata di Tylenol Sinus, per e persone di più di 12 anni, hè di 2 compresse, ogni 4 o 6 ore, per ùn superà 8 compresse per ghjornu. Inoltre, ùn deve ancu esse adupratu per più di 3 ghjorni in casu di frebba è per più di 7 ghjorni in casu di dolore.
U so effettu pò esse rimarcatu dopu à 15 à 30 minuti di piglià lu.
Possibili effetti collaterali
L'effetti secundarii più cumuni chì ponu accade durante u trattamentu cù Tylenol Sinus sò nervosità, bocca secca, nausea, vertigini è insonnia. Se si produce una rara reazione di ipersensibilità, smette di piglià u medicamentu è informate u duttore.
Quale ùn deve micca aduprà
Tylenol sinus hè contraindicatu in i pazienti di menu di 12 anni, cù ipersensibilità à u paracetamol, pseudoefedrina cloridrato, o qualsiasi altru cumpunente di a formula. Ùn deve mancu esse adupratu in pazienti cun prublemi cardiaci, ipertensione, disordini di a tiroide, diabetichi è iperplasia di prostata.
Inoltre, questu rimediu ùn deve esse adupratu da e persone chì piglianu droghe inibitori di monoamina ossidasa, cume alcune droghe antidepressive, o per disordini psichiatrici è emotivi, o per a malattia di Parkinson, o per duie settimane dopu a fine di l'usu di sti farmaci, cume pò causà un aumentu di a pressione sanguigna o una crisa di ipertensione.
Ùn deve ancu esse datu à i pazienti chì utilizanu bicarbonatu di sodiu, perchè pò purtà à agitazione, pressione sanguigna aumentata è tachicardia
Inoltre, sta medicina ùn deve ancu esse aduprata da e donne chì sò incinte o chì allattanu, a menu chì ùn sia micca cunsigliatu da u duttore.