Riflessione Vincente
Cuntenutu
Cum'è un cuncorsu di cuncorsu di bellezza durante a mo adolescenza è una cheerleader di u liceu, ùn aghju mai pensatu chì avessi un prublema di pesu. À a mo metà di 20 anni, aghju abbandunatu u liceu, avia dui figlioli è eru à u mo pesu più altu di 225 sterline. A famiglia è l'amichi anu cummentatu: "Se puderete perde u pesu, serebbe bella" o "Avete un visu cusì bellu". Queste dichjarazioni mi anu fattu depressu, allora aghju manghjatu di più. Aghju pruvatu à perde u pesu per a fame o uniscendu à i gruppi di perdita di pisu, ma ùn aghju mai successu è affucatu i mo dulori in scatuli di biscotti di cicculata. A fine aghju accettatu chì duverebbe campà cù u mo corpu in sovrappesu per u restu di a mo vita.
Più tardi quellu annu, sò vultatu à l'università per guadagnà u mo diploma d'infermiera. Andà à a scola, cù a criazione di dui zitelli sottu à l'età di 3 anni, era estremamente stressante, allora aghju finitu per manghjà ancu di più. Aghju manghjatu fast food perchè era assai più faciule per entrà in una vita frenetica. Aghju unitu à un club di salute per trè mesi, ma abbandunò perchè era tantu occupatu. Sò diplomatu à a scola d'infermiera trè anni dopu pesendu sempre 225. Dopu quandu aghju sbarcatu una pusizione d'infermiera cardiaca in un ospedale, avia realizatu u mo sognu, ma odiava u mo riflessu in u spechju. Mi sentu depressu è spessu saltatu i surtiti di famiglia induve duverebbe portà shorts o un swimsuit. Dopu avè compiutu 30 anni, aghju guardatu in u specchiu è mi sò vistu sovrappesu è fora di cuntrollu. Aghju capitu chì aghju avutu à cambià e mo priorità di manghjà è di eserciziu.
Aghju cuminciatu à marchjà un chilometru intornu à u mo quartieru à a sera mentre u mo maritu fighjulava i zitelli. (S'ellu ùn era micca dispunibile, i zitelli si sò uniti à mè nantu à i so pattini in-line.) Prestu aghju aumentatu a mo distanza à dui chilometri à ghjornu. Aghju tagliatu u grassu in a mo dieta sustituendu a senape per a maionese, u yogurt congelatu per u ghjacciu, è a salsa per immersione. Aghju preparatu una versione più sana di i mo pasti preferiti. Quandu manghjava fora in i risturanti, aghju fattu selezzione sane cum'è patate cotte cù addossu senza grassu invece di "u travagliu", è pollu à a griglia invece di bistecca. Aghju persu 10 liri in sei mesi. Aghju continuatu à esercità regolarmente è sò andatu da una dimensione 18 à una dimensione 8, u mo scopu, un annu dopu.
À u primu, era difficiule per u mo maritu di adattassi à i cambiamenti in a nostra dieta, ma quandu mi vide perdere pesu, s'unì à mè è sustene i mo sforzi. Hà persu 50 chilò è pare fantasticu.
L'annu passatu, aghju participatu à un cuncorsu di bellezza per a prima volta da a mo adolescenza. L'aghju fattu per divertimentu è ùn m'aspettu micca di vince u sicondu campione. Da tandu, aghju participatu à altri dui cuncorsi, cumpresa a signora Tennessee USA, vincendu u sicondu postu secondu ogni volta.
A mo perdita di pesu mi hà fattu sentì megliu per mè. A poca quantità di tempu chì passu in palestra ogni settimana vale ogni mumentu quandu vedu chì mi face una mamma è una persona megliu.