Per chì ghjè a viola di genziana è cumu aduprà
Cuntenutu
A viola di Genziana hè a sustanza attiva in un medicamentu antifungale di solitu adupratu per trattà a candidiasi.
Oltre à esse adupratu per trattà infezioni da Candida albicans, A viola di genziana pò esse aduprata per trattà brusgiature è lesioni di a pelle per via di e so proprietà antisettiche è antibatteriche. L'assorbimentu di u viulettu hè rapidu è, dunque, u migliuramentu di i sintomi cum'è prurito, rossu è brusgiu pò esse osservatu pocu dopu l'iniziu di u trattamentu.
A viola di Genziana si pò truvà in farmarii è u so prezzu varieghja trà R $ 2 è R $ 5,00, secondu u vulume di l'buttiglia è di a farmacia.
Per chì ghjè
L'usu principale di viola genziana hè in u trattamentu per e infezioni causate da funghi di u genaru Candida. Inoltre, per via di e so pruprietà, pò ancu esse adupratu per aiutà à u trattamentu di e persone cun gout, reumatismu, artrite, tordu è stomatite. Sta sustanza pò ancu esse aduprata in laboratorii per permette l'identificazione di batteri, per esempiu.
A viola di Genziana hè stata ancu aduprata per tintà i capelli, quantunque, postu chì stu pruduttu cuntene alcolu in a so cumpusizione, l'usu prolongatu nantu à i capelli pò lasciallu asciugà, in più di macchie di vestiti è di pelle. Scuprite 5 ricette casalinghe per idratà i capelli secchi.
Cumu aduprà
A viola di Genziana hè tematica è deve esse appiicata annantu à a zona ferita per 3 à 4 ghjorni per evità irritazioni di a pelle è macchie permanenti. A viola di Genziana ùn hè micca cunsigliata per esse applicata à lesioni ulcerative o in faccia per u risicu di macchie permanenti.
Possibili effetti collaterali è contraindicazioni
L'usu prolungatu di viola di genziana pò purtà à l'uccurrenza di alcuni effetti ind'i tempi cum'è prurigine grave, irritazione di a pelle, a presenza d'ulcere è di macchie permanenti nantu à a pelle.
L'usu di viola genziana hè contraindicatu per e donne in fase di lattazione o chì sò in periculu di gravidanza, persone cun lesioni ulcerative è persone cun ipersensibilità à qualsiasi cumpunente di a formula.