Autore: Peter Berry
Data Di Creazione: 14 Lugliu 2021
Aghjurnamentu Di Data: 23 Ghjugnu 2024
Anonim
5 jako ČUDNIH i OPASNIH SIMPTOMA NEDOSTATKA VITAMINA B6!
Video: 5 jako ČUDNIH i OPASNIH SIMPTOMA NEDOSTATKA VITAMINA B6!

Cuntenutu

A vitamina B6, cunnisciuta ancu cum'è piridossina, hè una vitamina solubile in acqua chì u vostru corpu hà bisognu per parechje funzioni.

Hè significativu per u metabolismu di e proteine, di i grassi è di i carboidrati è a creazione di globuli rossi è di neurotrasmettitori (1).

U vostru corpu ùn pò micca pruduce vitamina B6, allora duvete ottene da alimenti o supplementi.

A maiò parte di a ghjente riceve abbastanza vitamina B6 cù a so dieta, ma certe pupulazioni ponu esse à risicu di carenza.

U cunsumu quantità adeguate di vitamina B6 hè impurtante per una salute ottimale è pò ancu prevene è curà malatie croniche ().

Eccu 9 benefici per a salute di a vitamina B6, sustinuti da a scienza.

1. Puderà Migliurà l'Umore è Riduce i Sintomi di Depressione

A vitamina B6 hà un rolu impurtante in a regulazione di l'umore.

Questu hè in parte perchè sta vitamina hè necessaria per creà neurotrasmettitori chì regolanu l'emozioni, cum'è serotonina, dopamina è acidu gamma-aminobutirrico (GABA) (3,,).


A vitamina B6 pò ancu ghjucà un rolu in a diminuzione di i livelli alti di sangue di l'aminocidi omocisteina, chì sò stati legati à a depressione è à altri prublemi psichiatrici (,).

Parechji studii anu dimostratu chì i sintomi depressivi sò assuciati à livelli bassi di sangue è assunzioni di vitamina B6, in particulare in adulti anziani chì sò in altu risicu di carenza di vitamina B (,,).

Un studiu in 250 adulti anziani hà trovu chì i livelli sanguini carenti di vitamina B6 duppianu a probabilità di depressione ().

Tuttavia, l'usu di vitamina B6 per prevene o trattà a depressione ùn hè statu dimustratu per esse efficace (,).

Un studiu cuntrullatu di dui anni in circa 300 omi anziani chì ùn avianu micca depressione à l'iniziu hà trovu chì quelli chì piglianu un supplementu cù B6, folatu (B9) è B12 ùn eranu micca menu propensi à avè sintomi depressivi paragunati à u gruppu placebo ().

Riassuntu I livelli bassi di vitamina B6 in adulti anziani sò stati ligati à a depressione, ma a ricerca ùn hà micca dimustratu chì B6 sia un trattamentu efficace per i disordini di l'umore.

2. Pò Promuovere a Salute di u Cervellu è Riduce u Risicu di Alzheimer

A vitamina B6 pò ghjucà un rolu à migliurà a funzione cerebrale è à prevene a malatia d'Alzheimer, ma a ricerca hè cuntrastante.


Per una banda, B6 pò diminuisce livelli elevati di omocisteina in sangue chì ponu aumentà u risicu di Alzheimer (,,).

Un studiu in 156 adulti cù alti livelli d'omocisteina è un indebulimentu cognitivo lieve hà trovu chì piglià dosi elevate di B6, B12 è folatu (B9) diminuì l'umocisteina è hà riduttu a perdita in certe regioni di u cervellu chì sò vulnerabili à l'Alzheimer ().

Tuttavia, ùn hè chjaru se una diminuzione di l'omocisteina si traduce in miglioramenti in a funzione cerebrale o in un ritmu più lente di compromissione cognitiva.

Un prucessu cuntrullatu randomizatu in più di 400 adulti cù Alzheimer da lieve à moderata hà trovu chì alte dosi di B6, B12 è folatu diminuiscenu i livelli di omocisteina ma ùn rallentanu micca a funzione cerebrale paragunatu à un placebo ().

Inoltre, una rivista di 19 studii hà cunclusu chì u supplementu cù B6, B12 è u folatu solu o in cumbinazione ùn hà micca migliuratu a funzione cerebrale o riduce u risicu di Alzheimer ().

Più ricerca chì guarda l'effettu di a vitamina B6 sola nantu à i livelli di omocisteina è a funzione cerebrale hè necessaria per capisce megliu u rolu di sta vitamina per migliurà a salute cerebrale.


Riassuntu A vitamina B6 pò prevene un calu di a funzione cerebrale diminuendu i livelli di omocisteina chì sò stati assuciati à a malattia di Alzheimer è à i disturbi di a memoria. Tuttavia, i studii ùn anu micca dimustratu l'efficacia di B6 in a migliurazione di a salute di u cervellu.

3. Pò Prevene è Trattà l'Anemia aiutendu a Pruduzione di Emoglobina

Per via di u so rolu in a produzzione di emoglobina, a vitamina B6 pò esse utile per prevene è trattà l'anemia causata da carenza ().

L'emoglobina hè una prutetta chì furnisce l'ossigenu à e vostre cellule. Quandu avete poca emoglobina, e vostre cellule ùn ottenenu micca abbastanza ossigenu. Di conseguenza, pudete sviluppà anemia è sentite debuli o stanchi.

I studii anu ligatu bassi livelli di vitamina B6 cù anemia, in particulare in donne incinte è donne in età fertile (,).

Tuttavia, si pensa chì a carenza di vitamina B6 sia rara in a maiò parte di l'adulti sani, cusì ci hè una ricerca limitata annantu à l'usu di B6 per trattà l'anemia.

Un studiu di casu in una donna di 72 anni cù anemia per via di B6 bassa hà trovu chì u trattamentu cù a forma più attiva di vitamina B6 hà miglioratu i sintomi ().

Un altru studiu hà trovu chì piglià 75 mg di vitamina B6 ogni ghjornu durante a gravidanza hà diminuitu i sintomi di l'anemia in 56 donne incinte chì ùn rispondevanu micca à u trattamentu cù u ferru ().

Hè necessaria più ricerca per capisce l'efficacità di a vitamina B6 in u trattamentu di l'anemia in populazioni diverse da quelle cun risicu aumentatu di carenza di vitamina B, cum'è e donne incinte è l'adulti anziani.

Riassuntu Ùn avè abbastanza vitamina B6 pò purtà à bassa emoglobina è anemia, dunque u supplementu cù sta vitamina pò prevene o trattà questi prublemi.

4. Pò esse Utile in Trattamentu di Sintomi di PMS

A vitamina B6 hè stata aduprata per trattà i sintomi di u sindrome premenstruale, o PMS, inclusa l'ansietà, a depressione è l'irritabilità.

I ricercatori suspettanu chì B6 aiuta cù i sintomi emozionali relativi à PMS per u so rolu in a creazione di neurotrasmettitori chì regolanu l'umore.

Un studiu di trè mesi in più di 60 donne premenopausali hà trovu chì l'assunzione di 50 mg di vitamina B6 ogni ghjornu hà miglioratu i sintomi PMS di depressione, irritabilità è stanchezza di 69% ().

Tuttavia, e donne chì anu ricevutu un placebo anu segnalatu ancu sintomi migliorati di PMS, chì suggerisce chì l'efficacia di u supplementu di vitamina B6 pò esse stata in parte per un effettu placebo ().

Un altru picculu studiu hà trovu chì 50 mg di vitamina B6 cù 200 mg di magnesiu per ghjornu riduce significativamente i sintomi PMS, inclusi cambiamenti d'umore, irritabilità è ansietà, durante u ciclu menstruale ().

Mentre questi risultati sò prometenti, sò limitati da una dimensione di campione chjucu è da una breve durata. Più ricerca nantu à a sicurezza è l'efficacità di a vitamina B6 per migliurà i sintomi PMS hè necessaria prima chì e raccomandazioni ponu esse fatte ().

Riassuntu Alcune ricerche anu indicatu chì alte dosi di vitamina B6 ponu esse efficaci per diminuire l'ansietà è altri prublemi d'umore associati à PMS per u so rolu in a creazione di neurotrasmettitori.

5. Pò Aiutà à Trattà a Nausea Durante a Gravidanza

A vitamina B6 hè stata aduprata dapoi decennii per trattà a nausea è u vomitu durante a gravidanza.

In fatti, hè un ingrediente in Diclegis, un medicamentu cumunemente adupratu per curà a malattia di a mattina ().

I ricercatori ùn sò micca sicuri sicuramente perchè a vitamina B6 aiuta cù a malatia di a mattina, ma pò esse perchè B6 adeguata svolge parechji roli vitali per assicurà una gravidanza sana ().

Un studiu in 342 donne in e so prime 17 settimane di gravidanza hà trovu chì un supplementu cutidianu di 30 mg di vitamina B6 riduce significativamente a sensazione di nausea dopu cinque ghjorni di trattamentu, paragunatu à un placebo ().

Un altru studiu hà paragunatu l'impattu di u zenzeru è di a vitamina B6 nantu à a riduzione di l'episodi di nausea è vomitu in 126 donne incinte. I risultati mostranu chì l'assunzione di 75 mg di B6 ogni ghjornu hà diminuitu i sintomi di nausea è vomitu di 31% dopu à quattru ghjorni ().

Questi studii suggerenu chì a vitamina B6 hè efficace in u trattamentu di a malattia di a mattina ancu in durate inferiori à una settimana.

Se site interessatu à piglià B6 per a malatia di a mattina, parlate cù u vostru duttore prima di inizià qualsiasi supplementi.

Riassuntu I supplementi di vitamina B6 in dosi di 30-75 mg à ghjornu sò stati aduprati cum'è trattamentu efficace per a nausea è u vomitu durante a gravidanza.

6. Pò Prevene l'Arterie Intasate è Riduce u Risicu di Malatie Cardiache

A vitamina B6 pò prevene l'arterie intasate è minimizà u risicu di malatie cardiache.

E ricerche mostranu chì e persone cun livelli sanguini bassi di vitamina B6 anu guasgi u doppiu di u risicu di avè malatie cardiache paragunatu à quelli cun livelli più alti di B6 ().

Questu hè probabilmente dovutu à u rolu di B6 in diminuzione di livelli elevati di omocisteina associati à parechji prucessi di malatie, cumprese malatie cardiache (,,).

Un studiu hà trovu chì i topi carenti di vitamina B6 avianu livelli più alti di sangue in u colesterolu è sviluppavanu lesioni chì pudianu causà blocchi arteriali dopu esse esposti à l'omocisteina, paragunatu à i topi cun livelli adeguati di B6 ().

A ricerca umana mostra ancu un effettu benefiziu di B6 in a prevenzione di e malatie cardiache.

Un prucessu aleatoriu cuntrullatu in 158 adulti sani chì avianu fratelli cù malatie cardiache hà divisu i participanti in dui gruppi, unu chì hà ricevutu 250 mg di vitamina B6 è 5 mg di acidu folicu ogni ghjornu per dui anni è un altru chì hà ricevutu un placebo ().

U gruppu chì hà pigliatu B6 è l'acidu folicu hà avutu livelli inferiori di omocisteina è menu testi cardiaci anormali durante l'eserciziu di u gruppu placebo, ponenduli à un risicu generale più bassu di malatie cardiache ().

Riassuntu A vitamina B6 pò aiutà à riduce livelli alti di omocisteina chì portanu à u restringimentu di l'arterie. Questu pò minimizà u risicu di malatie cardiache.

7. Pò Aiutu à Prevene u Cancer

Uttene abbastanza vitamina B6 pò abbassà u risicu di sviluppà certi tipi di cancheru.

U mutivu perchè B6 pò aiutà à prevene u cancheru ùn hè micca chjaru, ma i circadori suspettanu chì hè in leia cù a so capacità di luttà contr'à l'infiammazione chì pò cuntribuisce à u cancheru è à altre cundizione croniche (,).

Una rivista di studii 12 hà trovu chì sia un assunzione dietetica adeguata sia i livelli sanguini di B6 sò stati associati à rischi inferiori di cancru culettale. L'individui cù i più alti livelli sanguini di B6 avianu un risicu guasi 50% inferiore di sviluppà stu tippu di cancheru ().

Ricerche nantu à a vitamina B6 è u cancheru di u senu mostranu ancu una associazione trà livelli adeguati di sangue di B6 è una diminuzione di u risicu di a malattia, in particulare in donne in postmenopausa ().

Tuttavia, altri studii nantu à i livelli di vitamina B6 è u risicu di u cancheru ùn anu trovu alcuna associazione (,).

Hè necessaria più ricerca chì include prucessi randomizati è micca solu studii osservativi per valutà u rolu esattu di a vitamina B6 in a prevenzione di u cancheru.

Riassuntu Alcuni studii d'osservazione suggerenu un ligame trà l'ingestione dietetica adeguata è i livelli sanguini di vitamina B6 è una diminuzione di u risicu di certi tipi di cancru, ma hè necessaria più ricerca.

8. Pò Prumove a Salute di l'ochji è Prevene e Malatie Oculare

A vitamina B6 pò ghjucà un rolu in a prevenzione di e malatie oculare, in particulare un tipu di perdita di vista chì affetta adulti anziani chjamati degenerazione maculare legata à l'età (AMD).

I studii anu ligatu livelli alti di sangue di omocisteina in circulazione cun un risicu aumentatu di AMD (,).

Siccomu a vitamina B6 aiuta à riduce livelli elevati di sangue di omocisteina, avè abbastanza B6 pò abbassà u risicu di sta malattia ().

Un studiu di sette anni in più di 5.400 prufessiunali sanitarii femini hà trovu chì piglià un supplementu cutidianu di vitamina B6, B12 è acidu folicu (B9) hà riduttu significativamente u risicu AMD di 35-40%, paragunatu à un placebo ().

Mentre questi risultati suggerenu chì B6 pò ghjucà un rolu in a prevenzione di AMD, hè difficiule di sapè se B6 solu offre i stessi benefici.

A ricerca hà ancu ligatu i livelli bassi di sangue di vitamina B6 à e condizioni oculari chì bloccanu e vene chì si cunnettenu à a retina. Un studiu cuntrullatu in più di 500 persone hà trovu chì i livelli più bassi di sangue di B6 sò stati significativamente associati à disordini di a retina ().

Riassuntu I supplementi di vitamina B6 ponu riduce u risicu di degenerazione maculare legata à l'età (AMD). Inoltre, livelli adeguati di sangue di B6 ponu impedisce prublemi chì affettanu a retina. Tuttavia, più ricerca hè necessaria.

9. Pò trattà l'inflammazione assuciata à l'artrite reumatoide

A vitamina B6 pò aiutà à riduce i sintomi associati à l'artrite reumatoide.

L'alti livelli di inflammazioni in u corpu chì risultanu da l'artrite reumatoide ponu purtà à livelli bassi di vitamina B6 (,).

Tuttavia, ùn hè chjaru se u supplementu cù B6 diminuisce l'infiammazione in e persone cun sta situazione.

Un studiu di 30 ghjorni in 36 adulti cù artrite reumatoide hà trovu chì 50 mg di vitamina B6 ogni ghjornu curreggevanu i bassi livelli sanguini di B6 ma ùn diminuianu micca a produzzione di molecule infiammatorie in u corpu ().

D'altra parte, un studiu in 43 adulti cù artrite reumatoide chì hà pigliatu 5 mg di acidu folicu solu o 100 mg di vitamina B6 cù 5 mg di acidu folicu ogni ghjornu hà mostratu chì quelli chì anu ricevutu B6 avianu livelli significativamente inferiori di molecule pro-infiammatorie dopu 12 settimane ().

I risultati cuntradittorii di sti studii ponu esse dovuti à a differenza in a dose di vitamina B6 è a lunghezza di studiu.

Mentre pare chì alte dosi di supplementi di vitamina B6 ponu furnisce benefici antiinflamatori per e persone cun artrite reumatoide cù u tempu, più ricerca hè necessaria.

Riassuntu Inflammazione assuciata à l'artrite reumatoide pò abbassà i livelli sanguini di vitamina B6. U cumplementu cù alte dosi di B6 pò aiutà à curregge carenze è riduce l'infiammazione, ma hè necessaria più ricerca per cunfirmà questi effetti.

Fonti è Supplementi Alimentari di Vitamina B6

Pudete uttene vitamina B6 da alimenti o supplementi.

A quantità quotidiana raccomandata attuale (RDA) per B6 hè di 1,3-1,7 mg per adulti di più di 19. A maiò parte di l'adulti sani ponu uttene questu ammontu attraversu una dieta equilibrata chì include alimenti ricchi di vitamina B6 cum'è tacchinu, ceci, tonu, salmone, patate è banane (1).

Studii chì mettenu in risaltu l'usu di a vitamina B6 per prevene è trattà i prublemi di salute si focalizanu nantu à i supplementi piuttostu chè e fonti alimentari.

E dosi di 30-250 mg di vitamina B6 per ghjornu sò state aduprate in ricerca nantu à PMS, malattia di a mattina è malatie cardiache (,,).

Queste quantità di B6 sò significativamente più alti di l'RDA è à volte combinate cù altre vitamine B. Hè difficiule da valutà sì una crescente assunzione di B6 da fonti dietetiche hà i stessi benefici per certe condizioni chì i supplementi ponu furnisce.

Se site interessatu à piglià supplementi di vitamina B6 per prevene o affruntà un prublema di salute, parlate à u vostru duttore sanitariu nantu à a megliu opzione per voi. Inoltre, cercate un supplementu chì hè statu testatu per a qualità da un terzu.

Riassuntu A maiò parte di a ghjente pò uttene una vitamina B6 adeguata per mezu di a so dieta. In certi casi, piglià quantità più alte di vitamina B6 da supplementi sottu a supervisione di un duttore pò esse benefiziu.

Effetti Collaterali Potenziali di Troppa Vitamina B6

Uttene troppu vitamina B6 da i supplementi pò causà effetti collaterali negativi.

A tossicità di a vitamina B6 ùn hè micca prubabilmente accaduta da fonti alimentari di B6. Saria guasgi impussibile di cunsumà a quantità in supplementi da sola dieta.

Piglià più di 1,000 mg di B6 supplementare à u ghjornu pò causà danni à i nervi è dolore o intorpidimentu in e mani o in i pedi. Alcuni di questi effetti collaterali sò ancu stati documentati dopu solu 100-300 mg di B6 per ghjornu ().

Per queste ragioni, u limitu massimu tollerabile di vitamina B6 hè di 100 mg per ghjornu per adulti (3,).

A quantità di B6 aduprata per gestisce certe condizioni di salute supera raramente questa quantità. Se site interessatu à piglià più di u limitu superiore tollerabile, cunsultate u vostru duttore.

Riassuntu Troppu vitamina B6 da i supplementi pò causà danni à i nervi è l'estremità cù u tempu. Se site interessatu à piglià un supplementu B6, parlate à u vostru duttore di salute nantu à a sicurità è a dosa.

U Bottom Line

A vitamina B6 hè una vitamina solubile in acqua ottenuta da alimenti o supplementi.

Hè necessariu per parechji prucessi in u vostru corpu, cumprese a creazione di neurotrasmettitori è a regulazione di i livelli di omocisteina.

Alti dosi di B6 sò stati aduprati per prevene o trattà certe condizioni di salute, cum'è PMS, degenerazione maculare legata à l'età (AMD) è nausea è vomitu durante a gravidanza.

Uttene abbastanza B6 cù a vostra dieta o un supplementu hè cruciale per stà in bona salute è pò avè ancu altri benefici impressionanti per a salute.

Assicuratevi Di Leghje

Yogurt: chì hè, vantaghji principali è cumu preparà

Yogurt: chì hè, vantaghji principali è cumu preparà

U Yogurt hè un derivatu di latti preparatu per mezu di un pruce u di fermentazione di u latte, in u quale i batteri ò ri pun evuli di a fermentazione di u latto iu, chì hè u zucche...
Multivitaminicu: chì hè è quandu hè indicatu

Multivitaminicu: chì hè è quandu hè indicatu

U Polivitaminicu hè un upplementu alimentariu cumpo tu di parechje vitamine è chì hà per copu di evità a mancanza di vitamine chì ùn ponu micca e e ottenute per mezu...