Perchè Selfies ùn pò micca esse una cattiva cosa Dopu tuttu
Cuntenutu
Tutti avemu quellu amicu snap-felice chì soffia a nostra newsfeed cù selfie custanti. Ugh. Pò esse fastidiu, è sapemu dighjà chì l'altri puderebbenu micca esse in i vostri selfie cum'è voi.Ma, cum'è risulta, piglià quelli selfie puderia fà sente un impulso d'umore - se sò un tipu assai specificu, secondu un novu studiu publicatu in Psiculugia di u Benessere.
Ricercatori di l'Università di California, Irvine anu travagliatu cù un gruppu di studienti universitarii per capisce cumu scattà diversi tippi di foto tutta a ghjurnata nantu à i so smartphone anu influenzatu i so umori. In u corsu di u studiu, i studienti sò stati assignati aleatoriamente à piglià unu di trè tippi di foto ogni ghjornu: selfie sorridenti, foto di e cose chì li rendenu felici, è foto di cose chì pensanu chì facenu felice qualcunu in a so vita. Dopu, anu registratu u so umore.
Ogni tipu di foto hà pruduttu effetti diffirenti à a fine di u periodu di ricerca di trè settimane. E persone si sentenu riflessive è attenti quandu piglianu foto per rende si felici. È si sentianu più cunfidenti è cunfortu cun elli stessi quandu anu pigliatu selfie smiley. Impurtante, a ghjente hà nutatu chì anu avutu questi effetti secundarii pusitivi di selfie solu quandu ùn si sentia micca cum'è falsificanu o furzà un surrisu, è piglià e foto cù un surrisu naturali hè diventatu più faciule à a fine di u studiu. I ritratti per a felicità di l'altri anu avutu ancu un effettu super pusitivu, facendu chì e persone si sentenu cunfortu quandu anu ricivutu risposte da a persona chì hà avutu un impulsu d'umore da e so foto. U sensu cunnessu à l'altri hà ancu aiutatu à riduce u stress.
Più di tuttu, stu studiu mostra chì pudete aduprà a vostra camera di smartphone in un modu chì vi aiuta à sente megliu nantu à sè stessu è à cunnesse cù e persone, piuttostu chè cum'è un "dispositivu d'isolamentu persunale", cume i telefoni smartphones sò spessu chjamati. "Vedi assai rapporti in i media nantu à l'impatti negativi di l'usu di a tecnulugia, è guardemu assai attentamente à questi prublemi quì à l'UCI", hà dettu l'autore anzianu Gloria Mark, prufissore d'informatica, in un comunicatu di stampa. "Ma ci sò stati sforzi sviluppati in l'ultimu decenniu per studià ciò chì hè diventatu cunnisciutu cum'è" informatica positiva ", è pensu chì stu studiu mostra chì certe volte i nostri gadgets ponu offre vantaghji à l'utilizatori."
Cusì, per un pocu di energia pusitiva, dite addiu à i labbra d'anatra è ciao à un surrisu.