Autore: Bobbie Johnson
Data Di Creazione: 10 Aprile 2021
Aghjurnamentu Di Data: 24 Ghjugnu 2024
Anonim
Chì significhemu veramente quandu chjamemu a ghjente grassa - Vita Di Vita
Chì significhemu veramente quandu chjamemu a ghjente grassa - Vita Di Vita

Cuntenutu

Ci sò assai insulti chì pudete lancià à qualchissia. Ma quellu chì parechje donne saranu probabilmente d'accordu per brusgià u più hè "grassu".

Hè ancu incredibilmente cumunu. Circa u 40 per centu di e persone in sovrappesu sperimentanu ghjudiziu, critiche o umiliazione almenu una volta à a settimana, secondu una indagine 2015 di più di 2.500 persone da Slimming World, un prugramma di perdita di pesu basatu in a scienza basatu in u Regnu Unitu (simile à i nostri Weight Watchers ).Chì include tuttu, da avè stranieri chì li insultanu à ùn pudè esse servitu in un bar. Cosa hè di più, nanzu a ghjente in sovrappesu hà riferitu chì cù a so figura più magra, i stranieri eranu più propensi à fà cuntattu visuale, à surrisu è à salutà.

Purtroppu, ùn avemu micca veramente bisognu di un'inchiesta per dìci questu. Qualchissia chì hà messu u pede nantu à un campu di ghjocu o chì hè statu nant'à Internet sà chì a parolla "grassu" hè l'insultu, indipendentemente da quantu pesa qualcunu. I troll di Twitter lancianu u termine intornu cum'è P. Diddy hà lanciatu feste in l'anni 90. E ancu sè vo site un non cattivu è un bonu citatinu di e social media, avete mai avutu un ligeru sensu di suddisfazione quandu u vostru ex o nemesi di u liceu hà messu qualchì libbra?


Pudemu dì à noi stessi chì l'estigma di grassu hè una preoccupazione per a salute di e persone, ma ùn ci scherzemu. I bullies si preoccupanu veramente salute quandu insultanu a ghjente per via di u so pesu ? (L'intimidazioni hà effetti dannosi per a salute, dunque definitivamente micca.) È sì fussi cusì, i fumatori ùn serianu micca scappati di listessa manera? Fumà hè male per a vostra salute, nò?

Qualchidunu puderebbe sustene chì tuttu si riduce à u nostru standard di bellezza. Ma u prublema di l'America cù quelli chì sò sovrappesu va assai, assai più profonda di questu. Dopu tuttu, s'ellu si trattava solu di ciò chì a sucietà ritene bella, perchè ùn odià micca à e persone per i rumori o arrughe cusì? Benintesa, ùn duvemu micca insultà a ghjente tuttu, ma u puntu hè, questu hè più cà solu libbra.

"U grassu hè l'ultima insulta per via di l'ipotesi ch'ella porta", dice Samantha Kwan, Ph.D., prufessore assuciatu di sociologia à l'Università di Houston è coautore di Framing Fat: Custruzzioni cuncurrenti in a cultura cuntempuranea. Cù appena un sguardu à a siluette di qualcunu, facemu supposizioni nantu à u so status, u livellu di motivazione, u equilibriu emutivu è u valore generale cum'è umanu. È va assai più in profondità chè simpliciamente e norme culturali di bellezza. Eccu quattru assunzioni cumuni-plus perchè sò solu cusì. Perchè capisce u prublema hè u primu passu per risolve lu.


Mitu # 1: Esse magru = statutu è ricchezza.

Per un longu periodu di a storia, a grassu era un signu di esse riccu è ben alimentatu. Ma à a mità di u 19u seculu, chì hà cuminciatu à cambià. U travagliu hè diventatu più mecanizatu è più sedentariu, è e ferrovie sò state custruite, rendendu l'alimentu più accessibile per tutti, spiega Amy Farrell, Ph.D., prufissore di studii di donna, genere è sessualità in Dickinson College è autore di Vergogna Grassa: Stigma è u Corpu Grassu in Cultura Americana. "Quandu a cintura aumentava in tuttu u paese, un corpu più magru hè diventatu un segnu di civilizazione, è quelle idee sò state cun noi", dice.

Realità: U pesu hè assai più cà soldi.

"Ci hè una idea assai arradicata chì per esse rispettabili o civilizzati, ùn pudete micca avè grassu", dice Farrell. Eghjunghjemu a capacità di permette l'alimentazione sana cum'è un lussu per i ricchi, è a magrezza hè diventata ancu di più un simbulu di statutu perchè avete bisognu di tempu è di soldi per andà in palestra è cucinà da zero. Sapemu chì u pesu hè assai più cà soldi - ci hè genetica, hormone, biologia, psiculugia. Ma elogià a magrezza perchè qualcunu hà superatu tutte queste cose hè veramente elogiare à qualchissia per avè u tempu liberu per dedicà à a gestione di u corpu, dice Farrell.


A lot di sta logica torna à ciò chì avemu amparatu da i bullies in a zitiddina. "Fà i ghjudizii funziona veramente bè per cunsulidà u putere. Quandu site in scola primaria, sè site u zitellu d'elite in classe, a ghjente vi face attenzione mentre vi burlate di i zitelli cun menu putere suciale. Puntate è dite:" Quelli sò persone inferiori ", è altri zitelli ascoltanu ", aghjusta Farrell.

Mitu # 2: Grassu = mancanza d'ambizione o di motivazione.

Avemu tutti intesu l'idea chì tutti pudessinu perde u pesu s'elli pruvavanu solu di più, manghjavanu menu, facianu più eserciziu. "A ghjente assume chì quelli chì sò grassi ùn anu micca a forza di caratteru per cambià u so corpu", dice Kwan. "I nostri discorsi culturali rinfurzanu i stereotipi chì l'individui grassi sò pigri, ùn esercitanu micca, è sò preoccupati di u cunsumu alimentariu. Sò stereotipati cum'è mancanti di autodisciplina, cum'è avidi, egoisti è trascurati". A ghjente grassa si indulge in i desideri basi - l'avidità, l'invidia, a gola, è a pigrizia - cusì dice a società.

A trama più grande, però, hè chì esse grassu hè un pocu di tuttu ciò chì l'Americani si vantanu di sforzà è di travaglià per una vita migliore. Dunque ancu se esse in sovrappeso hè sicuramente americanu, portà un pesu "in più" minaccia i dui ideali i più americani di tutti: chì cù abbastanza travagliu, chiunque pò migliurà a so situazione in a vita, è chì tutti l'Americani anu stu sognu americanu unificatu.

Realità: L'ubbiettivi sò più grandi cà a scala.

Per principianti, ci hè l'ipotesi chì tutti anu u listessu scopu - esse magru - quandu u scopu più intelligente hè veramente di esse sani. L'obesità hè a seconda causa di morte in questu paese in gran parte perchè aumenta u risicu per altre malatie mortali cum'è a malatia di u cori, l'ictus, a diabetes mellitus 2 è certi cancers. Ma qualchi ricerca suggerisce chì ùn hè micca necessariamente pesu chì aumenta stu risicu quant'è inattività, è ci sò di sicuru persone in sovrappesu chì sò più fisicamente in forma cà e persone magre. (Vede più: Chì ghjè un pesu sanu in ogni casu?)

Dopu ci hè l'implicazione chì u vostru pesu hè interamente in u vostru cuntrollu, ancu se a ricerca mostra chì fisiologicamente i nostri corpi preferiscenu tene u grassu piuttostu chì lascialu andà, sottolinea Farrell. E questa idea di e persone grasse mancanti di motivazione presuppone ancu chì e persone in sovrappesu anu abbastanza tempu libaru chì sceglianu di passà nantu à u lettu. In realtà, ci sò parechje altre ragioni chì u pesu solu ùn si move micca.

Mitu # 3: E donne grasse ùn si valenu micca, cusì ùn duveriamu micca valutalli ancu elli.

"Vivemu in una sucietà di cambiamentu induve l'individui, ma in particulare e donne, sò attesi di passà u tempu, i soldi, è l'energia fisica è emotiva per rende si" belli ", dice Kwan. "Questa hè a nostra scrittura culturale". Siccomu i media ci anu bombardatu per l'ultimu mezu seculu cù l'idea chì tuttu ciò chì ci vole hè manghjà menu è esercitassi di più, questu deve significà chì e donne più grandi ùn anu micca primura di spende l'energia è e risorse per perdere pesu, nò?

Realità: L'autovalutà ùn hè micca misurata in libbra.

Mentre a dieta è l'eserciziu sò sicuramente dui fattori chì influenzanu l'aumentu di pesu, cusì sò una mansa di cose chì sò fora di u nostru cuntrollu immediatu: genetica, pesu di nascita, pesu di a zitiddina, etnicità, età, medicazione, livelli di stress, è statutu socioeconomicu, secondu l'Istitutu di Medicina. I ricercatori anu messu l'influenza di a genetica nantu à u pesu da 20 à 70 per centu, è un studiu di primura in l'anni 80 hà trovu chì i zitelli adopti cresciuti separatamente da i so genitori biologichi anu sempre finitu cun un pesu simile à elli in età adulta, piuttostu ch'è avè un pesu simile à i genitori adottivi chì l'hanu criatu è furmatu i so abitudini alimentarii è di eserciziu.

U più impurtante, però, hè chì l'autovalutazione ùn hè micca ligata à u pesu, è u pesu ùn denota ancu micca automaticamente una alta autostima. Tanti Kwan è Farrell indicanu chì a magrezza pò esse qualchì volta u risultatu di cumpurtamenti malsani, cum'è una dieta di crash è l'assunzione di farmaci. Qualchissia chì nutriscia u so corpu è a mente cù l'alimentariu hè probabilmente più in sintonia cù a so propria felicità è satisfaczione cà qualcunu chì si sta fame per a perdita di pisu.

Mitu # 4: E persone grasse sò infelici.

"Fighjemu à qualchissia chì hè grassu è vede qualcunu chì ùn si piglia micca cura di sè stessu, è dunque hè emotivamente sbilanciatu è malatu", dice Farrell.

A ricerca classica mostra chì avemu assuciatu caratteristiche pusitivi cù quelli chì rispondenu à i normi di bellezza di a nostra cultura. "Avemu a tendenza à pensà à qualchissia chì hè magru è bellu chì hà una vita più riesciuta è più felice (a priscinniri di sì hè vera) di quellu chì hè menu tradizionalmente attraente", spiega Kwan. Hè chjamatu l'effettu di l'aureola è di e corne - l'idea chì pudete assume caratteristiche intangibili basate solu nantu à l'apparenza di qualcunu. In fattu, un studiu di ricerca in a rivista Ruoli di sessu hà trovu chì e donne bianche più sottili sò state percepite cum'è micca solu avè una vita più riesciuta, ma ancu personalità migliori di e donne bianche più pesanti.

Realità: U pesu ùn dice nunda di benessiri.

Prima di tuttu, ci sò parechje donne chì sò cumpletamente felici cù u so aspettu, ma menu chè cuntenti di cume sò trattate perchè di cumu parenu-chì hè per quessa chì parlà contr'à a fat-shaming hè cusì impurtante per stabilisce u record. E mentre alcune persone aumentanu di pesu per via di u stress o di depressione, a ghjente perde ancu pesu perchè ùn hè micca cuntenta è guadagna pisu quandu hè più soddisfatta. Per esempiu, un studiu in Psicologia di a Salute trovanu coppie felicemente sposate hà guadagnatu più pesu cà i sposi chì ùn eranu micca cusì soddisfatti di e so rilazioni.

È dinò, attività puderia andà più in là pesu. E persone chì esercitanu nantu à u reg sò menu stressate è ansiosi, più fiduciosi, più creativi, è generalmente più felici di e persone chì ùn si movenu micca assai. In quantu à a salute fisica, un studiu in Prugressu in Malatie Cardiovascular truvò chì e persone fitte anu tassi paragunabili di morte, indipendentemente da s'ellu era un pesu "sano" o sovrappesu. Un studiu in u Revista Americana di Cardiologia fighjulatu a massa musculare, u grassu di u corpu, è u risicu di e persone di malatie cardiache è morte. Anu trovu chì mentre u gruppu altu musculu / bassu grassu era u più sanu, u gruppu "in forma è grassu" (altu grassu ma ancu altu musculu) hè entratu secondu, avanti di u gruppu cun bassu grassu corporeu ma senza musculu (alias quelli chì eranu più fini ma inattivi).

Eccu cumu pudemu cambià.

Hè doloroso è imbarazzante di realizà queste assunzioni profondamente inserite chì avemu cum'è cultura. Ma hè veramente impurtante di ricunnosce li: "Queste idee sò periculose perchè legittimate a discriminazione", dice Farrell.

A bona nutizia ? Moltu di questu hè cambiatu. L'attivisti di grassu cum'è u yogi Jessamyn Stanley è u fotògrafu nudu Substantia Jones cambianu u nostru modu di vede i corpi attivi è belli. Ashley Graham, Robyn Lawley, Tara Lynn, Candice Huffine, Iskra Lawrence, Tess Holliday è Olivia Campbell sò a punta di l'iceberg di e donne chì scuzzulanu i standard di l'industria di mudellazione è ci ricordanu tuttu ciò chì "magru" ùn duverebbe micca esse u ultimu cumplimentu - è mustrà una figura più cumpleta ùn hè micca "bravu". Melissa McCarthy, Gabourey Sidibe è Chrissy Metz sò solu alcune di e stelle chì dirigenu a stessa idea in Hollywood.

È l'esposizione funziona: Un novu studiu da l'Università Statale di Florida hà trovu chì e donne sò più propensi à fighjà attenzione è à ricurdassi di mudelli di media è plus-size paragunati à mudelli fini. È quandu e donne più grande eranu nantu à u screnu, e donne in u studiu facianu menu paraguni è avianu livelli più alti di satisfaczione di u corpu in elli stessi. Riviste, cumpresi Forma, s'impegnanu più sforzu chè mai per cunsiderà u missaghju chì prughjettamu di ciò chì significa veramente "sano". È bona cosa, cunsiderendu un studiu in u Revista Internaziunale di Obesità truvò a credenza di a ghjente chì u pesu hè cuntrullabile, idee attornu à i risichi per a salute reale di esse grassu, è a so tendenza à discriminà u pesu era direttamente ligata à s'ellu leghjite è fighjulavanu i media chì era grassu pusitivu o grassu negativu.

In più, u più populari u muvimentu di positività di u corpu diventa, in particulare nantu à e social media, più u mondu hè espostu à cumu e donne reali di ogni forma è dimensione manghjanu è esercitanu per mantene a so definizione di bellezza. Ghjornu dopu ghjornu, sta normalizazione di ciò chì hè veramente normale aiuta à ripiglià u putere chì i bullies pensanu chì una parolla di trè lettere duverebbe tene.

Rivista per

Publicità

Sovieticu

Sciroppu di Ginger: à chì serve è cumu fà

Sciroppu di Ginger: à chì serve è cumu fà

U ciroppu di zenzeru hè un ottimu rimediu ca anu per i raffreddori, l'influenza o u mal di gola, frebba, artrite, nau ea, vomitu, dolore di tomacu è dolori mu culari, po tu chì cunt...
A cosa serve u tè Perpétua Roxa?

A cosa serve u tè Perpétua Roxa?

A pianta perpetua viola, di nome centificuGomphrena globo a, Pò e e adupratu in forma di tè per luttà contr'à u mal di gola è a rauca. ta pianta hè ancu cunni ciuta c...