À chì serve u vaccinu tetravalente è quandu piglià
Cuntenutu
U vaccinu tetravalente, ancu cunnisciutu cum'è vaccinu tetra virale, hè un vaccinu chì prutege u corpu da e 4 malatie causate da virus: morbillo, urtu, rubella è varicella, chì sò malatie altamente contagiose.
Stu vaccinu hè dispunibule in unità sanitarie di basa per i zitelli trà 15 mesi è 4 anni è in cliniche private per i zitelli trà 12 mesi è 12 anni.
À chì serve è quandu hè indicatu
U vaccinu tetravalente hè indicatu per prutege contra l'infezzione da virus rispunsevuli di malatie altamente cuntagiosi, cum'è u morbellu, a parotite, a rosolia è a varicella.
Stu vaccinu deve esse applicatu da l'infermiera o da u duttore, à u tissutu sottu à a pelle di u bracciu o di a coscia, cù una siringa chì cuntene una dosa di 0,5 ml. Deve esse applicatu trà 15 mesi è 4 anni di età, cum'è rinforzatore, dopu a prima dose di u triplu virale, chì deve esse fatta à 12 mesi di età.
Se a prima dosa di u triplu virale hè stata fatta tardi, l'intervalu di 30 ghjorni deve esse rispettatu per applicà a tetra virale. Scopri di più nantu à quandu è cumu uttene u vaccinu MMR.
Possibili effetti collaterali
Alcuni di l'effetti secondari di u Vaccinu Tetravalente Virale ponu include febbre di bassa qualità è dolore, rossu, pruritu è tenerezza in u situ di iniezione. Inoltre, in casi più rari, ci pò esse una reazione più intensa in u corpu, pruvucendu frebba, macchie, pruriti è dolore in u corpu.
A vaccinazione hà tracce di proteine d'ova in a so cumpusizione, tuttavia ùn ci sò state segnalazioni di effetti collaterali in e persone chì anu stu tipu d'allergia è chì anu ricevutu u vaccinu.
Quandu ùn piglià micca
Stu vaccinu ùn deve micca esse datu à i zitelli chì sò allergici à a neomicina o à un altru cumpunente di a so formula, chì anu ricevutu una trasfusione di sangue in l'ultimi 3 mesi o chì anu una malattia chì pregiudica gravemente l'immunità, cum'è HIV o cancer. Deve ancu esse rimandatu in i zitelli chì anu una infezzione acuta cù una febbre alta, tuttavia, deve esse fattu in casi d'infezioni lievi, cume i raffreddori.
Inoltre, u vaccinu ùn hè micca cunsigliatu se a persona hè sottumessa à un trattamentu chì riduce u funziunamentu di u sistema immune è nè per e donne incinte.