9 Effetti Collaterali di Bia Troppu Tè
Cuntenutu
- 1. Assorbimentu ridottu di ferru
- 2. Aumenta l'ansietà, u stress è l'inquietudine
- 3. Poveru sonnu
- 4. Nausea
- 5. Brusgia di stomacu
- 6. Cumplicazioni di gravidanza
- 7. Mal di testa
- 8. Sturdulenza
- 9. Dependenza à a caffeina
- U fondu
U tè hè una di e bevande più amate di u mondu.
E varietà più pupulare sò verdi, nere, è oolong - chì sò tutte fatte da e foglie di u Camellia sinensis pianta ().
Poche cose sò soddisfacenti o calmanti quant'è beie una tazza calda di tè, ma i meriti di sta bevanda ùn si fermanu micca quì.
U tè hè statu adupratu per e so proprietà curative in Medicina Tradizionale dapoi seculi. Inoltre, a ricerca muderna suggerisce chì i cumposti vegetali in tè ponu ghjucà un rolu in a riduzione di u risicu di e condizioni croniche, cume u cancer, l'obesità, u diabete è e malatie cardiache ().
Ancu se u cunsumu moderatu di tè hè una scelta assai sana per a maiò parte di a ghjente, supera 3-4 tazze (710-950 ml) per ghjornu puderia avè qualchì effetti negativu.
Eccu 9 effetti secondarii pussibuli di beie troppu tè.
1. Assorbimentu ridottu di ferru
U tè hè una ricca fonte di una classa di cumposti chjamati tannini. I tannini ponu ligà si à u ferru in certi alimenti, rendendulu indisponibile per l'assorbimentu in u vostru trattu digestivu ().
A carenza di ferru hè una di e carenze nutritive più frequenti in u mondu, è sì avete livelli bassi di ferru, un eccessivu assunzione di tè pò aggravà a vostra situazione.
E ricerche suggerenu chì i tannini di tè sò più propensi à impedisce l'assorbimentu di u ferru da e fonti vegetali chè da l'alimenti animali. Cusì, se seguite una dieta vegana o vegetariana stretta, pudete vulete prestà una attenzione stretta à quantu tè cunsumate ().
A quantità esatta di tannini in tè pò varià considerabilmente secondu u tippu è cumu hè preparatu. Dittu chistu, limità a vostra ingestione à 3 o menu tazze (710 ml) per ghjornu hè probabilmente un intervallu sicuru per a maiò parte di a ghjente ().
Sì avete pocu ferru ma piace sempre à beve tè, cunsiderate d'avè lu trà pasti per precauzione in più. Fate cusì renderà menu prubabile di influenzà a capacità di u vostru corpu di assorbe u ferru da i vostri alimenti à l'ora di i pasti.
RiassuntuI tannini truvati in u tè ponu ligà à u ferru in l'alimenti vegetali, riducendu a quantità chì puderete assorbe in u vostru trattu digestivu. Sì avete pocu ferru, bevi tè trà i pasti.
2. Aumenta l'ansietà, u stress è l'inquietudine
E foglie di tè cuntenenu naturalmente caffeina. U cunsumu eccessivu di caffeina da u tè, o qualsiasi altra fonte, pò cuntribuisce à sentimenti d'ansietà, stress è inquietudine ().
Una tazza media (240 ml) di tè cuntene circa 11-61 mg di caffeina, secondu a varietà è u metudu di fermentazione (,).
I tè neri tendenu à cuntene più caffeina cà e varietà verdi è bianche, è più u vostru tè hè ripidu, più u so cuntenutu di caffeina hè altu ().
A ricerca suggerisce chì e dosi di caffeina sottu à 200 mg per ghjornu sò improbabili di causà ansietà significativa in a maiò parte di a ghjente. Eppuru, alcune persone sò più sensibili à l'effetti di a caffeina cà altri è ponu avè bisognu di limità ulteriormente a so assunzione ().
Se notate chì a vostra abitudine di tè vi face sentire nervosa o nervosa, puderia esse un segnu chì avete troppu avutu è pudete vulete riduce per riduce i sintomi.
Pudete ancu pensà à optà per tisane senza caffeina. I tisani ùn sò micca cunsiderati veri tes, perchè ùn sò micca derivati da u Camellia sinensis pianta. Invece, sò fatti da una varietà di ingredienti senza caffeina, cum'è fiori, erbe è frutti.
Riassuntu
U cunsumu eccessivu di caffeina da u tè pò causà ansietà è inquietudine. Sè avete rimarcatu questi sintomi, riduce a vostra assunzione di tè o pruvate à rimpiazzà cù tisane senza caffeina.
3. Poveru sonnu
Perchè u tè cuntene naturalmente caffeina, l'ingestione eccessiva pò disturbà u ciclu di u sonnu.
A melatonina hè un ormone chì signaleghja u vostru cervellu chì hè ora di dorme. Alcune ricerche suggerenu chì a caffeina pò inibisce a produzzione di melatonina, risultendu in una qualità di sonnu scarsa ().
Un sonnu inadegwatu hè ligatu à una varietà di prublemi mentali, cumpresa a fatica, a memoria indibulita è a diminuzione di l'attenzione. In più, a privazione cronica di u sonnu hè assuciata cun un risicu aumentatu di obesità è un poviru cuntrollu di u zuccherinu in sangue (,).
E persone metabolizanu a caffeina à tassi diversi, è hè difficiule di prevede esattamente cumu impatta i mudelli di sonnu in tutti.
Alcuni studii anu trovu chì ancu solu 200 mg di caffeina cunsumati 6 o più ore prima di dorme puderebbenu influenzà negativamente a qualità di u sonnu, mentre chì altri studii ùn anu osservatu alcun effettu significativu ().
Se sperimentate sintomi relativi à una qualità di sonnu scarsa è beie regolarmente tè caffeinatu, puderete pensà à riduce a vostra assunzione - soprattuttu se cunsumate ancu altre bevande o supplementi chì cuntenenu caffeina.
RiassuntuUn eccessu di assunzione di caffeina da u tè pò riduce a produzzione di melatonina è disturbà i mudelli di sonnu.
4. Nausea
Certi cumposti in tè ponu causà nausea, soprattuttu quandu si cunsumanu in grandi quantità o à stomacu vacu.
I tannini in foglie di tè sò rispunsevuli di u gustu amaru è seccu di u tè. A natura astringente di i tanini pò ancu irrità u tessutu digestivu, putenzialmente purtendu à sintomi scomodi, cume nausea o mal di stomacu ().
A quantità di tè necessaria per avè questu effettu pò varià dramaticamente secondu a persona.
E persone più sensibili ponu avè sti sintomi dopu avè bevutu 1-2 1-2 tazze (240-480 ml) di tè, invece chì altri ponu esse in gradu di beie più di 5 tazze (1,2 litri) senza nutà alcun effetti negativu.
Sè avete rimarcatu unu di sti sintomi dopu avè bevutu tè, pudete vulete pensà à riduce a quantità totale chì beie in ogni momentu.
Pudete ancu pruvà à aghjunghje una schizza di latte o avè qualchì manghjà cù u to tè. I tanini ponu ligà à e proteine è à i carboidrati in l'alimentu, chì ponu minimizà l'irritazione digestiva ().
riassuntuI tanini in tè ponu irrità u tessutu digestivu in l'individui sensibili, dendu à sintomi cum'è nausea o mal di stomacu.
5. Brusgia di stomacu
A caffeina in tè pò causà ardori di stomacu o aggravà i sintomi pre-esistenti di reflux acidu.
A ricerca suggerisce chì a caffeina pò rilassà u sfintere chì separa u vostru esofago da u vostru stomacu, permettendu à u cuntenutu di u stomacu acidu di fluisce più facilmente in l'esofago ().
A caffeina pò ancu cuntribuisce à un aumentu di a pruduzzione totale di acidu di u stomacu ().
Benintesa, bere tè ùn pò micca necessariamente causà bruciori di stomacu. E persone rispondenu assai diversamente à l'esposizione à i stessi cibi.
Dice questu, se cunsumate di routine grandi quantità di tè è sperimentate spessu brusgiuli di stomacu, pò valere a pena di riduce a vostra assunzione è vede se i vostri sintomi miglioranu.
riassuntuA caffeina in tè pò causà bruciori di stomacu o aggravà u reflux acidu preesistente per via di a so capacità di rilassà u sfintere esofagicu inferiore è di aumentà a produzione di acidi in u stomacu.
6. Cumplicazioni di gravidanza
L'esposizione à alti livelli di caffeina da bevande cum'è u tè durante a gravidanza pò aumentà u risicu di cumplicazioni, cume l'avorto spontaneu è u pesu di nascita bassu di u zitellu (,).
I dati nantu à i periculi di a caffeina durante a gravidanza sò misti, è ùn hè ancu chjaru esattamente quantu hè sicuru. Tuttavia, a maiò parte di e ricerche indicanu chì u risicu di cumplicazioni ferma relativamente bassu sè mantenite a vostra assunzione quotidiana di caffeina sottu 200-300 mg ().
Dice questu, l'American College of Obstetricians and Gynecologists raccomanda di ùn superà a marca 200-mg (13).
U cuntenutu tutale di caffeina di u tè pò varià ma di solitu si trova trà 20-60 mg per tazza (240 ml). Cusì, per sbaglià si da a prudenza, hè megliu à ùn beie più cà circa 3 tazze (710 ml) à ghjornu ().
Alcune persone preferenu beie tisane senza caffeina invece di tè regulare per evità l'esposizione à a caffeina durante a gravidanza. Tuttavia, micca tutti i tisani sò sicuri da aduprà durante a gravidanza.
Per esempiu, tisane chì cuntenenu cohosh negru o licorice ponu induce u travagliu prematuremente è devenu esse evitati (,).
Sè site incinta è preoccupatu di a vostra cunsumazione di caffeina o di tisana, assicuratevi di circà una guida da u vostru duttore sanitariu.
riassuntuA sovraesposizione à a caffeina da u tè durante a gravidanza pò cuntribuisce à cumplicazioni, cum'è un abortu spuntinu o un pesu di nascita bassu in i zitelli. E tisane sò ancu usate cun prudenza, chì alcuni ingredienti ponu induce u travagliu.
7. Mal di testa
L'assunzione intermittente di caffeina pò aiutà à alleviare certi tipi di mal di testa. Tuttavia, quandu hè adupratu cronicamente, l'effettu oppostu pò accade ().
U cunsumu di routine di caffeina da u tè pò cuntribuisce à mal di testa ricurrenti.
Alcune ricerche suggerenu chì solu 100 mg di caffeina per ghjornu puderia cuntribuisce à a ricurrenza quotidiana di u mal di testa, ma a quantità esatta necessaria per scatenà un mal di testa pò variare secondu a tolleranza di un individuu ().
U tè tende à esse più bassu in caffeina ch'è l'altri tippi pupulari di bevande caffeinate, cum'è soda o caffè, ma alcuni tippi ponu furnisce ancu 60 mg di caffeina per tazza (240 ml) ().
Se avete mal di testa ricurrenti è pensate chì ponu esse legati à a vostra assunzione di tè, pruvate à riduce o eliminà sta bevanda da a vostra dieta per un pezzu per vede se i vostri sintomi migliuranu.
riassuntuU cunsumu di routine di quantità eccessive di caffeina da u tè puderia cuntribuisce à mal di testa crònicu.
8. Sturdulenza
Benchè u sintimu leggeru o sturdulitu sia un effetti collaterale menu cumunu, puderia esse duvutu à beve troppu caffeina da u tè.
Stu sintumu hè tipicamente assuciatu à grandi dosi di caffeina, tipicamente quelle più grandi di 400-500 mg, o circa 6-12 tazze (1,4-2,8 litri) di tè. Tuttavia, puderia accade cù dosi più chjuche in e persone chì sò particularmente sensibili ().
Generalmente, ùn hè micca cunsigliatu di cunsumà tantu tè in una seduta. Sè avete rimarcatu chì spessu si sentenu vertiginosi dopu avè bevutu tè, sceglite versioni più bassi di caffeina o cunsultate u vostru duttore sanitariu.
riassuntuGrandi dosi di caffeina da u tè ponu causà vertigini. Stu particulare effetti collaterali hè menu cumunu chè l'altri è di solitu si verifica solu se a vostra assunzione supera i 6-12 tazzi (1,4-2,8 litri).
9. Dependenza à a caffeina
A caffeina hè un stimulante abituale, è l'assunzione regulare di tè o di qualsiasi altra fonte pò purtà à a dipendenza.
I sintomi di a ritirata da caffeina ponu include mal di testa, irritabilità, frequenza cardiaca aumentata, è fatica ().
U livellu di esposizione necessariu per sviluppà a dipendenza pò varià significativamente secondu a persona. Eppuru, alcune ricerche suggerenu chì puderia cumincià dopu à pocu 3 ghjorni di assunzione consecutiva, cù una severità aumentata cù u tempu ().
riassuntuAncu piccule quantità di assunzione regulare di tè puderanu cuntribuisce à a dipendenza di a caffeina. I sintomi di ritruvamentu includenu fatigue, irritabilità è mal di testa.
U fondu
U tè hè una di e bevande più famose in u mondu. Ùn hè solu diliziosu ma ancu ligatu à numerosi benefici per a salute, cumprese una infiammazione ridutta è un risicu più bassu di malatie croniche.
Ancu se l'ingestione moderata hè sana per a maggior parte di e persone, bere troppu pò purtà à effetti collaterali negativi, cume ansietà, mal di testa, prublemi digestivi, è disturbi di i modi di sonnu.
A maiò parte di a ghjente pò beie 3-4 tazze (710-950 ml) di tè ogni ghjornu senza effetti avversi, ma alcuni ponu avè effetti collaterali à dosi più basse.
A maiò parte di l'effetti secundarii cunnisciuti assuciati à u tè bevente sò in relazione cù u so contenutu di caffeina è tanninu. Alcune persone sò più sensibili à questi cumposti cà altri. Cusì, hè impurtante di fà casu à cumu a vostra abitudine di tè pò esse affettata da voi personalmente.
Se sperimentate qualsiasi effetti collaterali chì pensate chì puderebbenu esse ligati à a vostra assunzione di tè, pruvate à taglià à pocu à pocu finu à truvà u livellu chì hè adattu per voi.
Se ùn site micca sicuru quantu tè duverebbe beie, cunsultate u vostru duttore sanitariu.