Autore: Lewis Jackson
Data Di Creazione: 5 Maghju 2021
Aghjurnamentu Di Data: 1 Lugliu 2024
Anonim
Vulvovaginites -  Mauricio Kitamura - Sanarflix
Video: Vulvovaginites - Mauricio Kitamura - Sanarflix

Cuntenutu

Includemu prudutti chì pensemu utili per i nostri lettori. Se cumprate per mezu di ligami nantu à sta pagina, pudemu guadagnà una piccula cumissione. Eccu u nostru prucessu.

Chì hè a vulvovaginite?

Vulvovaginitis hè una infjammazione o infezzjoni di a vulva è di a vagina. Hè una cundizione cumuna chì tocca e donne è e zitelle di tutte l'età. Hà una varietà di cause. Altri nomi per sta cundizione sò vulvitis è vaginitis.

A vulvovaginitis batterica affetta quasi e donne in i Stati Uniti durante a so vita, secondu i Centri per u Cuntrollu è a Prevenzione di e Malatie (CDC). Hè a causa più cumuna di sintomi vaginali.

A indica chì a candidiasi vaginale (infezzione di levadura) hè a seconda infezione vaginale più prevalente.

Chì causa a vulvovaginite?

Parechji triggers ponu causà una infezzione in a zona di a vagina è di a vulva. Hè a batteria. Altre cause cumuni includenu:

  • levitu
  • virus
  • parassiti
  • fattori ambientali
  • infezioni di trasmissione sessuale (IST)
  • esposizione à irritanti chimichi è allergeni

Batterie

Certi batteri ponu multiplicassi è causà vulvovaginitis. Gardnarella hè una batteria cumunemente truvata in u vaginu. U crescente risultati in a vaginosi bacteriana, a vulvovaginitis più cumuna.


Streptococcu o Staphylococcus pò ancu esse prisente ma di solitu ùn portanu micca à un'infezzione. Una infezzione batterica pò causà una scarica biancu grisgiu cù un odore di pesciu.

Levitu

Una di e cause più cumuni di vulvovaginitis hè Candida albicans. Questa infezzione di levadura pò causà pruritu genitale è una spessione vaginale spessa è bianca cun una struttura di furmagliu cottage.

Alcune donne sperimentanu infezioni di lieviti dopu aduprendu antibiotici. Hè perchè l'antibiotici ponu tumbà i batteri antifungali chì campanu naturalmente in a vagina.

Virus

I virus chì ponu causà vulvovaginitis sò tipicamente trasmessi sessualmente. Questi includenu l'herpes è u papillomavirus umanu (HPV).

Parassiti

Oxiuri, scabbia è pidochji ponu causà infiammazione di a vulva è di a vagina.

Fattori ambientali

Una poca igiene è allergeni ponu ancu causà sta situazione. I vestiti stretti ponu sfregassi contr'à a pelle è creà irritazioni è intrappulà l'umidità in a zona.


A pelle irritata hè più suscettibile à a vulvovaginite chì a pelle sana. L'irritazione pò ancu ritardà a recuperazione.

Infezioni di trasmissione sessuale (IST)

A vaginitis STI trichomonas pò causà vulvovaginitis. Questa infizzione provoca disconfort genitale, prurito è scarica pesante. U scaricamentu pò esse giallu, verde o grisgiu. Spessu hà un forte odore. Chlamydia, gonorrea è herpes ponu ancu causà vaginite.

Chimichi

Alcuni chimichi ponu causà vulvovaginitis. Quessi si trovanu spessu in savoni, spray femminili, prufumi, è contraccettivi vaginali. I chimichi chì ponu causà una reazione allergica includenu:

  • parabeni
  • sulfate di sodiu
  • triclosan
  • diossanu

Se unu di questi ingredienti sò in u vostru sapone o detergente per lavanderia, pudete vulete cambià à una marca ipoallergenica o senza fragranza. Questu pò aiutà à prevene a vostra infezione da a ricurrenza.

Vulvovaginitis in i zitelli

Vulvovaginitis hè a cundizione ginecologica in e ragazze prepubescenti. I medichi credenu chì questu hè dovutu à livelli bassi di estrogeni. Quandu a pubertà principia, a vagina diventa più acida, è l'infezioni di solitu si fermanu.


Vulvovaginitis in i zitelli pò esse trattata cù bagnu di ghjornu, steroidi, è antibiotici topici à bassa dose. Hè impurtante di cunsiglià à u vostru zitellu una igiene curretta in u bagnu. U vestitu di biancheria intima di cuttone sciolta pò impedisce chì l'infezzione si ripeta.

Chì sò i sintomi di vulvovaginitis?

I sintomi di vulvovaginitis varienu è dipende da a so causa. In generale, i sintomi ponu include:

  • irritazione di a zona genitale
  • pruritu
  • infiammazione intornu à i labbra è e zone perineale
  • aumentu, secrezione vaginale à forte odore
  • disconfort mentre urina

Cumu hè diagnosticatu vulvovaginitis?

U vostru duttore diagnosticarà a vulvovaginite discutendu i vostri sintomi è possibbilmente raccogliendu un campione di scarica vaginale per testà.

In a maiò parte di i casi, u vostru duttore averà bisognu di fà un esame pelvicu. Una preparazione umida pò esse necessaria per identificà currettamente a causa di a vostra infiammazione. Questu implica a raccolta di una scarica vaginale per a valutazione microscopica.

U vostru duttore pò identificà l'organismu chì causa a cundizione, purtendu à un trattamentu più veloce è più riesciutu.

In rari casi, pò esse necessariu di biopsia a vulva per identificà l'organisimu. Ciò significa chì u vostru medicu piglierà un picculu campione di tessutu per un ulteriore esame. Una biopsia hè tipicamente necessaria solu se i metudi di trattamentu tradiziunali ùn anu successu.

Cumu hè trattata a vulvovaginite?

U trattamentu currettu per a vulvovaginitis dipende da u tippu di infezzione è da l'organisimu chì causa u prublema.

Hè pussibule trattà certi tipi di vulvovaginite da solu. Ma assicuratevi di parlà cù u vostru duttore prima di inizià qualsiasi trattamentu in casa.

Rimedi casani

Se avete avutu una infezzjoni di levadura in u passatu, pudete esse capace di trattà a vulvovaginite aduprendu prudutti senza prescrizione dispunibili in qualsiasi farmacia, cumprese:

  • creme vaginali
  • suppositori
  • unguenti topichi
  • pasticchi orali

Un farmacista pò probabilmente cunsigliarvi nantu à u megliu pruduttu per i vostri sintomi è cumu applicà u pruduttu.

L'agliu schiacciatu è l'oliu di coccu, tramindui cunnisciuti per e so proprietà antibatteriche, ponu ancu aiutà à trattà a malattia.

Puderete pudè allevà alcuni di i sintomi di a vostra vulvovaginite sedendu in un bagnu di seduta - un bagnu caldu è pocu fondu chì copre solu a zona di l'anca. Aghjunghjendu oliu d’arburu da tè o una traccia di acetu o sale marinu à u bagnu pò aiutà à tumbà qualchì batteria, s’ella hè a causa di i vostri sintomi.

Attentu à ùn pusà troppu in bagnu. Aduprate un asciugamanu per asciugà a zona interessata cumpletamente dopu u to bagnu.

Cunsultate u vostru duttore se l'infiammazione o a scarica ùn miglioranu micca dopu una settimana di trattamentu in casa.

Cumprate i rimedii casani di vulvovaginite in ligna:

  • creme vaginali
  • suppositori
  • unguenti topichi
  • oliu di coccu
  • sitz bagni
  • oliu d'arburu di tè

Medichi prescritti

Dopu chì u vostru duttore identifichi u tippu d'organismu chì causa a vostra vulvovaginite, probabilmente prescriveranu medicazione.

I Medicazioni per questa cundizione pò include:

  • antibiotici orali
  • creme antibiotiche (applicate direttamente nantu à a pelle)
  • creme antibatteriche (applicate direttamente nantu à a pelle)
  • creme antifungali (applicate direttamente nantu à a pelle)
  • pillole antifungali orali
  • antihistaminici orali, se una reazione allergica hè una causa pussibile
  • creme d'estrogeni

U vostru duttore pò ricumandà ancu una rutina d'igiene persunale per aiutà à guarisce l'infezzione è impedisce chì si ripete. Questa puderia includere piglià bagni di seduta è asciugà currettamente dopu aduprà a toilette.

Altri suggerimenti includenu u vestitu largu è biancheria intima di cuttone per permette a circulazione d'aria è riduce l'umidità in a zona. A rimozione di a biancheria intima à dorme pò ancu aiutà à prevene a vulvovaginite.

Una pulizia curretta hè impurtante è pò aiutà à prevene l'irritazione. Hè soprattuttu veru se l'infezzione hè batterica. Evite di aduprà bagni à bulle, saponi parfumati, documenti, è pulveri lavatrici. Optate invece per i bagni di sedi o versioni di prudutti sensibili à a pelle.

Una cumpressa fredda pò ancu alleviare u dolore nantu à e zone gonfie o tenere.

Salute sessuale

Hè impurtante di dì à i vostri cumpagni sessuali se a vostra vulvovaginite hè u risultatu di una STI. Tutti i partinarii sessuale devenu riceve trattamentu per a cundizione, ancu s'elli ùn presentanu attualmente sintomi.

Chì hè a prospettiva per a vulvovaginite?

A maiò parte di i casi di vulvovaginitis guariscenu prestu quandu trattatu currettamente. Ritorna à u vostru duttore se ùn vede micca una migliurazione in una settimana. Puderete truvà chì i trattamenti alternativi sò più efficaci.

Ancu se l'infezioni di lieviti è a vulvovaginitis batterica ùn sò micca cunsiderate STI, l'infurmazioni emergenti suggerenu chì a vulvovaginitis batterica pò esse trasmessa sessualmente.

Se avete un STI o un virus, duvete aspittà finu à chì voi è u vostru cumpagnu abbiate finitu u trattamentu è siate liberi di sintomi prima di ripiglià u sessu, secondu a Clinica Mayo.

Se u lievitu hè a causa di a vostra vulvovaginite, pudete truvà chì l'infezzione torna. I prudutti senza prescrizzione ponu generalmente trattà queste infezioni.

Cumprate trattamenti d'infezzione di levadura senza ricetta.

Cunsigliatu

Malatie causate da protozoi, sintomi è trattamentu

Malatie causate da protozoi, sintomi è trattamentu

I Protozoi ò microorgani mi emplici, po tu chì ò cumpo ti da olu 1 cellula, è ò ri pun evuli di e malatie infettive chì ponu e e tra me e da per ona à per ona, cum&#...
Cumu hè trattatu u citomegalovirus durante a gravidanza

Cumu hè trattatu u citomegalovirus durante a gravidanza

U trattamentu per citomegaloviru in gravidanza deve e e fattu ottu a guida di l'o tetricu, è l'u u di droghe antivirali o iniezioni di immunoglobuline hè generalmente indicatu. Tutta...