Autore: Helen Garcia
Data Di Creazione: 15 Aprile 2021
Aghjurnamentu Di Data: 1 Lugliu 2025
Anonim
U Motivu Importante chì Stu Alzendu A Mia Figlia per Esse Atleta (Chì Ùn Ha Nulla à Fà cù u Fitness) - Vita Di Vita
U Motivu Importante chì Stu Alzendu A Mia Figlia per Esse Atleta (Chì Ùn Ha Nulla à Fà cù u Fitness) - Vita Di Vita

Cuntenutu

"Andate prestu!" A mo figliola gridò quandu simu ghjunti à u correDisney Kids Dashes durante u Star Wars Rival Run Weekend à Walt Disney World in Florida. Hè a terza corsa di Disney per u mo atleta in erba. Piglia ancu corsi di ginnastica, natazione è ballu, cavalca un scooter (cascu nantu, sicuru) è swing una racchetta di tennis mentre gridava: "Football!" È per u football, significa football. P.S. Hè dui anni.

Mamma tigre? Forse. Ma a ricerca mostra chì e ragazze chì participanu à l'sport ottennu qualificazioni megliu, anu una autostima più alta è livelli più bassi di depressione. Sò ancu più probabili di sbarcà in pusizioni di dirigenza più tardi in a vita.

Mentre a participazione sportiva à u liceu di e zitelle hè à u puntu più altu di tutti i tempi, secondu un sondaghju di a Federazione Naziunale di l'Associazioni di u Liceu di u Statu, sò sempre in ritardu cù i masci da più di 1,15 milioni di studienti. In listessu tempu, a participazione à u sport di a ghjuventù sottu à l'età di 12 anni hà vistu una calata costante dapoi u 2008, secondu l'Associu di l'Industria Sportiva è di Fitness. È u 70 per centu di quelli picculi atleti lasciaranu l'età di 13 anni, secondu l'Alianza Naziunale per u Sport. A fiducia di e donne - à parità cù i picciotti à l'età di 12 anni - crolla à l'età di 14.


L'evidenza mostra chì l'esposizione di e ragazze à a presa di risichi è a normalizazione di u fallimentu puderia esse a chjave per luttà cù questa lacuna di fiducia. U sport hè un modu sicuru per fà quessa. "U sport hè simplicemente una opportunità urganizata è facilmente dispunibile per sperimentà a perdita, u fallimentu è a resilienza", scrivenu i co-autori di U Codice di Confidenza per e Ragazze Claire Shipman, Katty Kay è Jillellyn Riley in L'Atlanticu.

Aghju digià vistu una divisione di genere à u livellu più chjucu. E classi di nuoto di a mo figliola tendenu à esse un mischju uniforme di masci è femine; dopu tuttu, nuà hè una cumpetenza di vita. Ma a so classe di ballu hè tutte e zitelle è a so classe di sport hà dui masci per ogni ragazza. (È iè, ballu cumpetitivu un sport è tuttu i ballerini sò atleti.)

Ma i vecu ognunu cum'è altrettantu preziosu. In ballu, hà amparatu novi modi di muvimentu, cavallu à galoppu è orsu strisciando per i trotuari di New York, à u mo orrore. (Hand sanitizer, STAT!) Ella jetés, chassés, and twirls, micca perchè hè "girlly", ma perchè maestru di una nova abilità hè divertente. È hè diventata assai più forte, fisicamente, in u prucessu. Quandu u mo maritu l'hà purtatu à vede u New York City Ballet esibizione in spazi intimi, à livellu di u pavimentu in u Museu d'Arte Moderna, era cum'è ipnotizzata da i ballerini chì respiravanu fora di u palcuscenu cum'è ella era da a so performance. Avà dumanda à fighjà "purrinas" à a TV è finge chì i so balletti sò pantofole di ballet.


À a classa di sport, ampara un novu sportu è abilità ogni settimana, cum'è basketball è dribbling, baseball è lanci, football è calci, inseme cù corse di navetta, sequenze di salti di trampolinu è più. Cume e settimane anu avanzatu, l'aghju fighjata purtà queste cumpetenze in casa, scacciendu ogni ballu chì pò truvà è dribbling ogni ballu chì saltarà. Ella voli ghjucà cù a so racchetta di tennis quasi ogni ghjornu. A nostra regula #1? Ùn colpite micca u cane. (Related: Sò cuntentu per i genitori chì m'anu amparatu à abbraccià a forma fisica)

È nuà? Salterà in acqua senza aiutu, calerà a testa sottu è cullerà tossendu è surridendu. Hè impaurita. Spergu chì esse atleta l'aiutessi à stà cusì.

Di sicuru, u scopu di tutta l'attività fisica ùn hè micca solu di mantene a so sana o di stancu, ancu s'ellu aiuta cù i dui. A ricerca mostra chì l'attività fisica migliora in realtà a concentrazione è a memoria. Si allena per esse un studiente megliu, micca solu un megliu atleta. E questu si traduce in una probabilità più grande di successu in a scola. L'atleti ricevenu qualificazioni megliu, frequentanu più scola, è anu tassi di graduazione più altu ch'è i non-atleti, secondu un grande corpu di ricerca.


Per una zitella, hè cusì impurtante cum'è sempre. Se l'"Annu di a Donna" di 2018 ci hà amparatu qualcosa, hè questu: Avemu bisognu di equipà è di empowering e ragazze in ogni modu chì pudemu. U sexismu hè vivu è bè, #MeToo - è u tettu di vetru hè fermamente intactu. Dopu tuttu, ci sò più omi chjamati Ghjuvanni chì dirigenu cumpagnie S&P 1500 cà donne, secondu U New York Times. È da quellu rapportu di u 2015, solu u 4 per centu di queste cumpagnie (chì rapprisentanu u 90 per centu di u valore tutale di a borsa di i Stati Uniti), avianu un CEO femminile. In u 2018, solu u 4,6 per centu di e cumpagnie Fortunes 500 eranu gestite da donne. Major #facepalm.

Ma l'«Annu di a Donna» urlava ancu questu : ùn l'avemu più da piglià. Puderemu luttà per guadagnà a stessa paga, ugualità è rispettu cum'è l'omi in parechje industrii è anguli di a società. Ma più donne anu fattu incursioni in i roli di dirigenza, cum'è e storiche 102 donne sedute in a Camera di i Rappresentanti quest'annu. Cù 435 posti in casa, simu quasi a mezza strada di uguaglianza.

Dà a mo figliola - è à tutte e nostre figliole - u rigalu di l'atletica hè una manera di ghjunghje. Quantu u 94 per centu di e femine capi d'imprese in pusizioni C-suite anu sfondate sportive, secondu una inchiesta da EY è ESPNW.

Dopu tuttu, sportu è altre attività competitive, insegnanu ancu l'autodisciplina, a leadership, u travagliu in squadra, a gestione di u tempu, u pensamentu criticu, a fiducia, è ancu di più. Cum'è un nuvatore cumpetitivu chì cresce, aghju amparatu chì u fallimentu hè spessu u primu passu per u successu. Un annu, a mo squadra di relè hè stata squalificata in una riunione dopu chì u nostru cumpagnu di squadra hà lasciatu u bloccu troppu prestu. Aviamu travagliatu nantu à una nova tecnica di scambiu chì si sintia goffa per tutti noi. Da chjucu, u DQ era difficiule à ingolle. Si sentia cum'è un grande affare. Cusì avemu travagliatu instancabilmente in pratica, forendu i nostri scambii di relè finu à chì eramu tutti in sincronia. Finalmente avemu pigliatu quella alineazione finu à u campionatu di l'Illinois, induve avemu piazzatu quintu in u statu.

Cum'è un rematore collegiale, aghju amparatu ciò chì significava per una squadra di travaglià cum'è una letteralmente è figurativamente. Avemu rematu cum'è unu è cummattutu cum'è unu. Quandu a mo squadra hà pensatu chì u comportamentu di u nostru allenatore era micca solu controproducente ma sessistu, avemu fattu una squadra una riunione è decisu di parlà. Ci hà urlatu insulti di rutina. U so favuritu? Slinging "cum'è una zitella" cum'è un'arma. Ci hà arrabiatu. Cum'è capitanu, aghju programatu una riunione cun ellu è u capu di u prugramma di canottaggio per esprimere e preoccupazioni di u mo equipaghju. À u so creditu, ùn anu micca solu ascoltatu; anu intesu. Hè diventatu un megliu allenatore è simu diventati una squadra megliu in u prucessu. Più di 20 anni dopu, quella mentalità sempre impregna a nostra sucietà. Ùn hè micca meravigliosu chì a campagna Sempre #Cum'èAGirl abbia risunatu cù tante donne.

Avà, sò un corridore. "Mamma corre prestu", dice a mo figliola quandu mi vede allaccià i mo calci. Certe volte mi purtarà e so scarpe da tennis è mi griderà: "Vaghju prestu!" Li piace à correre su è falà u trottu. "Dighjunu! Dighjunu!" urla mentre sprona. Ùn importa mai u fattu chì nimu di noi ùn hè particularmente rapidu. Corre cum'è un Muppet, ogni volta è duve pò. Ma quandu avemu pigliatu a linea à u correDisney Kids Dash, m'hà pigliatu. (Assuciatu: Aghju schiacciatu u mo più grande scopu di corsa cum'è una mamma nova di 40 anni)

"Tenite vi!" hà dettu, indicendu ch'ella vulia ch'e a purtessi. "Ùn vulete micca corre prestu?" Aghju dumandatu. "Solu uni pochi di minuti fà si correva è gridava: "Vai prestu!"

"Innò, teni ti", disse dolce. Allora l'aghju purtatu à traversu u trattu. Idda surrisu da arechja à arechja cum'è noi galoppu inseme; indicendu è surridendu mentre ci avvicinavamu à Minnie Mouse versu a fine. Hà datu à Minnie un abbracciu maiò (di què parla sempre) è appena un vuluntariu hà appesu una medaglia à u collu, si hè girata versu mè. "Vede à Minnie di novu. Corru!" ella gridò "OK, ma veramente correrete sta volta?" Aghju dumandatu. "Iè!" briunò. L'aghju abbattutu è si n'andò sprintata.

Aghju scuzzulatu u capu, ridendu. Di sicuru, ùn possu micca a mo figliola corre o nutà o ballà o fà qualsiasi altru sport. Tuttu ciò chì possu fà hè di dà a so opportunità, cun incuragimentu è sustegnu. Sò chì diventerà più duru cum'è ella invechja, cum'è a pressione di i pari è a pubertà. Ma vogliu ancu dà li ogni pussibilità di rugnà. Hè a mamma tigre in mè.

Quandu guardu a mo figliola, vedu un futuru CEO, congresswoman, o pro atleta? Assolutamente, ma micca necessariamente. Vogliu ch'ella hà opzione, sì hè ciò ch'ella vole. Sì nunda di più, spergu ch'ella amparerà un amore di a vita per u muvimentu. Spergu ch'ella crescerà forte, fiducia è capace, equipata per ripiglià u mantellu di u feminisimu chì l'aspetta. Spergu ch'ella amparerà à abbraccià u fiascu è à dì a verità à u putere, ch'ellu si tratti di u so coach, di u so capu o di qualcunu altru. Spergu ch'ella trovi l'ispirazione in a sudazione, ma micca perchè vogliu ch'ella sia cum'è mè.

Innò. Vogliu ch'ella sia ancu megliu.

Rivista per

Publicità

Posti Interessanti

Perchè L'alcool ti face piscià?

Perchè L'alcool ti face piscià?

Una notte fora pò diventà ubitu menu divertente ì avete l'impre ione di tà in bagnu pi endu tuttu u tempu. L'alcolu hè un diureticu. Bè lu pò fà pi ci&#...
Perchè Aghju Dolore nantu à u Pede?

Perchè Aghju Dolore nantu à u Pede?

Includemu prudutti chì pen emu utili per i no tri lettori. e cumprate per mezu di ligami nantu à ta pagina, pudemu guadagnà una piccula cumi ione. Eccu u no tru pruce u. Dolore à u...