Bonus Web Diary Perdita di Peso
Cuntenutu
Sparring, qualcunu?
Oghje, aghju fattu una dichjarazione di moda purtendu cappelli prutettivi, un prutettore di pettu è guanti di pugilatu. Dopu à parechji mesi di praticà Shaolin kung fu in Iron Fist International in Chicago, u mo istruttore, Sifu Dino Spencer, m'hà messu in u ring. Era propiu terrificante.
Malgradu u so incuraghjimentu (è i ricordi per aduprà e mosse chì aghju amparatu durante a furmazione), mi sentu mal equipatu per l'esperienza. Aviu paura di fassi ferite (ancu se eru bè imbottitu) o di ferisce à qualcunu altru. Ùn pudia micca chjappà in faccia à qualchissia chì mi piaceva senza ragione.
Fortunatamente, i mo cumpagni sparring anu intesu a mo apprensione è sò andatu faciule per mè. Aghju pussutu pruvà a mo manu à sparring senza, per esempiu, rompere una costola o uttene un luccichente.
È chì entrenamentu! Ùn avia mai sudatu tantu in tantu pocu tempu (fora di u mo primu pesu per a publicazione). Puderaghju solu fà torna qualchì volta.
Per u mese di Jill 8 statistiche è l'ottava entrata cumpleta di u Diariu di perdita di pisu, pigliate l'emissione d'aostu 2002 di SHAPE.
Avete una dumanda o cummentariu? Jill risponde à i vostri missaghji quì!