Autore: Randy Alexander
Data Di Creazione: 26 Aprile 2021
Aghjurnamentu Di Data: 1 Lugliu 2024
Anonim
LATE MOTIV - David Broncano, David Bisbal y Kim Jong-un | #Latemotiv149
Video: LATE MOTIV - David Broncano, David Bisbal y Kim Jong-un | #Latemotiv149

Cuntenutu

U Signore Golden Sun splende è vulete scopre se u vostru zitellu hà da piglià à a piscina cù una splish è una splash.

Ma prima e cose prima! Ci hè parechje cose chì avete bisognu di preparalli è esse cuscenti di prima di decide di piglià u vostru chjucu per bagnà. Leghjite puru per amparà nantu à i periculi potenziali di l'acqua è i migliori modi per mantene u vostru babbu sicuru mentre divertitevi.

Quandu un zitellu pò andà in piscina?

Sì avete avutu una nascita in acqua, tecnicamente parlendu u vostru ciucciu hè dighjà statu in una piscina. Benintesa, ùn hè micca ciò chì discurremu; ma ferma u fattu chì u vostru zitellu pò andà in acqua à qualsiasi età se e cundizioni circundanti sò date a vostra attenzione.

Dittu chistu, u cuntenutu chimicu è i risichi implicati in a maiò parte di e piscine significanu chì u vostru criaturu duveria esse almenu 6 mesi prima di piglià un bagnu.


Chì sò i risichi di piglià un criaturu in una piscina?

Prima di piglià u vostru picculu in piscina, cunsiderate ciò chì seguita:

Temperatura di a piscina

Perchè i zitelli sò più difficiuli à regulà a temperatura di u corpu, duverete cuntrollà a temperatura di l'acqua di a piscina prima di permette à u vostru zitellu d'entrà.

A maiò parte di i zitelli sò assai sensibili à i cambiamenti di temperatura. U raportu di a superficia di a pelle à u pesu di u corpu hè più altu ch'è quellu di un adultu, cusì i zitelli sò più sensibili à l'acqua è ancu à e temperature di l'ambiu chè voi. Sì l'acqua si sente fredda per voi, hè sicuramente troppu fredda per u vostru chjucu.

I bagni caldi è e piscine riscaldate di più di 100 ° F (37,8 ° C) ùn sò micca sicuri per i zitelli di menu di trè anni.

Chimichi di piscina

Parechji chimichi sò aduprati per tene una piscina senza batteri. Se i livelli ùn sò micca gestiti currettamente, i batteri è e alghe ponu cresce in piscina.

Sicondu un studiu di u 2011, l'esposizione à u cloru adupratu in e piscine durante a zitiddina pò purtà à un aumentu di risicu di bronchiolite.


I zitelli chì ùn assistianu micca à a cura di u ghjornu è passavanu più di 20 ore in una piscina durante a zitiddina avianu un risicu ancu più altu cù a pussibilità aumentata d'avè asma è allergii respiratorii più tardi in a zitiddina.

Ancu se questu suscita preoccupazioni per a sicurezza di u nuotatu infantile, più ricerche sò necessarie per cunfirmà a cunnessione.

Fighjate un ochju nantu à a quantità di acqua di piscina chì u vostru criaturu ingolle! Vulerete chì u to criaturu ingolle u più pocu acqua di piscina pussibule. Discuteremu i risichi di batteri è infezioni per via di l'ingerimentu di l'acqua di a piscina quì sottu.

Piscine d'acqua salata anu livelli di cloru inferiori à i piscadori tradiziunali, ma ùn sò micca chimichi. L'acqua in e piscine d'acqua salata hè più dolce per a pelle sensibile di u to zitellu, ma altri fattori di risicu è e linee guida per a sicurezza valenu sempre.

Infezzioni è cacche brute

A più pulita di tutte e piscine pulite pò cuntene tutte e specie di contaminanti invisibili. Un saccu di i batteri chì ponu causà a diarrea à un criaturu.

È a diarrea successiva in piscina pò causà infezioni à l'ochji, infezioni à l'arechja è à a pelle, prublemi respiratorii è gastrointestinali ... a caca in una piscina hè male.


I zitelli di menu di 2 mesi anu un sistema immunitariu estremamente vulnerabile. Ghjè unu di i motivi principali chì vi dicenu di tene u zitellu luntanu da a folla per e prime 6 settimane. È dinò, i zitelli tendenu à mette e mani in bocca. Pensate à quessa per un mumentu.

Benchì i pannolini da natà parenu "cuntene" materia fecale, i pannolini da nuotà ùn sò micca abbastanza efficaci per prevene sta situazione di cacatura. E malatie ricreative di l'acqua ponu esse abbastanza gravi, nota u.

In casu di un accidente, ognunu deve esce immediatamente da a piscina. I contorni cumu riequilibrà è pulisce chimicamente a piscina, rendendu sicuru d'entrà di novu.

Sicurezza di l'acqua per i zitelli

Ùn lasciate mai u vostru zitellu solu - o à a cura di un altru zitellu - in o vicinu à una piscina. L'annegamentu hè unu di i zitelli da 1 à 4 anni, cù i zitelli da 12 à 36 mesi chì sò in più risicu.

Ci hè necessariu un centimetru d'acqua, solu pochi secondi, per affucà un zitellu. È hè mutu.


Duvete sempre stà à portata di un bracciu ogni volta chì u vostru zitellu hè vicinu à a piscina. L'Accademia Americana di Pediatria (AAP) suggerisce di utilizà a supervisione tattile. Ciò significa chì u vostru zitellu deve esse sempre à portata di un bracciu vicinu à l'acqua, in modu da pudè allungà a manu è toccallu immediatamente. Questu pò esse stancu, ma nunda hè più impurtante.

Mantene i vostri asciugamani, u telefunu, è qualsiasi altri articuli chì pudete desiderà ancu à portata di un bracciu, minimizendu u numeru di volte chì duvete purtà u vostru picculu nuotatore scivoloso in e fora di l'acqua.

Oltre à una supervisione stretta è costante, l'AAP raccomanda di usare recinzioni di piscina alte 4 piedi nantu à tutti i quattru lati di a piscina è cù porte chjusi à prova di zitelli. Se tenete una piscina, assicuratevi di verificà a porta spessu per assicurassi chì funziona è chjude bè.

L'ale d'acqua, i galleggianti, o altri ghjoculi gonfiabili sò divertenti, ma ùn fidatevi micca à elli per mantene u vostru zitellu sicuru in l'acqua è stà fora di l'estremità profonda. Un giubbetu salvaticu appruvatu da a Guardia Costiera di i Stati Uniti s'adapterà più bè è hè più sicuru ch'è i galleggianti di bracci standard chì si ricordanu da a zitiddina.


Indipendentemente da ciò chì pudete aduprà per aiutà u vostru zitellu chjucu à stà à ghjuvellu, fermate sempre à portata di un bracciu mentre u vostru zitellu esplora stu tempu di ghjocu senza pesu è di rigalu.

Per una sicurità addiziunale, tenite l'equipaggiu di salvataggio (un ganciu di pastore o salvatore) accantu à a piscina è iscrivite u vostru chjucu à lezioni di natazione appena ch'ellu o ella sia pronta per u sviluppu.

palesa chì parechji zitelli di più di 1 annu beneficeranu di lezioni di natazione, ancu s'ellu ci sò parechje classi dispunibuli per a natazione di sopravvivenza "autosalvata" infantile (cunnisciuta ancu cum'è lezioni ISR).

A sicurezza solare per i zitelli

Sicondu l'AAP, i zitelli sottu 6 mesi d'età devenu esse tenuti fora di u sole direttu. Sè site fora è circa cù a vostra criatura, hè megliu stà in l'ombra quant'è pussibule è limità l'esposizione à u sole durante l'ore più calde di a ghjurnata (trà 10 ore è 4 ore di sera). Ancu in i ghjorni nuvolosi, i raghji di u sole sò abbastanza forti da pruvucà un brusgiu da sole.

Aduprà ombrelli, canopie di passeggini, cappelli cù alette di u collu, è vestiti protetti da u sole UPF 50+ chì coprenu i bracci è e gambe di u to zitellu aiutanu à prevene e brusgiature.


Per a filtru solare, ùn applicate nunda menu di 15 SPF è assicuratevi di copre e zone più chjuche, cum'è a faccia, l'arechje, u collu, i pedi, è u ritornu di e mani di u to zitellu (ùn dimenticate micca quantu spessu i zitelli mettenu e mani in bocca ).

Vulerete pruvà prima a crema solare nantu à una piccula zona di u spinu di u to zitellu, per assicurassi chì ùn provoca micca una reazione allergica. Arricurdatevi di riapplicà a crema solare dopu à natà, sudà, o ogni 2 ore.

Se u vostru zitellu riceve una sunburni, applica una compressa fresca à a pelle affettata. Sì i brusgioli di soli sembranu dolorosi, o se u vostru zitellu hà una temperatura, cuntattate u vostru pediatra o u duttore di famiglia.

Più cunsiglii di bagnu più sicuri

  • Pensate à diventà certificatu CPR. Pudete truvà classi di CPR cun furmazione specifica per i zitelli per mezu di u vostru dipartimentu di u focu lucale è di i centri recreativi o via a Croce Rossa Americana è l'Associazione Americana di u Cuore.
  • Ùn nutate durante una tempesta. E cundizioni ponu cambià prestu.
  • Ùn lasciate mai u vostru zitellu solu - o in a cura di un altru zitellu, o di un adultu sottu a influenza di droghe o alcolu - in o vicinu à a piscina.
  • Ùn tenite micca u vostru zitellu in l'acqua di a piscina per più di 10 minuti prima. Quandu surtite, assicuratevi di avvolgere u vostru zitellu in una manta calda o asciugamanu immediatamente. I zitelli di menu di 12 mesi ùn devenu micca stà in una piscina per più di 30 minuti à a volta.
  • Installa una fence alta di quattru metri, cù una serratura di porta à prova di zitelli, da tutti i quattru lati di a piscina (ancu piscine gonfiabili).
  • Ùn lasciate micca i ghjoculi di piscina, allettendu u vostru chjucu à avventurassi vicinu à l'acqua.
  • Ùn lasciate micca chì u vostru criaturu nati se u vostru criaturu hà diarrea. Aduprate sempre i pannolini di natazione adatti per i chjuchi chì ùn sò micca addestrati à u puttachju.
  • Ùn pigliate micca u zitellu in una piscina se i coperchi di drenu sò rotte o mancanti. Fate un cuntrollu di sicurezza in a piscina ogni volta prima di entrà.
  • Scrive u vostru zitellu in lezioni di nuoto appena sentite chì u vostru zitellu hè prontu à u sviluppu.
  • Risciacquate u vostru zitellu cù acqua pulita dopu a natazione per aiutà à prevene e irritazioni è infezioni putenziali di a pelle.

Purtà si

Ancu s'ellu hè sicuru per u vostru zitellu per entra in l'acqua à ogni età, ancu duvete aspittà per andà in piscina finu à chì siate statu liberatu da u vostru duttore o ostetrica per evità d'avè una infezzjoni dopu a nascita (di solitu circa 6 settimane, o finu à 7 ghjorni dopu chì l'hemorragia vaginale si ferma).

Aspittà chì u zitellu sia 6 mesi hè ancu più sicuru per u sistema immunitariu è u corpu chì cresce. Intantu puderete gode di bagni caldi per divertiscevi in ​​acqua.

Questu pò sèntelu cum'è una quantità schiacciante di precauzioni, ma seguità e linee guida è cunsiglii menzionati sopra pò aiutà à mantene u vostru zitellu sicuru mentre gode di u clima più caldu è di qualchì divertimentu in piscina cù u vostru picculu.

Posti Affascinanti

Puderaghju veramente u sindromu di scossa tossica se lasciu un tampone per troppu tempu?

Puderaghju veramente u sindromu di scossa tossica se lasciu un tampone per troppu tempu?

Definitivamente aumenterete u vo tru ri icu, ma ùn cenderete nece ariamente cun indrome di co a to ica (T ) a prima volta chì vi curdate. "Dite chì dorme è vi curdate di cambi...
Malatia Celiac 101

Malatia Celiac 101

Chì ghjèE per one chì anu a malatia celiaca (cunni ciuta ancu cum'è celia prue) ùn ponu micca tollerà u glutine, una proteina chì i trova in u granu, a egale ...