Perchè hè bellu chì Amal Alamuddin hà cambiatu u so nome in Clooney

Cuntenutu

Bellezza epica, geniu, diplomaticu, è avucatu di fama internaziunale Amal Alamuddin hà parechji tituli, eppuru hà mandatu u mondu in un tizzy quandu hà pocu aghjuntu un novu: Mrs. George Clooney. D'appressu à u repertoriu di u so cabinettu d'avucatu, a donna multi talentu hà cambiatu legalmente u so cognome per aduttà u nome di famiglia di u so famosu maritu, senza mancu un trattinu. A mossa hà scumbattitu parechje donne chì sentenu chì ella rinuncia à a so propria identità per quella di u maritu. Ma à quelli chì denigranu a so scelta manca u fattu chì hè esattamente quella-a so scelta.
Per generazioni, e donne in parechje sucietà sò state aspettate di piglià u cognome di u maritu quandu si maritanu, ma in l'ultimi anni ci hè stata una spinta contr'à a tradizione. E donne anu parechje ragioni per vulè mantene u so cugnome, chì vanu da preoccupazioni ideologiche cum'è a ricunniscenza per tuttu ciò ch'elli anu realizatu da soli à ragioni più pratiche, cume hè un dolore per cambià tutti i vostri documenti. Jill Filopovic di U Guardianu riassuntu tutti i mutivi di ùn quandu ella dumandò "Perchè, in u 2013, marità significa rinunzià u marcatu più basi di a vostra identità?"
Eppuru e donne anu tanti motivi per vulè fà u cambiamentu. Amal ùn hà micca parlatu di e so ragioni per andà in Clooney - è e donne ùn anu micca bisognu di spiegà e so scelte à nimu.
Certi anu speculatu chì Alamuddin era troppu cumplicatu. "Ancu eiu aghju un cugnome difficiule da pronunzia / incantesimu è forse Amal hè appena stanca di spiegà senza fine 'Alamuddin' à e persone ch'ella scontra ogni ghjornu", scrive una donna indiana americana per Celebitchy. "Hè [probabilmente] stanca di u" Chì tippu di nome hè quellu? e dumande è "Chì ghjè què? Avaraghju bisognu di voi per scrive". "
Per mè? Aghju cambiatu u mo nome di giuvanotta in u mo nome mediu è aghju pigliatu u cognome di u mo maritu quandu ci maritemu è scrivu prufessiunale sottu à i dui nomi. Sembrava un bellu cumprumessu trà tradizione è feminisimu è ùn aghju mai dispiacutu a mo decisione nè mancu aghju avutu veramente l'impressione chì era una grande cosa. Amal (o a signora Clooney) è eiu ùn simu soli per nulla. Un studiu recente hà studiatu più di 14 milioni d'utilizatori di Facebook è hà truvatu chì u 65 per centu di e donne di 20 è 30 anni cambianu u so nome dopu u matrimoniu. (E ehi, cambià u vostru prufilu di Facebook hè più ubligatoriu chè una cerimonia legale in questi ghjorni, nò?) Un altru studiu mette u numeru ancu più altu à 86 per centu di e donne chì piglianu u nome di u so maritu. Ancu di più interessante, sti numeri sò in tendenza ascendente cù più donne chì facenu avà u cambiamentu chè in l'anni 90.
Eppuru, e donne chì anu più di 35 anni è chì anu stabilitu carriere publiche sò quelle chì anu u più prubabile di mantene i so nomi di giuvanotta. Amal si inserisce definitivamente in questu gruppu cum'è a maggior parte di quelli chì criticanu a so scelta. È questu, pensu, hè u prublema: e donne criticanu a scelta di un'altra donna perchè sentenu chì hè un attaccu persunale à a so decisione. Spergu chì sopratuttu avà chì ci hè permessa liberamente a scelta di ciò chì fà cù i nostri nomi - qualcosa chì parechji di i nostri antenati ùn anu micca gudutu - chì pudemu sustene a libertà di l'altre donne per fà tuttu ciò chì li piace cù i so nomi, qualunque cosa sia sta scelta pò esse. Allora, saluti, signora Clooney ! (Aiò, quante zitelle faria tumbà per avè stu titulu ?!)