I Cibi Sani Dice chì Bassa i Prezzi-Ma Ci hè una Cattura
Cuntenutu
Whole Foods ùn hè micca a vostra buttrega media. Micca solu per via di a so incredibile selezzione di prudutti lucali difficiuli à truvà, ma dinò per via di u prezzu forte chì accumpagna spessu cun elli. Di conseguenza, parechji clienti si sò lagnati chì "u magazinu di alimentariu u più sanu di l'America" ùn vale solu a so "Paga Intera".
Ma pare chì l'amanti di u WF in un budgetu puderianu prestu risponde à e so preghere, grazia à un novu sforzu da a cumpagnia per centralizà l'acquistu, rendendu cusì a catena di alimentariu più "mainstream", riporta u Wall Street Journal. L'unica cattura? Mentre a tenda averà i prezzi più accessibili di u vostru buttrega à grande scatula, averanu ancu una selezzione più limitata di prudutti.
Whole Foods hè attualmente divisu in 11 regioni - ognuna incaricata di cumprà i so propri prudutti di nicchia, cumprese i prudutti lucali. Hè sicuru di dì chì sta mossa puderia avè un impattu negativu annantu à i clienti chì sò venuti à amà Whole Foods per questa ragione.
Dice questu, u CEO di Whole Foods, John Mackey, insiste chì a so nova strategia "trova un equilibriu" trà l'offre di questi prudutti regiunali mentre dà à e marche una strada centrale per lancià più articuli principali à u livellu naziunale. È a linea di fondu: "Pensemu chì ci ponu esse enormi risparmi chì pudemu trasmette à i nostri clienti cù prezzi più bassi", hà dettu à u Wall Street Journal.
Cusì e dite incruciate pudemu avè prestu u nostru pane (senza glutine) è manghjà dinò.