Ciò chì esse licenziatu m'hà amparatu nantu à a salute mentale
Cuntenutu
In a scola medica, aghju statu furmatu per fucalizza nantu à ciò chì era fisicamente sbagliatu cù un paziente. I percussed i pulmoni, pressatu nantu à l'abdomen, è palpatu prostate, tuttu u tempu à circà i segni di qualcosa anormali. In a residenza di psichiatria, aghju statu furmatu per fucalizza nantu à ciò chì era mentalmente sbagliatu, è dopu per "ripara" - o, in u linguaghju medico, "gestite" - quelli sintomi. Sapemu chì medicazione prescrive è quandu. Sapiu quandu hospitalizà un paziente è quandu mandate quella persona in casa. Aghju fattu tuttu ciò chì pudia per amparà cumu riduce a miseria di qualcunu. E dopu avè cumplettatu a mo furmazione, aghju stabilitu una pratica psichiatrica di successu in Manhattan, cù a guarigione cum'è a mo missione.
Dopu, un ghjornu, aghju avutu una sveglia. Claire (micca u so veru nome), un paziente chì pensava chì facia prugressu, m'hà cacciatu bruscamente dopu à sei mesi di trattamentu. "Odiu vene à e nostre sessioni settimanali", mi hà dettu. "Tuttu ciò chì facemu hè di parlà di ciò chì andava male in a mo vita. Mi fa sentu peghju ". Si alzò è partì.
Sò stata cumpletamente stupita. Avia fattu tuttu da u libru. Tutta a mo furmazione era stata centrata nantu à minimizà i sintomi è pruvà à annullà i prublemi. I prublemi di rilazioni, u stress di u travagliu, a depressione è l'ansietà eranu trà i tanti prublemi chì aghju cunsideratu cum'è un espertu di "fixing". Ma quandu aghju guardatu in daretu à e mo note nantu à e nostre sessioni, aghju realizatu chì Claire avia ragione. Tuttu ciò chì aghju mai fattu era di fighjà nantu à ciò chì andava di male in a so vita.Ùn mi hè mai venutu in mente di fighjà nantu à altru.
Dopu chì Claire m'hà licenziatu, aghju cuminciatu à ricunnosce quantu hè impurtante micca solu di calà a miseria, ma ancu di cultivà a forza mentale. Hè diventatu sempre più evidenti chì u sviluppu di e cumpetenze per navigà cù successu à traversu l'alti è i bassi di ogni ghjornu hè essenziale quant'è u trattamentu di i sintomi. Ùn esse depressu hè una cosa. Sentirsi forti in faccia à u stress hè un altru.
A mo ricerca mi hà attiratu à u campu fiorente di a psiculugia pusitiva, chì hè u studiu scientificu di cultivà a felicità. In paragunà cù a psichiatria è a psiculugia tradiziunali, chì si cuncentranu principarmenti nantu à a malatia mentale è a patologia, a psiculugia pusitiva si focalizeghja nantu à e forze umane è u benessere. Benintesa, eru scetticu quandu aghju lettu per a prima volta nantu à a psiculugia pusitiva, perchè era u cuntrariu di ciò chì avia amparatu in a scola di medicina è a residenza di psichiatria. Aviu statu amparatu à risolve i prublemi-per risolve qualcosa chì era rotta in a mente o in u corpu di un paziente. Ma, cum'è Claire avia dettu cusì bruscamente, qualcosa mancava in u mo approcciu. Fighjendu esclusivamente nantu à i segni di una malatia, ùn aghju micca riesciutu à circà u benessere in un paziente chì era malatu. Fighjendu esclusivamente nantu à i sintomi, ùn aghju micca ricunnisciutu i punti di forza di u mo paziente. Martin Seligman, Ph.D., capimachja in u campu di a psiculugia pusitiva, a descrive megliu: "A salute mentale hè assai di più cà a sola assenza di malatie mentali".
Imparà à recuperà da grandi cuntrasti hè di primura, ma chì ne dici di amparà à trattà e piccule cose - i fastidi quotidiani chì ponu fà o rompe un ghjornu? Per l'ultimi anni 10, aghju studiatu cumu cultivà a resilienza-resilienza di ogni ghjornu cù una "r" minuscule. Cume rispondi à i sughi di ogni ghjornu - quandu u vostru caffè si sparghje nantu à a vostra cammisa bianca mentre esce da a casa, quandu u vostru cane fa pipì nantu à u tappettu, quandu u metro s'alluntana cum'è ghjunghje à a stazione, quandu u vostru capu vi dice chì ella hè disappuntu in u vostru prughjettu, quandu u vostru cumpagnu sceglie una lotta-hè essenziale per a salute mentale è fisica. A ricerca suggerisce, per esempiu, chì e persone chì anu più emozioni negative (cume rabbia o sentimenti di inutilità) in risposta à i fattori di stress quotidiani (cume u trafficu o un rimproveru da un superiore) sò più propensi à sviluppà prublemi di salute mentale cù u tempu.
Troppi di noi sottovalutanu a nostra propria capacità di benessere è a nostra capacità di sopportà queste timpeste di u ghjornu. Avemu a tendenza à vede u nostru propiu statu emotivu in termini assoluti - depressi o flottanti, ansiosi o calmi, boni o cattivi, felici o tristi. Ma a salute mentale ùn hè micca un ghjocu tuttu o nunda, à summa zero, è hè ancu qualcosa chì deve esse curatu ogni ghjornu.
Una parte di questu dipende da cume focalizate a vostra attenzione. Diciamu chì puntate una linterna in una stanza scura. Pudete lampà a luce induve sceglite: versu i muri, per circà belli dipinti o finestre o forse l'interruttore di luce; o versu u pianu è in i cantoni, circhendu palle di polvere o, peghju, scarafaghji. Nisun elementu unicu nantu à u quale u fasciu cade cattura l'essenza di a stanza. In u listessu modu, nisuna emozione unica, quantunque forte, definisce u vostru statu di mente.
Ma ci sò ancu una quantità di strategie chì tutti pudemu impiegà per rinfurzà a salute mentale è per cultivà u benessere. L'attività seguenti sò eserciti guidati da dati, pruvati è veri per aumentà a vostra resistenza è tene vi forte, ancu in tempi di stress.
[Per a storia cumpleta, andate à Refinery29!]
Più da Refinery29:
Aghju ereditatu l'Anellu di a Mama Mammone- & A so Ansietà
Aghju Pruvatu 5 Ghjorni di Ghjurnale è Hà Cambiatu A mo Vita
U disordine di l'alimentazione chì nimu ùn parla mai