Puderia Subitu Un Vaccinu Contra Chlamydia
Cuntenutu
Quandu si tratta di prevene ETS, ci hè veramente una sola risposta: Praticate u sessu sicuru. Sempre. Ma ancu quelli chì anu i migliori scopi ùn usanu micca sempre i preservativi 100 per centu currettamente, 100 per centu di u tempu (orale, anale, vaginale tuttu cumpresu), eccu perchè duvete esse diligenti per ottene testi STD regulari.
Dittu questu, un novu studiu dice chì ci pò esse prestu una vaccinazione per prevene almenu una STD spaventosa: chlamydia. U STD (in tutte e so diverse ceppi) hà custituitu a più grande parte di STD rappurtati à u CDC per più di duie decennii. (Torna in 2015, u CDC hè andatu finu à chjamà a sorpresa di a malatia una epidemia!) Ciò chì hè peghju hè chì pudete mancu sapè chì l'avete, chì parechje persone sò asintomatiche. Senza un trattamentu currettu, a STD pò causà infezioni di i tratti genitali superiori, malatie infiammatorie pelviche, è ancu sterilità.
Ma i circadori di l'Università McMaster anu sviluppatu a prima vacuna largamente protettiva contr'à chlamydia cù un antigenu cunnisciutu cum'è BD584. L'antigenu hè pensatu per esse a prima linea preventiva di difesa contr'à u tippu più cumunu di chlamydia. Per pruvà i so puteri, i circadori anu datu u vaccinu, chì era amministratu per mezu di u nasu, à e persone chì anu una infezione da Chlamydia esistente.
Anu trovu chì a vacuna hà ridutta significativamente "chlamydia shedding", chì hè un effettu secundariu cumuni di a cundizione, chì implica u virus chlamydia sparghje e so cellule, da 95 per centu. E donne cun chlamydia ponu ancu sperimentà un bloccu in e so tube di Falloppiu causatu da una accumula di fluidi, ma u vaccinu di prova hà sappiutu riduce stu sintomu di più di l'87%. Sicondu l'autori di u studiu, questi effetti indicanu chì a so vaccina puderia esse una arma putente micca solu per trattà a chlamydia ma per prevene a malattia in primu locu.
Mentre chì più sviluppu hè certamente necessariu per testà l'efficacità di u vaccinu nantu à i diversi tipi di chlamydia, i ricercatori dicenu chì credenu chì i risultati sò incuraghjenti. (Pruteggete cun cunniscenza è esse cuscenti di i Dangerous Sleeper STD in Women.)