Perchè aghju avutu a chirurgia di rimozione di a pelle
Cuntenutu
Eru sovrappeso tutta a mo vita. Andava à chjinammi ogni notte desiderendu chì mi svegliassi "magru", è surtia di casa ogni matina cù un surrisu in faccia, fendu finta chì eru cuntentu cum'è eiu. Ùn era micca finu à chì era fora di l'università è avia puntuatu u mo primu travagliu corporativu in New York City chì decisu chì era ora di perdiri pesu. In u fondu sapiu chì ùn avessi mai arrivatu induve vulia esse in a vita se continuassi per un percorsu cusì malsanu. Aghju ricusatu di mette in una scala, ùn aghju micca idea di quantu avia da perde, ma sapia chì era obesa. Aghju avutu da fà qualcosa per quessa. (Ahaha momentu di tutti hè diversu. Leghjite 9 Celebrità chì Perdenu Pesu in a Via Ghjusta.)
Hè statu faciule à l'iniziu: aghju smessu di manghjà cibi fritti (eru un grande fan di tuttu ciò chì hè dragatu in a pangrattata), sò andatu à u passeghju è aghju camminatu u più longu chì aghju pussutu (quelle prime settimane, ùn eranu mai più di 20 minuti ). Aghju cuntinuatu à manghjà più intelligente è move più, è u pesu hà cuminciatu à esce. Emu principiatu cusì malsanu chì i picculi cambiamenti anu purtatu à un successu tamantu. In 6 mesi, eru infine sottu à u limitu di pesu per una bicicletta pieghevole, allora ne aghju compru unu è aghju giratu più di 20 chilometri vicinu à a spiaggia di notte. Aghju pigliatu un locu in a prima fila di e classi di Zumba Fitness chì aghju assistitu quante più volte chì aghju pussutu ogni settimana. Aghju campatu una vita chì puderia solu imaginà prima di quellu annu.
Un annu è mezu dopu mi sentia megliu chè mai, insegnendu classi di Zumba, currendu, cavalcendu 40+ chilometri di notte, è mantenendu una perdita di pesu di 130+ libbra. Eru cuntentu di i cambiamenti ch'e aghju fattu in a mo vita, ma aghju avutu ancu assai travagliu per fà accettà mè cum'è eru, appuntamentu è veramente. campà a mo vita per a prima volta.
Quandu aghju principiatu stu viaghju, ùn sapia micca assai di e cunsequenze di a perdita di pesu estrema. I media ùn ne parlavanu micca in maniera diversa da drammatica U più grande perdente-transformazioni di stile, è personalmente ùn cunniscia à nimu chì avia persu una quantità significativa di pesu. Pensu chì a perdita di pisu faria tutti i mo prublemi, da u stress di u ghjornu di a vita in New York, à a mo capacità di riesce in a mo carriera. Ùn sò solu quelli chì pruvucanu fantasie, ma ci sò stati cunsequenze sorpresa per a mo perdita di pisu estrema chì ùn aghju mai anticipatu.
Cum'è a pelle. Un saccu di pelle in più. Pelle chì pende da a me parte è ùn andava in ogni locu, malgradu i mo sforzi. Aghju assunitu un allenatore è focu annantu à u mo core. Pensu chì tonu più puderia aiutà, ma a situazione hè solu peghju; cum'è aghju persu più pesu, a pelle hè diventata più larga è pende ancu più bassa. Hè diventatu un impedimentu per u mo novu modu di vita sanu. Aghju sviluppatu rashes è mal di schiena. A pelle racolta in lochi strani, caduta in tuttu, è era dura à cuntene in i vestiti. Aviu avutu a mette una parte di a pelle in più in i mo pantaloni, è era una sfida frustrante chì cunsumava u tempu di truvà vestiti chì si adattavanu bè. Eru scumudu tuttu u tempu. È aghju solu 23 anni. Ùn puderia micca imaginà campà u restu di a mo vita cusì.
Allora, cum'è u pesu chì una volta era in u mo modu, aghju vistu questu cum'è un altru ostaculu in u mo viaghju per un mè sanu. Aviu travagliatu cusì duru per perdiri u pesu, è ùn era micca cusì chì vulia vede. Allora aghju fattu assai ricerca, dismissing tuttu ciò chì pareva troppu bellu per esse veru. Aghju escluditu i wraps miraculi, lozioni, è scrubs di sali, è hè stata lasciata cù una cirurgia invasiva, cara di chirurgia. Un ascensore di tuttu u corpu per esse esattu. I chirurghi mi taglianu à a metà per tuttu u mo troncu è mi rimettevanu inseme di novu, menu circa 15 chilò di pelle chì ùn avia più bisognu.
Aghju decisu dopu a mo prima cunsultazione. Ùn aspittava micca a prucedura, a cicatrice (360 °), o a recuperazione, ma sapiu chì per mè, era necessariu. A pelle era difficiule da copre è appendia induve ùn appartene micca. Stava diventendu più difficiule da piattà è eru dighjà abbastanza autocosciente, avendu luttatu cù u mo pesu tutta a mo vita. A funzione hè stata a mo ragione primaria per a scelta di a chirurgia di rimozione di a pelle, ma guardà megliu è sentirmi più cunfidenti facianu ancu parte di a mo decisione.
Pianu pianu, aghju cuminciatu à sparte u mo pianu cù l'amichi. Certi anu interrugatu a mo decisione. "Ma chì ne sia di a cicatrice?" li dumandassi. A cicatrice ? Pensu. Chì ne pensi di i più di 10 chilò di pelle chì pendenu da u mo addome. Per mè, tramindui seranu ferite di battaglia, ma a cicatrice era quella vivable. Aghju pigliatu tuttu u soldu ch'aghju messu cun cura dapoi u liceu - prima destinatu à u mo futuru - è aghju riservatu a chirurgia.
A cirurgia dura ottu ore. Eru in l'uspidale per una notte, fora di travagliu per trè settimane, è fora di a palestra per sei. Stà à pusà era una tortura - oramai eru abituatu à passà sin'à duie ore à esercitassi ogni ghjornu - è ripiglià a mo forza dopu era dura, ma sò passati trè anni da a chirurgia è ùn l'aghju mai dispiaciuta una volta. Aghju pussutu piglià i mo allenamenti à u prossimu livellu, muvendumi di più, è diventendu più forte è più veloce. Ùn mi sentu più chì ci hè qualcosa in u mo modu quandu mi sentu, stà, duscia... tuttu u tempu. I rashes sò andati. U mo contu bancariu hè lentamente rifornitu. È sò assai più cunfidendu in tuttu ciò chì facciu.
Ricertamenti, aghju principiatu un bloggu, Pair of Jays, cù una amica chì hà passatu u so viaghju di perdita di pesu è avà addestra persone chì volenu campà un stile di vita sanu. Partamu e lezioni chì avemu amparatu chì mettemu in pratica, è discutemu cumu campemu a nostra vita avà, facendu decisioni alimentari sani quant'è più spessu pussibule, culpendu e nostre classi di fitness preferite da cinque à sei volte à settimana, è facendu l'attività parte di u nostru suciale. campà-ma ancu gode di uni pochi di bichjeri cù l'amichi è nutrisce e nostre brame quand'elli si presentanu. (Leghjite più nantu à e storie di successu di perdita di pisu più inspiratori di 2014 quì.)
Ci sò sempre assai ricordi di induve sò vinutu, è mi battu ogni ghjornu per mantene induve sò. Ùn sò ancu micca "magre", è ci hè sempre un eccessu di pelle nantu à u mo abdomen superiore è pendu da e braccia è e gambe. Pensu chì ùn saraghju mai cunfortu in bikini.
Ma ùn aghju micca passatu tuttu questu per vede bè nantu à a spiaggia. Aghju fattu per esse più còmode ogni ghjornu: à u travagliu, in a palestra, à pusà nantu à u mo divano. Per mè, questu era solu un altru modu di solidificà chì ùn aghju mai vultatu, questu hè quellu chì sò avà, è possu solu megliu da quì.