Autore: Christy White
Data Di Creazione: 6 Maghju 2021
Aghjurnamentu Di Data: 17 Nuvembre 2024
Anonim
Virus respiratoriu sinciziale (RSV): chì hè, sintomi è trattamentu - Salute
Virus respiratoriu sinciziale (RSV): chì hè, sintomi è trattamentu - Salute

Cuntenutu

U virus sincitiale respiratoriu hè un microorganisimu chì provoca l'infezioni di e vie respiratorie è pò ghjunghje à i zitelli è l'adulti, tuttavia, i zitelli di menu di 6 mesi, prematuri, chì soffrenu di qualchì malatie pulmonare cronica o cardiopatie congenite sò più propensi à acquistà sta infezione.

I sintomi dipendenu da l'età di a persona è da e cundizioni di salute, cù un nasu chì cola, tosse, difficoltà à respirà è frebba. U diagnosticu pò esse fattu da un medico generale o pediatre dopu avè verificatu i sintomi è dopu avè effettuatu testi per analisi di secrezioni respiratorie. Di solitu, u virus sparisce dopu à 6 ghjorni è u trattamentu hè basatu annantu à l'applicazione di soluzione salina in e narici è in i medicazione per riduce a frebba.

Tuttavia, se u zitellu o u zitellu anu e dita è a bocca purpurea, avete e costole chì spuntanu quandu inalanu è presentanu un affundamentu in a regione sottu à a gola quandu si respira hè necessariu cercà assistenza medica rapidamente.


Principali sintomi

U virus sincitiale respiratoriu ghjunghje à e vie aeree è porta à i sintomi seguenti:

  • nasu stufatu;
  • coriza;
  • tussi;
  • difficultà à respirà;
  • sibilante in u pettu quandu si respira in l'aria;
  • frebba.

In i zitelli, sti sintomi tendenu à esse più forti è se, in più, segni cum'è affundamentu di a regione sottu à a gola, allargamentu di e narici quandu si respira, e dite è e labbra sò viole è se e costole spuntanu quandu u zitellu inala hè necessariu circà prestu l'assistenza medica, chì pò esse un segnu chì l'infezzione hè ghjunta à u pulmone è hà causatu bronchiolite. Amparate più nantu à a bronchiolite è cume si tratta.

Cumu hè trasmessa

U virus sincitiale respiratoriu hè trasmessu da una persona à l'altra per via di cuntattu direttu cù secrezioni respiratorie, cum'è flema, goccioline da starnutimenti è saliva, questu significa chì l'infezione accade quandu stu virus ghjunghje à u rivestimentu di a bocca, u nasu è l'ochji.


Stu virus pò sopravvive ancu nantu à e superfici materiali, cum'è u vetru è i cultelli, finu à 24 ore, dunque toccendu sti oggetti pò ancu esse infettatu. Dopu à u cuntattu di una persona cù u virus, u periodu d'incubazione hè di 4 à 5 ghjorni, vale à dì, i sintomi si faranu sente dopu à quelli ghjorni passanu.

Eppuru, l'infezzione da u virus sinciziale hà una caratteristica stagionale, vale à dì, si verifica più spessu in l'invernu, perchè in questu periodu a ghjente tende à stà più longu in casa, è à l'iniziu di a primavera, per via di u clima più seccu è bassu umidità.

Cumu cunfirmà u diagnosticu

U diagnosticu di l'infezzione causata da u virus sincitiale respiratoriu hè fattu da un duttore per mezu di a valutazione di i sintomi, ma testi addiziunali ponu esse richiesti per a cunferma. Alcuni di sti testi ponu esse campioni di sangue, per verificà se e cellule di difesa di u corpu sò troppu alte è, principalmente, campioni di secrezioni respiratorie.


U test per analizzà e secrezioni respiratorie hè di solitu un test rapidu, è si face introducendu un tampone in u nasu, chì pare un tampone di cotone, per identificà a presenza di u virus sincitiale respiratoriu. Se a persona si trova in un ospedale o in una clinica è u risultatu hè pusitivu per u virus, seranu prese misure di precauzione, cume l'usu di maschere monousu, grembiuli è guanti per qualsiasi prucedura.

Opzioni di trattamentu

U trattamentu per l'infezione da u virus sincitiale respiratoriu hè generalmente basatu solu nantu à misure di supportu, cume l'applicazione di salina à e narici, bere assai acqua è mantene una dieta sana, chì u virus tende à sparisce dopu à 6 ghjorni.

Tuttavia, se i sintomi sò assai forti è se a persona hà una febbre alta, un duttore deve esse cunsultatu, chì pò prescrive farmaci antipiretici, corticosteroidi o bronchodilatatori. E sessioni di fisioterapia respiratoria ponu esse ancu indicate per aiutà à eliminà e secrezioni da i pulmoni. Amparate più nantu à chì serve a fisioterapia respiratoria.

Inoltre, l'infezzione di u virus sincitiale respiratoriu causa spessu bronchiolite in i zitelli di menu di 1 annu è richiede l'ingressu in un ospedale per chì i medicinali sianu fatti in vena, inalazioni è supportu di ossigenu.

Cume prevene u virus sincitiale respiratoriu

A prevenzione di l'infezioni da u virus sincitiale respiratoriu pò esse fatta cù misure d'igiene, cume lavassi e mani è strofinendu alcolu è evitendu ambienti interni è affollati durante l'invernu.

Cum'è questu virus pò causà bronchiolite in i zitelli, hè necessariu piglià alcune precauzioni cume ùn espone micca u zitellu à e sigarette, mantene l'allattamentu per rinfurzà l'immunità è evità di lasciare u zitellu in cuntattu cù e persone chì anu influenza. In certi casi, in i zitelli prematuri, cù malatie pulmonari croniche o cun malatie cardiache congenite, u pediatre pò indicà l'applicazione di un tipu di vaccinu, chjamatu palivizumab, chì hè un anticorpu monoclonale chì aiuta à stimulà e cellule di difesa di u zitellu.

Eccu cunsiglii per cumu lavà e mani currettamente:

Vi Cunsigliemu Di Leghje

Glaucoma Congenital: chì hè, perchè accade è trattamentu

Glaucoma Congenital: chì hè, perchè accade è trattamentu

U glaucoma Congenital hè una malattia rara di l'ochji chì affetta i zitelli da a na cita à 3 anni di età, cau ata da una pre ione aumentata in l'ochju per via di l'accu...
Antiginnastica: chì hè è cumu si face

Antiginnastica: chì hè è cumu si face

L'antiginna tica hè un metudu viluppatu in l'anni 70 da a fi ioterapeuta france e Thérè e Bertherat, chì hà per copu di viluppà una migliore cu cenza di u corpu t...