Possu Aduprà Olii Essenziali per Trattà una UTI?
Cuntenutu
- Panoramica di UTI
- Ciò chì dice a ricerca
- Cume aduprà l'olii essenziali per una UTI
- Rischi è avvertimenti
- Altri trattamenti per UTI
- Cunsiglii per prevene UTI
- Chì pudete fà avà
Includemu prudutti chì pensemu utili per i nostri lettori. Se cumprate per mezu di ligami nantu à sta pagina, pudemu guadagnà una piccula cumissione. Eccu u nostru prucessu.
Panoramica di UTI
Se avete mai avutu una infezzjoni di l'urinariu (UTI), sapete quantu irritanti ponu esse. UTI ponu esse dolorosi è sò qualchì volta difficiule da trattà. Parechje persone, in particulare e donne, anu prublemi cù UTI recurrenti. Di conseguenza, i medici ponu prescrivere più dosi di antibiotici per sbarrazzassi di l'infezzione.
Tuttavia, cun una sensibilizazione crescente in quantu à u putenziale di batteri resistenti à l'antibiotici per cresce è prosperà, pudete cercà un modu cumplementariu per trattà UTI recurrenti, cume l'usu di l'olii essenziali.
L'olii essenziali ponu esse un modu efficace per trattà una UTI? Leghje per amparà di più.
Ciò chì dice a ricerca
Alcuni studii mostranu chì l'olii essenziali ponu aiutà à luttà infezioni batteriche. Per esempiu, l'oliu di citronella pò esse efficace contr'à i microorganismi resistenti à a droga.
Un studiu hà studiatu quantu l'oliu essenziale di citronella hà travagliatu contr'à i patogeni cumuni dannosi, cumpresu Staphylococcus aureus (S. aureus), Bacillus cereus (B. cereus), Bacillus subtilis (B. subtilis), Escherichia coli (E. coli), è Klebsiella pneumoniae (K. pneumoniae). U studiu hà trovu chì l'oliu di citronella era efficace per uccidere questi patogeni dannosi.
hà esaminatu l'effetti di l'oliu essenziale nantu à l'attività antimicrobiana di batteri resistenti à a droga. Alcuni olii essenziali sò capaci di disturbà a membrana cellulare di alcune razze di batteri, riducendu cusì u numeru di batteri. Più studii sò necessarii per capisce cumu aduprà questi più efficacemente in l'omu.
Cume aduprà l'olii essenziali per una UTI
Luttà UTIs cù olii essenziali pò esse complicatu. Aduprà un diffusore per inalà l'oli essenziali hè u metudu raccomandatu. U trattu urinariu hè nurmalmente una zona sterile, allora ùn vulete micca intruduce nunda di furesteru in a zona.
Se sceglite di applicà l'olii essenziali, duvete diluirli prima di applicalli nantu à a vostra pelle. Per diluce un oliu essenziale, mette 1 à 5 gocce in 1 once di un oliu purtatore.
Olii purtatori include:
- oliu d'amanduli dolci
- oliu di coccu
- oliu di girasole
- oliu d'aliva
Per evità irritazioni, siate cuscenti chì:
- L'olii essenziali ùn devenu micca esse applicati à e mucose di a vagina o di l'uretra. Questu pò irrità e parti femminili.
- Ùn duverebbe micca applicà l'olii essenziali direttamente nantu à a pelle, sempre diluirli in un oliu purtatore.
- U mischju di oliu essenziale è oliu purtatore pò esse applicatu à e zone intornu à e cosce interne, u pubis mons, è fora di i labbra.
- Pudete ancu pruvà à mischjà uni pochi di i vostri olii preferiti è adupralli in una cumpressa calda posta nantu à u ventre inferiore. Per fà questu, diluce una goccia d'oliu essenziale cù una goccia d'oliu trasportatore.
- Pudete aduprà olii essenziali lasciati in un diffusore per inalazione. L'olii essenziali sò destinati à esse inalati in aromaterapia.
Un oliu essenziale chì hè d'utilità per ogni tipu d'infezzione batterica hè un mischju di Young Living chjamatu Citrus Fresh. St'oliu mischja parechji sfarenti tippi d'olii d'agrumi, cumprese a buccia d'aranciu, a buccia di mandarina, a buccia di pompelmo, a buccia di limone, è u strattu di foglia di menta verde. U mischju di l'olii d'agrumi hè un putente agente antibattericu.
Altri olii da pruvà includenu origanu, rosmarinu è olii di basilicu.
Rischi è avvertimenti
Cum'è cù qualsiasi pruduttu chì utilizate per scopi di salute, aduprate olii essenziali cun prudenza. Assicuratevi di piglià i seguenti passi prima di usà:
- Dilute l'oliu essenziale. Se aduprate nantu à a vostra pelle, diluce un oliu essenziale in un oliu purtatore, cum'è oliu d'oliva o di coccu.
- Pruvalla prima. Pruvate l'oliu per verificà chì ùn irrita micca a vostra pelle. Per esempiu, l'Associazione Naziunale di Aromaterapia Olistica (NAHA) elenca a citronella cum'è un oliu essenziale chì pò causà irritazione di a pelle. Pruvate un mischju di l'oliu essenziale è l'oliu purtatore nantu à u vostru avambracciu in una piccula zona circa a dimensione di un quartu. Se ùn vedite alcuna reazione in 24 ore, u mischiu d'oliu deve esse sicuru per voi di aduprà.
- Ùn ingolle l'olii essenziali. Alcune cumpagnie d'olii essenziali publicitanu chì i so olii sò sicuri da ingerire quandu sò diluiti. Tuttavia, a NAHA ùn cunsiglia micca l'ingestione di alcunu oliu essenziale. Parechji sò tossichi.
Altri trattamenti per UTI
I duttori trattanu tradiziunalmente UTI cun un antibioticu orale. Ancu se l'antibiotici ponu esse efficaci per uccidere i batteri chì causanu una UTI, ponu ancu causà complicazioni. Puderanu aiutà à creà batteri resistenti à a droga è à tumbà ancu e "bone" batterie in u corpu. Chistu pò purtà à infezioni di levitu.
Avete forse intesu i cunsiglii cumuni chì u suchju di mirtilli pò aiutà à trattà è prevene UTI. mostra u strattu di mirtilli riduce l'incidenza di UTI.
Altri anu fighjatu l'effettu di u suchju di mirtilli annantu à l'UTI. Un studiu di u 2018 hà trovu chì piglià u mirtillo per un annu hà riduttu l'incidenza di UTI recurrenti in e donne.
I circadori ùn ponu micca accunsentì se u suchju funziona veramente o micca. U fondu hè chì u suchju di cranberry puderia aiutà cù UTI è, salvu chì site nantu à una dieta bassa in zuccheru, vale a pena pruvà. A maiò parte di i duttori suggerenu ancu di seguità questi cunsiglii basi per prevene UTI recurrenti.
Cumprate in ligna per u suchju puru di mirtilli.
Cunsiglii per prevene UTI
- Urinate dopu u sessu.
- Purtate biancheria intima traspirante è di cuttone.
- Dopu avè urinatu, asciucà si da davanti à daretu.
- Ùn tenite micca a vostra urina quandu duvete aduprà u bagnu.
- Bei 6 à 8 bichjeri d'acqua ogni ghjornu.
- Tagliate u vostru cunsumu di bevande zuccherate è sodas.
- Assicuratevi di sviutà cumpletamente a vostra vescica ogni volta chì urinate.
- Urinate quandu si sente prima a voglia.
- Includite u suchju di mirtilli o supplementi in a vostra dieta se avete una storia di UTI.
- 10. Evite bagni di burbuila o aduprà sapone irritante in a zona genitale.
- 11. Lavate i genitali tutti i ghjorni, risciacquendu cun cura tuttu u sapone.
Chì pudete fà avà
S'ellu hè u vostru primu UTI, cercate assistenza medica. Se vulete pruvà un oliu essenziale per trattà una UTI, assicuratevi di parlà prima cù u vostru duttore. Parlate cun elli per assicurà chì ùn ci sò altre complicazioni sanitarie da cunsiderà.
Quandu sceglite un oliu essenziale, sceglite unu chì sia di alta qualità. Dopu, diluce l'oliu in un oliu trasportatore. Hè megliu cumincià applicendu l'oliu à una cumpressa invece di direttamente nantu à a pelle per evità qualsiasi irritazione potenziale di a pelle.
Per aiutà u vostru corpu à luttà contr'à ogni tippu d'infezzione, assicuratevi di ripusassi assai, manghjà alimenti freschi è nutritivi, è stà idratatu. Più liquidi aiutanu u vostru corpu à spulà l'infezzione di e vie urinarie. Pudete parlà cù u vostru duttore nantu à l'usu sia di un oliu essenziale sia di un antibioticu se necessariu.