A nova campagna "Pretty Different" di Urban Decay celebra a bellezza eccentrica
Cuntenutu
Hè infine diventendu mainstream per e marche di cusmetichi è di cura persunale per alluntanassi da e norme di bellezza. In u mese passatu, un annunziu Fenty Beauty hà fattu onda per mostrà cicatrici facciali, è a marca di rasoi Billie hà lanciatu una campagna rivoluzionaria cù e donne cù i peli pubici visibili. Avà, Urban Decay hè l'ultima cumpagnia chì sfida i standard di bellezza cù a so campagna Pretty Different. (In cunnessione: Stu mudellu hè diventatu u Primu Ambasciadore di i Cosmetichi à Benefiziu cù a Sindrome di Down)
Urban Decay hà assuciatu cù cinque visi cunnisciuti per a campagna, chì tutti l'anu uccisa ATM: u cantautore sudcoreanu CL, l'attori Ezra Miller è Joey King, u cantante colombianu Karol G, è l'ultimu, ma micca menu impurtante, u favulosu Lizzo.
In u video di a campagna, e cinque stelle sboccanu in un mare di persone vestite di rosa, selfie-snapping. (In cunnessione: Lizzo dice ch'ella ama "Nurmalizà i fossi" In Culu è "Grumi" In Coscie)
ICYDK, questa hè a prima campagna di maquillaje di Lizzo. U cantante hà spartutu un postu di celebrazione in Instagram per marcà l'occasione: "IM #PRETTYDIFFRENT I LOVE MY WIDE FACE, HIGH CHEKBONES E DOUBLE CHIN! IM UNA MALA CUCINA IN MY @URBANDECAYCOSMETICS !!!" hà scrittu.
CL hà publicatu ancu nantu à a campagna nantu à IG. Ella s'hè aperta per abbraccià e so caratteristiche in l'annunziu: "Dapoi anni sò statu dettu chì ùn hè micca bellu d'esse diversu", hà scrittu in una Storia d'Instagram. "Hè difficiule à spiccassi, hè difficiule à parlà ... Ma vale a pena à a fine".
Finu avà, Twitter vive per a campagna è e celebrità chì Urban Decay hà sceltu di presentà.
È simu tutti per u missaghju daretu à a campagna: U maquillaje pò (è deve) esse usatu per distinguersi invece di cunfurmà.