Ciò chì aghju amparatu à corre e corse cum'è donna in 10 Paesi Differenti
Cuntenutu
- Stati Uniti: Corre cù e donne
- Canada: Corre cù l'Amici
- Repubblica Ceca: Fate Amici
- Turchia: Ùn site mai solu
- Francia: sparte a vostra passione
- Spagna: Purtate una Cheerleader
- Bermuda: Run On Vacation
- Perù: si mischia in... o si distingue
- Israele: Mostra è mostra
- Norvegia: Hè All Relative
- Rivista per
Quale dirige u mondu? Beyoncé avia ragione.
In u 2018, e femine runner sò più numerose chì l'omi in u mondu sanu, basculendu a scala à u 50,24 per centu di i cuncurrenti di a corsa per a prima volta in a storia. Questu hè secondu una analisi glubale di quasi 109 milioni di risultati di corsa ricreativa da tutti i 193 paesi ricunnisciuti da l'ONU trà u 1986 è u 2018, realizatu da RunRepeat (un situ web di rivista di scarpi da corsa) è da l'Associazione Internaziunale di Federazioni di Atletica.
Cum'è una parte di quella maggioranza avà, è una donna chì hà registratu corre in duie dozzine di nazioni è hà fattu a linea à e corse in 10 d'elli, eccu ciò chì aghju amparatu.
Stati Uniti: Corre cù e donne
Ùn hè micca surprisa chì e razze di e donne anu fioritu in i Stati Uniti: RunningUSA informa chì u 60 per centu di i corridori di strada di i Stati Uniti sò femine, chì hè più di qualsiasi altru paese in u studiu di RunRepeat eccettu l'Islanda. Quandu si tratta di a maratona, i Stati Uniti sòu capimachja mundiale, cù e donne chì contanu u 43 per centu di i finitori di 26,2-miglia. Avemu a casa di a più antica corsa di strada solu per donne - u NYRR New York Mini 10K, chì hà debuttatu in u 1972 - è a prima maratona olimpica di e donne in u 1984, vintu da l'Americanu Joan Benoit Samuelson.
E e corse di e donne anu sempre un locu preziosu per i corridori cum'è mè. Vibrazioni di fraternità è feminisimu si sentenu vivi. U Weekend di a Mezza Maratona di a Principessa Disney hè u più grande avvenimentu incentratu nantu à e donne in i Stati Uniti; U 83 per centu di i 56.000 corridori registrati in 2019 eranu femine. Hè una corsa à vultà una volta è una volta, currendu cù a mo surella, u mo maritu è solu. Ogni volta, aghju avutu brividi. Simply, ùn ci hè nunda cum'è corre cù un mare di altre donne. (Più di più quì: 5 Ragioni per Curriri una Corsa Solu Donne)
Canada: Corre cù l'Amici
E femine rapprisentanu u 57 per centu di tutti i corridori canadiani, a terza proporzione più grande in u mondu. Frà elle ci hè a mo cumpagna di corse, Tania. Ella mi hà cunvintu di scrive mi per u mo primu triathlon. Avemu entrenatu inseme virtualmente è seguimu a linea inseme in Ontario. Hè statu u principiu di un rituale chì hà attraversu trè paesi, duie pruvince canadiane, è trè Stati Uniti. A furmazione virtuale hà aiutatu à mantene a nostra amicizia forte malgradu u tempu è a distanza. Avemu avutu canti in viaghji in strada per e gare, appuntamenti di allenamentu in i paesi canadiani remoti, è rivalità amichevuli di u ghjornu di a corsa chì ci anu spintu tramindui à u megliu persunale. (Assuciatu: Aghju schiacciatu u mo più grande scopu di corsa cum'è una mamma nova di 40 anni)
Repubblica Ceca: Fate Amici
Mentre viaghjava à u principiu di a Maratona di Praga, u mo maritu è aghju scontru una coppia anziana. Eramu tutti in esecuzione di u 2RUN di l'eventu di relè à dui persone. Paula è eiu emu subitu sbucciatu. Emu principiatu inseme, ognuna cumpiendu a prima tappa. L'aghju trovu chì m'aspettava à u puntu di scambiu, induve avemu mandatu i nostri cumpagni di squadra nantu à u corsu. Avemu passatu e duie ore prossime à parlà di Praga, di corsa, di triathlon, di zitelli, di vita, è assai di più mentre aspettavamu chì i nostri cumpagni finissinu. Circa 15 anni u mo anzianu, Paula hè u corridore chì speru di esse un ghjornu, espertu, pienu di prospettiva lucida, è appassiunatu cum'è sempre. Dopu à a finitura perfetta in a cità storica di Praga, i quattru avemu spartutu bevande celebrative è andemu inseme à u nostru hotel.
Uni pochi ghjorni dopu, aghju scontru à Marjanka, chì urganizeghja a Cross Parkmarathon in u Parcu Naziunale di Boemia Svizzera vicinu à a fruntiera di u nordu di a Ceca. Ella m'hà cundottu in un bellu tour di corsa, è m'hà cunquistatu cù a so effervescenza è a so passione per a zona. Marjanka m'a même convaincu de plonger dans un ruisseau à distance. "Bonu per i vostri gammi!" ella radiu, cum'è stava à ridere è nudu in una piscina fridda fridda cù un corridore ch'e aghju ghjustu scuntratu. Ella seguitava cù salsicce fresche di a splutazioni arrusti nantu à un focu apertu. Marjanka è Paula eranu pocu cumuni, è aghju avutu subitu una camaraderia inaspettata. In a cità è in u paese, a Repubblica Ceca pareva incuragisce a fraternità attraversu i passi.
Turchia: Ùn site mai solu
U Runfire Cappadocia in più tappe in a Turchia rurale era a corsa più calda è dura ch'e aghju scontru. Quantu duru? Un solu corridore hà finitu u parcorsu di 12,4 chilometri di u primu ghjornu in menu di 3 ore. Temps hà spintu 100 in u desertu brusgiatu da u sole cù una elevazione vicinu à 6000 piedi. Ma era ancu u più memorable di i mo viaghji in corsa. Cum'è una donna chì viaghja sola in un paese musulmanu, ùn sapia micca chì aspittà. Aghju trovu una cumunità accugliente mentre aghju attraversatu a campagna anatolica in u corsu di trè ghjorni. E zitelle in u sciarlu ridianu mentre curriamu per u so paese rurale. E mammone in i hijab anu surrisu è ci anu salutatu da e finestre di a seconda storia. (Connessu: Aghju corsu 45 Miles in u Serengeti Africanu Circundatu da Fauna Salvatica è Guardie Armate)
Aghju fattu amici cù altri corridori quandu avemu cullettivu persu in u desertu è aghju amatu cù unu, Gözde, per dui di i trè ghjorni. Hà spartutu albicocche è ciliegie strappate da l'arburi vicini è mi hà parlatu di a vita in a so cità nativa di Istanbul. Ella m'hà datu una finestra in u so mondu. Quandu Gözde corse a Maratona di New York City l'annu dopu, l'aghju acclasciuta à traversu a linea d'arrivu. Turchia m'hà amparatu chì ùn simu mai veramente solu; avemu amichi in ogni locu se simu aperti.
Francia: sparte a vostra passione
Eru incinta di cinque mesi quandu mi sò andatu à a mezza maratona di Disneyland Paris. A lege francese richiede un certificatu medicu firmatu da u duttore da tutti i participanti à a corsa straniera, incinta è altrimenti. Chì era un primu. Per furtuna, aghju avutu un ostetricu chì non solu m'hà incuraghjitu à cuntinuà à corre ma hà ancu firmatu u modulu senza esitazione. (Relativu: Cumu duvete cambià u vostru allenamentu mentre incinta)
Prima di a corsa, aghju avutu l'uppurtunità di chjamà cù a detentore di u record mundiale di maratona Paula Radcliffe, chì s'hè furmatu per duie gravidenza. "Hè bellu chì tùpò attraversu a gravidanza è ùn duvete micca esse spaventati, "mi hà dettu. In effetti, ùn eru micca. Quelli 13.1-miles eranu a prima corsa di a mo figliola. Mi sentia cum'è un mumentu magicu in un locu magicu-Parigi è Disney- a mo passione cù u mo novu amore, mi piace à pensà chì avemu unitu quellu ghjornu.
Spagna: Purtate una Cheerleader
A Mezza Maratona di Barcellona 2019 hà battu i so record di participazione. Trà i 19.000 iscritti, 6.000 donne è 8.500 corridori stranieri di 103 paesi anu stabilitu massimi storichi per l'evenimentu. Eru unu di elli. Ma a corsa hè stata ancu un puntu culminante per mè; era a prima volta chì aghju purtatu a mo figliola à una corsa internaziunale. À dui anni, hà bravu u volu di l'occhi rossi è u jet lag per accaltà i corridori. Gridava, applaudò, è vide a Mamma corre per e strade di una cità straniera. Avà piglia e so scarpe è dice: "Ho bisognu di u mo bavagliu!" U so bavagliu di corsa, sicuru.
Bermuda: Run On Vacation
Più chè mai, i corridori viaghjanu in altri paesi per correre, secondu RunRepeat. E donne, pare, amanu una bona runcazione. À u Weekend di a Maratona di e Bermuda, u 57 per centu di i corridori sò donne, assai venenu da l'esternu.U culore distintivu di a corsa hè u rosu, un cennu di capu à e famose spiagge di u rossu. Ma ùn aspettate micca un mare di tutù rosa è di faldine scintillanti. Quandu l'eventu hà tenutu un cuncorsu di costumi à tema pirata in 2015, eru u mo maritu èsolu duie persone vestite per l'occasione. Avemu intesu l'acclamazioni in tutta l'isula nantu à u cursu di u Triangulu di Bermuda Challenge di trè ghjorni: "Arrrgh! Sò i pirati!" #Vale a pena
Perù: si mischia in... o si distingue
Quandu aghju prisentatu à l'iniziu di u Maraton RPP in Lima, u Perù, aghju pensatuqualcunu Puderaghju rimarcà a mo cammisa turchina, e maniche di stella turchina turchina, è e calzette à stelle è strisce. Ma ùn aghju micca idea di quantu mi staria fora. Tutti l'altri corridori - donne è omi inclusi - anu purtatu a cammisa rossa di razza. C'era un aria di sulidarità trà elli, chì assaltavanu i carrughji di Lima in uniforme. Donne, omi, giovani, vechji, veloci, lenti tutti vestiti è chì correnu cum'è unu. Di colpu aghju desideratu di esse "unu" cun elli. Ma aghju avutu l'acclamazioni di "Estados Unidos!" tutta a corsa è hè statu intervistatu à a fine per a televisione. Quale era sta donna scema in stelle è strisce? È perchè curria in Lima? A mo risposta era simplice: "Perchè micca?"
Israele: Mostra è mostra
À a Maratona di Ghjerusalemme in Israele, mi sentu cumplettamente circundatu da l'omi. Hè stata a prima cosa chì aghju nutatu quandu aghju intrutu in u curral di partenza. E donne cuntavanu solu 20 per centu di maratona è media maratona cumminata in 2014. Eventualmente, aghju vistu una quantità di donne cum'è mè - in shorts o collants cropped - è ancu e donne ortodosse in faldes longa cù i capi cuparti. I fighjulava cun ammirazione.
In u 2019, a proporzione di e donne hè cresciutu à quasi 27 per centu in a mità di maratona è piena, è u 40 per centu in generale cumprese e gare 5K è 10K. Intantu, a corridore ultra-ortodossa Beatie Deutsch era a prima donna israeliana in a Maratona di Ghjerusalemme in u 2018 è hà vintu i campionati naziunali di maratona israeliana in 2019, gonna longa è tuttu.
Norvegia: Hè All Relative
I norvegesi sò un gruppu veloce. Sò i quinti maratoni più veloci in u mondu, secondu RunRepeat-un fenomenu chì aghju campatu di prima manu. À u Great Fjord Run vicinu à Bergen, u tempu mediu di a mezza maratona di a donna americana (2: 34 secondu RunningUSA) vi atterrà à u fondu di u pacchettu. Aghju finitu in 2: 20: 55 nantu à u percorsu ondulatu, ventosu è scenicu chì hà attraversatu trè fiordi. Chì m'hà messu in u fondu 10 per centu di i finitori. (Pssst: Una lettera aperta à i corridori chì pensanu ch'elli sò "troppu lenti") Ùn hè micca maravigghiusu chì Grete Waitz, unu di i più grandi maratoneti di tutti i tempi, era norvegese. Ma i lucali si sò attaccati à spurità mi appena cù una gioia di gola chì paria "Hi-Ya, Hi-Ya, Hi-Ya!" Traduzzione: "Andemu, andemu, andemu!" Davanti, mezzu o daretu à u pacchettu - Sò statu in tutti i trè - Continueraghju, veramente.
Seria di Vede fora- I migliori spuntini di trekking da imballà Indipendentemente da a distanza chì site Trekking
- Ciò chì aghju amparatu à corre e corse cum'è donna in 10 Paesi Differenti
- Guida di Viaghju Salutu: Aspen, Colorado