Vaginite atrofica: chì hè è cumu trattà
Cuntenutu
A vaginitis atrofica hè carattarizata da a manifestazione di un inseme di sintomi cum'è secchezza, prurigine è irritazione vaginale, chì hè assai cumuna in e donne dopu a ménopause, ma chì pò accade ancu in u periodu postpartum, durante l'allattamentu o per l'effetti secundarii di certi trattamenti , chì sò fasi in cui a donna hà pochi quantità di estrogeni
U trattamentu di l'atrofia vaginale consiste in l'amministrazione di estrogeni, topichi o orali, chì riducenu a manifestazione di i sintomi è impediscenu l'occorrenza di altre malatie cum'è infezioni vaginali o prublemi urinarii.
Chì sò i sintomi
I sintomi più cumuni di a vaginite atrofica sò a secchezza vaginale, u dolore è u sanguinamentu durante u cuntattu intimu, diminuzione di a lubrificazione, diminuzione di u desideriu, prurito, irritazione è brusgiatura in a vagina.
Inoltre, quandu a donna và ind'è u duttore, pò verificà per altri segni, cum'è pallore di e mucose, diminuzione di l'elasticità vaginale è labbra chjuca, presenza di petechie, assenza di pieghje in a vagina è fragilità di a mucosa vaginale, è prolapseu di l'uretra.
U pH vaginale hè ancu più altu di u normale, chì pò aumentà u risicu di sviluppà infezioni è danni tissuti.
Cause pussibili
Generalmente, e cause di l'atrofia vaginale sò quelle chì lavanu a diminuzione di l'estrogeni, chì sò ormoni produtti da e donne è chì sò ridotti in fasi di a vita cum'è a ménopause è u post-partum.
A vaginitis atrofica si pò manifestà ancu in donne sottumesse à trattamenti di u cancheru cù chimioterapia, cum'è effetti collaterali di un trattamentu ormonale per u cancheru di u senu o in donne chì anu subitu a rimozione chirurgica di i dui ovari.
Cunnosce altri tippi di vaginite è e so cause.
Chì ghjè u diagnosticu
In generale, u diagnosticu cunsiste in a valutazione di segni è sintomi, esame fisica è test complementarii cum'è misurazione di pH vaginale è esame microscopicu per valutà a maturazione di e cellule.
Inoltre, u duttore pò ancu urdinà un test di urina, se a persona sperimenta ancu un disagiu urinale.
Cumu hè fattu u trattamentu
U trattamentu di l'atrofia vaginale consiste in l'applicazione di estrogeni topichi in forma di crema o di compresse vaginali, cume estradiol, estriol o promestriene è in certi casi, u duttore pò raccomandà di piglià estrogeni, per via orale, o applicà patch transdermali.
Inoltre, i sintomi ponu esse migliurati cù l'usu di lubrificanti in a regione.