Cume prevene l'epatite C.

Cuntenutu
L'epatite C hè una infiammazione cronica di u fegatu causata da u virus di l'epatite C è, à u cuntrariu di l'epatite A è B, l'epatite C ùn hà micca un vaccinu. U vaccinu contra l'epatite C ùn hè ancu statu creatu, dunque hè impurtante di cuntrullà a malatia per mezu di misure preventive è di trattamenti medicinali raccomandati da u duttore. Amparate tuttu nantu à l'epatite C.
Malgradu ùn avè micca un vaccinu contra l'epatite C, hè essenziale chì e persone cun u virus da l'epatite C sianu vaccinati contr'à l'epatite A è l'epatite B per evità pussibuli cumplicazioni, cù cirrosi chì necessita di trapianto di fegatu, in certi casi, o di cancru in u fegatu. esempiu. Chiunque sia statu infettatu da u virus di l'epatite C o abbia dubbi nantu à a pussibile contaminazione pò fà u test di l'epatite C gratuitamente da SUS.

Cume prevene l'epatite C.
A prevenzione di l'epatite C pò esse fatta per mezu di alcune misure cum'è:
- Evite di sparte materiali dispunibuli, cum'è aghi è siringhe, per esempiu;
- Evite u cuntattu cù u sangue contaminatu;
- Aduprate un preservativu in tutte e relazioni sessuali;
- Evite aduprà medicazione chì pò causà danni à u fegatu à cortu andà;
- Evite u cunsumu d'alcol è di droghe, in particulare inghjettabili.
L'epatite C hè curabile cù un trattamentu currettu è misure preventive. Di solitu u trattamentu per l'epatite C hè bruttu cù l'usu di medicazione, cum'è l'Interferone assuciatu à Ribavirin, chì deve esse adupratu secondu a guida di l'epatologu o di e malatie infettive.
Fighjate a seguita video, a cunversazione trà u nutrizziunistu Tatiana Zanin è u Duttore Drauzio Varella, è chiarite alcuni dubbi nantu à a trasmissione è u trattamentu di l'epatite: