Calculatrice di frequenza cardiaca
Cuntenutu
- Cume misurà a frequenza cardiaca?
- A frequenza cardiaca varieghja cù l'età?
- Chì pò cambià a frequenza cardiaca?
- Perchè hè impurtante valutà a frequenza cardiaca?
- Quandu andà à u duttore
A frequenza cardiaca hè u valore chì riprisenta u numeru di volte chì u core batte per minutu, essendu cunsideratu normale in adulti, quandu varieghja trà 60 è 100 bpm à u riposu.
Inserite i vostri dati in a calculatrice per scopre chì frequenza cardiaca hè raccomandata per voi o per capisce se a vostra frequenza cardiaca hè adatta:
Cume misurà a frequenza cardiaca?
Un modu assai praticu è simplice per misurà a vostra frequenza cardiaca hè di mette 2 dite (l'indice è e dite di u mezu, per esempiu) à u latu di u collu, ghjustu sottu à l'ossu di a mascella, è applica una pressione leggera finu à sente u polsu. Dopu, duvete cuntà u numeru di volte chì sentite u battimentu durante 60 secondi. Questu hè u valore di a frequenza cardiaca.
Prima di misurà a frequenza cardiaca hè assai impurtante di stà almenu 15 minuti à u riposu, per evità chì u valore sia leggermente aumentatu per via di l'attività fisica.
A frequenza cardiaca varieghja cù l'età?
A frequenza cardiaca à riposu tende à diminuisce cù l'età, è in u zitellu a frequenza hè cunsiderata nurmale trà 120 è 140 battiti per minutu, mentre chì in l'adultu hè da 60 à 100 battiti.
Chì pò cambià a frequenza cardiaca?
Ci hè parechje cause chì ponu cambià a frequenza cardiaca, da situazioni cumuni, cume esercitassi, esse ansiosi o avè cunsumatu qualchì bevanda energetica, à prublemi più gravi cum'è avè una infezione o un prublema di core.
Cusì, ogni volta chì un cambiamentu di a frequenza cardiaca hè identificatu, sopra o sottu u normale, hè impurtante cunsultà un medicu generale o un cardiologu.
Vede e cause principali per a frequenza cardiaca aumentata o diminuita.
Perchè hè impurtante valutà a frequenza cardiaca?
A frequenza cardiaca hè unu di i 5 segni vitali è, dunque, sapè se hè normale o alterata hè un bonu modu per valutà a salute in generale.
Tuttavia, a frequenza cardiaca isolata pò esse micca abbastanza per identificà qualsiasi prublema di salute, è hè ancu impurtante analisà altri dati, da a storia sanitaria di ogni persona, à a valutazione di altri segni vitali è a realizazione di test.
Quandu andà à u duttore
Hè impurtante di vede un duttore quandu a vostra frequenza cardiaca hè accumpagnata da sintomi cum'è:
- Stanchezza eccessiva;
- Sturdimentu o sensazione di svenimentu;
- Palpitazioni;
- Difficultà à respirà;
- Dolore di pettu.
Inoltre, hè ancu cunsigliatu di circà aiutu medicu quandu u cambiamentu di a frequenza cardiaca si verifica spessu.