Varices durante a gravidanza: sintomi, cumu trattà è cumu evità
![Varices durante a gravidanza: sintomi, cumu trattà è cumu evità - Salute Varices durante a gravidanza: sintomi, cumu trattà è cumu evità - Salute](https://a.svetzdravlja.org/healths/varizes-na-gravidez-sintomas-como-tratar-e-como-evitar.webp)
Cuntenutu
E varicesi in gravidanza tendenu à cumparisce più spessu in l'ultimi 3 mesi di gravidanza, per via di l'aumentu di u vulume di sangue chì circula in u corpu, di l'aumentu di pesu, di cambiamenti ormonali è di a pressione di l'utru nantu à e vene.
Durante questu periodu, e vene varicose apparsu più spessu nantu à e gambe, postu chì u pesu di u zitellu in panza rende difficiule a circolazione curretta di u sangue, cù una sensazione di pesantezza in a gamba è gonfiore. Oltre à e gambe, e vene varicose ponu apparisce ancu in l'inguine, in a regione intima è in l'utru, tuttavia sta situazione hè menu frequente.
![](https://a.svetzdravlja.org/healths/varizes-na-gravidez-sintomas-como-tratar-e-como-evitar.webp)
Sintomi di varicesi in gravidanza
I sintomi principali di e varicesi in gravidanza sò:
- Dolore à e gambe o inguine;
- Sensazione di pesantezza in e gambe;
- Più gambe gonfie à a fine di a ghjurnata,
- Prurite à u situ di e varicesi;
- Alterazione di a sensibilità di a gamba.
Sì e gambe diventanu assai gonfie, rosse è più calde, hè impurtante chì a donna veda un angiologu per fà u diagnosticu è inizià u trattamentu adattatu, chì pò esse flebitis, chì hè una situazione grave chì currisponde à a presenza di un coagulu di sangue flussu in a vena, impedendu u flussu di sangue. Capite ciò chì hè a flebitite, sintomi è trattamentu.
Cumu deve esse u trattamentu
U trattamentu per e varicesi in gravidanza pò esse fattu cù l'applicazione alternante di acqua calda è fredda nantu à u situ, durante u bagnu. Inoltre, per curà e gambe cù vene varicose, a donna incinta pò mette un saccu di ghiacciu nantu à e so gambe, perchè aiuta à cuntrae e vene è riduce u dolore. In certi casi, u duttore pò ricumandà ancu l'usu di calze di compressione, per prevene l'apparizione di vene varicose è aiutà à a circulazione sanguigna.
Normalmente, e vene varicose in gravidanza spariscenu dopu a gravidanza, tuttavia, se ci sò danni permanenti, dopu a gravidanza a donna pò esse sottumessa à trattamentu laser o chirurgia per rimuovere e vene varicose. Verificate l'opzioni di trattamentu per varicesi.
Cume prevene e varicesi in gravidanza
E varicesi in gravidanza apparenze principalmente per via di cambiamenti ormonali, però hè pussibile impedisce a so apparizione aduttendu alcune precauzioni, cume:
- Ùn stà micca per un bellu pezzu;
- Evite crucià e gammi quandu site à pusà;
- Elevate e gambe mentre dorme;
- Massate i pedi è e ghjambe à a fine di a ghjurnata;
- Purtate calze elastiche durante u ghjornu.
Inoltre, hè impurtante chì e donne esercitinu di modu regulare sott'à a guida di un prufessiunale in educazione fisica per aumentà a resistenza di e vene è impedisce di dilatassi.