Unghie debule: chì pò esse è chì fà
Cuntenutu
- 1. Mordendusi e unghje
- 2. Utilizazione di prudutti di pulizia
- 3. Dieta bassa in nutrienti è vitamine
- 4. Anemia
- 5. Cambiamenti di tiroide
- 6. Malatie dermatulogiche
Unghie debule è fragili ponu accade per via di l'usu cutidianu di prudutti di pulizia o per via di l'abitudine di mordiccià e unghie, chì ùn hè micca una causa di preoccupazione.
Tuttavia, quandu e unghie indebolite sò accumpagnate da altri segni o sintomi, cume debolezza, mal di testa, mal di testa o vertigini, per esempiu, pò esse indicativu di prublemi di salute, cum'è anemia, carenze nutrizionali o cambiamenti ormonali, per esempiu.
Dunque, se a persona hà unghie assai fragili, hè cunsigliatu di cunsultà u dermatologu per chì i testi ponu esse fatti per aiutà à identificà a causa è, dunque, inizia u trattamentu adattatu.
1. Mordendusi e unghje
L'abitudine di muzzicà i vostri unghji in permanenza pò rende li più fragili, per via di a presenza di microtraumatismi chì facilitanu a rumpitura.
Cosa da fà: In questu casu hè cunsigliatu di smette di muzzicà e unghie, evitendu cusì u microtrauma. Unu di i modi per evità sta abitudine hè di lascià e unghie sempre ben tagliate è levigate, applicà un smaltu chì hà un gustu amaru o applicà unghie false, per esempiu. Scuprite alcuni cunsiglii per piantà di morderle e unghie.
2. Utilizazione di prudutti di pulizia
L'usu custante di prudutti di pulizia senza a prutezzione di e mani cù i guanti, pò asciugà a regione è lasciare e unghje più fragili. Oltre à i prudutti di pulizia, l'usu di l'acetone per rimuovere u smaltu pò ancu prumove l'apparizione di macchie è rende e unghje più fragili.
Cosa da fà: S'ellu hè necessariu aduprà prudutti di pulizia, si consiglia di mette un guantu, evitendu cusì u cuntattu di e mani è di e unghie cù u pruduttu. In casu di rimozione di smalti, hè cunsigliatu di aduprà rimozione di smalti chì ùn abbia micca acetone, chì cusì si pò evità danni à e unghie.
3. Dieta bassa in nutrienti è vitamine
E carenze nutrizionali ponu ancu esse unghie debule, soprattuttu s'ellu ci hè pocu cunsumu d'alimenti ricchi in ferru, vitamina D, zincu, seleniu è vitamina B, chì si trovanu in carne è ova, per esempiu, è hè incaricatu di mantene a pelle, capelli è unghie sane.
Cosa da fà: Hè impurtante di cunsultà u nutrizziunistu per identificà a carenza nutrizionale è, dunque, esse indicatu un pianu alimentariu secondu u bisognu nutrizionale di a persona è aiutendu à rinfurzà e unghie.
4. Anemia
L'anemia hè una di e principali cause di unghie debuli, perchè in l'anemia ci hè una diminuzione di a quantità di emoglobina in circulazione, chì face diminuisce ancu a quantità di ossigenu trasportatu in i tessuti.
Cusì, in cunsequenza di a quantità di ossigenu in circulazione, ùn ci hè micca solu l'indebbulimentu di e unghie, ma dinò stanchezza eccessiva, debolezza è mancanza di dispusizione, per esempiu. Amparate à ricunnosce i sintomi di l'anemia.
Cosa da fà: Se l'anemia hè cunfirmata per mezu di analisi di sangue, hè impurtante chì a causa di l'anemia sia identificata, chì permetterà à u duttore di indicà u trattamentu più efficace, aiutendu à riduce tutti i sintomi relativi à l'anemia, cumprese e unghie debuli. Vede cumu deve esse u trattamentu per l'anemia.
5. Cambiamenti di tiroide
Alcuni cambiamenti in a tiroide ponu ancu lascià e unghie più deboli è fragili. In u casu di l'ipotiroïdismu, ci hè una diminuzione di u metabolismu è una diminuzione di u trasportu di nutrienti à u corpu, rendendu e unghje più fragili.
In u casu di ipertiroidismu, ci hè un aumentu di a produzzione di ormoni tiroidiali, chì stimula a crescita di e unghie, ma sò abbastanza fragili.
Cosa da fà: In questu casu, hè impurtante chì u trattamentu sia fattu secondu a raccomandazione di l'endocrinologu, chì pò indicà a sostituzione di ormoni tiroidei in casu di ipotiroidisimu, o l'usu di droghe chì regulanu a produzzione di ormoni tiroidei in casu di ipertiroïdismu.
6. Malatie dermatulogiche
Alcune malatie dermatulogiche, soprattuttu quandu causate da funghi, ponu lascià e unghje debule è fragili, in più di alterà a so apparenza, rendenduli squamosi. In questi casi hè impurtante andà à u dermatistu per fà u diagnosticu è curà a malattia.
Cosa da fà: S'ellu si trova chì u cambiamentu di u unghje hè duvutu à a presenza di funghi, hè impurtante chì u trattamentu sia fattu secondu a raccomandazione di u dermatologu, l'usu di creme o creme antifungali essendu nurmalmente indicatu. Vede cumu duverebbe esse u trattamentu per l'infezzione fungosa di e unghie.