A Jersey Naziunale di Calcio Femminile di i Stati Uniti hè cusì pupulare, hà battutu un record di vendita di Nike
Cuntenutu
Sta stagione, a Squadra Naziunale di Calcio Femminile di i Stati Uniti hà fattu nutizie à manca è à diritta. Per principianti, a squadra hà sfracicatu i so avversari è avanzarà à a Finale di a Copa Mondiale FIFA dopu avè scunfittu l'Inghilterra in semifinale. I ghjucadori anu fattu dinò ondate fora di u campu: a squadra hà suscitatu di recente dibattiti nantu à se e celebrazione di l'ughjettivu sò antisportive (presa calda: ùn sò micca), è Sue Bird hà scrittu un putente saggio annantu à Donald Trump chì attacca a so fidanzata, u capitanu USWNT Megan Rapinoe.
Pruvvidenza ulteriore chì hè stata una stagione degna di nota? A ghjente compra a maglia di casa di u football di i Stati Uniti da Nike in numeri record. (Assuciatu: A Squadra di Calcio Femminile di i Stati Uniti Condivide ciò chì amanu di più nantu à i so corpi)
"A maglia di casa di e donne USA hè avà a maglia di calciu n ° 1, maschile o femminile, mai venduta nantu à Nike.com in una stagione", hà annunziatu Mark Parker, CEO di Nike, nantu à una chjamata di guadagni, informa Business Insider.
Hè una bella cosa, postu chì Nike vende i maglie di decine di squadre di u mondu sanu nant'à u so situ web. (In cunnessione: Megan Rapinoe hè diventata a prima donna apertamente gay à pone in SI Swim)
Questa nutizia aghjusta à evidenze crescenti chì a Federazione Americana di Calcio hà bisognu di svegliarsi TF. A Squadra Naziunale di Calcio Femminile di i Stati Uniti hè in mezu à una demanda contr'à u gruppu, accusendu una discriminazione di genere in quantu e donne sò pagate paragunatu à a squadra maschile di i Stati Uniti. Non solu anu furnitu prestazioni superiori à a squadra maschile in l'ultime stagioni, ma e ghjucatrici femine generanu più rivenuti, è micca solu quandu si tratta di maglie Nike.