Perchè Ariel Winter "Regreta" Alcuni di i so Clap Backs nantu à i Social Media
Cuntenutu
Ariel Winter ùn hà micca paura di risponde à i troll nantu à e social media. Quandu a ghjente hà criticatu e so scelte di vestitu, hà parlatu di u so dirittu di portà ciò chì vole. Hà ancu trattatu a speculazione in linea nantu à u so pesu.
Ma avà, Winter dice chì hà una perspettiva diversa nantu à se vale veramente a pena u so tempu per ricunnosce i cumenti da i troll in linea.
"Cercu di ùn risponde micca", hà dettu pocu fàNoi settimanale. "Vuliu risponde in modu pusitivu à e persone per un bellu pezzu perchè mi sentu chì sè site à pusà è mandate à qualchissia quellu missaghju, ci deve esse qualcosa chì ùn avete micca ottene in a vostra vita". (Connessu: 17 celebrità chì anu ammaistratu l'arte di applaudire à i so odiatori)
Winter hà continuatu à ammette chì hà avutu mumenti quandu si "dimenta" risponde à un cumentu negativu in linea. "Aghju statu cum'è," Questu hè stupidu. Ùn hè micca necessariu ". A sò ... Pensu chì tuttu u mondu a sà, quandu qualchissia invia quellu cummentariu vole un argumentu, a sai, volenu chì rispondi ".
In fattu, l'attrice di 21 anni dice chì un fan l'ha aiutata à vene à sta realisazione. "In realtà aghju avutu un cummentariu di fan di unu di i mo messaghji è aghju dettu:" Rispondi di più à i cummenti negativi di ciò chì faci à i pusitivi ", hà spiegatu. "Ùn aghju mancu capitu chì stava facendo cusì".
Winter dice ch'ella apprezza i cummenti pusitivi ch'ella riceve nantu à e rete suciale più chè quelli negativi. Ma avà capisce chì e so azzioni ùn sò micca sempre state allineate à i so penseri. (Related: Cumu i Social Media di e Celebrità Affettanu a Vostra Salute Mentale è Immagine di u Corpu)
"Cum'è sucità facemu più cummentarii nantu à u negativu è quellu cummentariu m'hà veramente colpitu", disse.
Avanzate, Winter dice chì si concentra più nantu à a gratitudine ch'ella si sente per a positività chì riceve nantu à e social media, piuttostu cà nantu à a manera di applaudire à a negatività.
"Hè un momentu veramente difficiule per e giovani donne di cresce in tuttu cù e rete suciale è avè cummenti negativi annantu à tuttu oghje", ci hà dettu Winter prima. "Hè cusì impurtante d'insignà à e donne giovani è à l'omi à" parlà bellu "per ùn avè micca da cresce cù una negatività tale."