Varices pelviche: ciò chì sò, sintomi è trattamentu
Cuntenutu
- Sintomi pussibili
- Sò varicose pelviche periculose?
- Ciò chì provoca varices pelviche
- Hè pussibule di stà incinta di varici pelviche?
- Cumu hè fattu u trattamentu
E varici pelviche sò vene allargate chì si presentanu principalmente in e donne, affettanu l'utru, ma chì ponu influenzà ancu e tube di Falloppiu o l'ovari. In l'omi, i varicesi più cumuni sò quelli chì apparsu in i testiculi, ma questu cambiamentu hè generalmente chjamatu varicocele. Dunque, se site un omu, verificate i sintomi è u trattamentu per u varicocele.
E varici pelviche ùn anu cure, ma i sintomi, se ne sò, ponu esse cuntrullati cù medicazione, è in certi casi, chirurgia. Cusì, hè assai impurtante di cunsultà u ginecologu, in u casu di e donne, o l'urologu, in u casu di l'omi, per scopre a migliore forma di trattamentu.
Sintomi pussibili
I varices pelvichi ùn causanu di solitu sintomi, tuttavia, alcune donne ponu sperimentà:
- Varicesi visibili in a regione di u vaginu, cosce o culu;
- Dolore addominale;
- Dolore durante u cuntattu intimu;
- Sensazione di pesantezza in a regione intima;
- Incontinenza urinaria;
- A menstruazione aumentata.
I sintomi ponu migliurà quandu a donna hè seduta o chjinata, chì u sangue hè più faciule per vultà in core, tuttavia, parechje donne segnalanu un dolore chì hè sempre presente.
Di solitu, u ginecologu face a diagnosi di varici pelviche per mezu di testi cume l'ultrasound doppler, tomografia addominale o pelvica è angiografia, per esempiu.
Sò varicose pelviche periculose?
E varice pelviche ùn sò generalmente micca periculose, tuttavia, ci hè un risicu assai bassu di furmagliu di coaguli in queste vene, chì ponu esse trasportati in u pulmone è causà emboli pulmonari, una situazione assai grave chì deve esse trattata u più prestu pussibule. . Verificate i segni chì ponu indicà una embolia pulmonaria.
Ciò chì provoca varices pelviche
E varicesi in a regione pelvica ponu nasce solu per via di fattori genetichi, però, sò più cumuni dopu a gravidanza, chì u corpu hà bisognu di dilatà e vene in questa regione per trasportà tuttu u sangue necessariu per a gravidanza. Inoltre, l'ormoni produtti durante a gravidanza dilatanu ancu tutte e vene in u corpu di a donna.
A seconda di l'età di a donna, u risicu di avè vene varicose pelviche pò varia, perchè in e donne anziane i muri di e vene sò più fragili è menu elastichi, avendu più difficoltà à vultà à ciò ch'elli eranu prima.
Hè pussibule di stà incinta di varici pelviche?
Una donna cù varici pelviche di solitu ùn hà micca prublemi per esse incinta. Tuttavia, durante a gravidanza hè pussibule chì i sintomi apparsu o diventanu più intensi, per via di a dilatazione aumentata causata da l'ormoni di a gravidanza.
Cumu hè fattu u trattamentu
U trattamentu per e varici pelviche hè generalmente fattu quandu un tippu di sintomu apparisce è hè iniziatu cù l'usu di rimedii orali, cum'è l'acetato di medroxyprogesterone, chì aiutanu à riduce a dilatazione di e vene.
Inoltre, sì i sintomi ùn si migliuranu o s'elli sò assai intensi, ci hè sempre a pussibilità d'embolizazione di e vene, chì hè una prucedura chì implica l'inserimentu di un cateteru assai magru attraversu a vena à u situ di a varice, induve hè allora una sustanza chì hè liberata chì riduce e varicesi è aumenta a forza di u muru di e vene. Capite megliu cumu sta tecnica hè fatta.
Cum'è e donne cù vene varicose pelviche sò in più risicu di sviluppà vene varicose in altre parti di u corpu, cume e gambe, u duttore pò ancu raccomandà l'usu di calze elastiche, per esempiu.