8 Modi per Annullà i Danni Invernali à i Capelli, a Pelle è e Unghie
Cuntenutu
- Cunsiglii per a pelle
- Mantene e dusce corte
- Idratate cum'è pazzu
- Saltate i saponi duri
- Unghie cunsiglii
- Mettite in vaselina
- Affina u lavatu di e mani
- Cunsiglii per capelli
- Shampoo menu
- Cundizione di più
- Trattà menu
- Segnali di periculu
- Ingredienti di u pruduttu
- Q:
- A:
Includemu prudutti chì pensemu utili per i nostri lettori. Se cumprate per mezu di ligami nantu à sta pagina, pudemu guadagnà una piccula cumissione. Eccu u nostru prucessu.
Panoramica
Ci hè parechje cose da amà nantu à l'inguernu, ma a manera di sfracicà a nostra pelle è i chjusi ùn hè micca una di elle. A menu chì ùn abbiate a furtuna di campà in un clima caldu perenne, sapete esattamente di chì ne parlemu.
Cunniscimu tutti quella sensazione di secchezza invernale: pelle aspra, stretta, labbra screpolate, unghie fragili è capelli chì si sentenu bisognu di disperatamente di vacanze in un paradisu trupicale. Queste sò esperienze cumuni sta volta di l'annu, è ùn sò micca lusinghiere! A causa? Per principianti, a mancanza di umidità in l'aria secca a nostra pelle. Ma per via di stu clima fretu, pudemu ancu cascà in abitudini chì ùn aiutanu micca u nostru corpu digià seccu da l'invernu.
Bona cosa chì u dermatologu Dr.Nada Elbuluk, prufessore assistente à u dipartimentu di dermatologia di Ronald O. Perelman à a Scola di Medicina di a NYU, hà qualchì suggerimentu geniale per bluccà l'umidità è annullà i danni invernali - ancu quandu a Mamma Natura dà u so basgiu ghjacciatu.
Cunsiglii per a pelle
Mantene e dusce corte
Ié, l'acqua calda si sente bè è chì ùn ama una doccia di vapore di 20 minuti? Ebbè, a to pelle ùn pò micca. U duttore Elbuluk dice chì e dusce lunghe asciuganu a pelle è suggerisce di fà una doccia per cinque à 10 minuti solu in acqua calda, micca calda. L'Accademia Americana di Dermatologia (AAD) dice chì, se fate una doccia per più tempu, a vostra pelle pò finisce più disidratata di prima di duscia. L'acqua calda strisce a to pelle di i so olii più veloce di l'acqua calda.
Idratate cum'è pazzu
U travagliu di l'idratante hè di creà un segellu nantu à a vostra pelle per impedisce chì l'acqua scappa. In un ambiente più seccu (cum'è l'invernu), a vostra pelle perde umidità più veloce, perciò hè cruciale chì idratate currettamente è di manera consistente. Pigliata di u duttore Elbuluk: "Vulete assicurà chì utilizate una crema di barriera veramente bona. Preferiscu e creme nantu à e lozioni d'inguernu. E lozioni sò di solitu più leggere. E creme sò un pocu più spesse, allora anu da idratà di più ".
U tempu hè ancu impurtante. "A ghjente deve esse veramente idratante subitu dopu à esce da a doccia, quandu a so pelle hè umida", ricumanda u duttore Elbuluk. "Hè quandu vulete chjudarà quella umidità in a vostra pelle".
Saltate i saponi duri
Aduprà saponi duri o detergenti pò spuglià l'oliu da a vostra pelle è fà chì diventi seccu, dice l'AAD. Attenti à i prudutti chì ponu cuntene alcolu o fragranze, cume bar di deodorante o saponi antibatterici. Invece, cercate prudutti per a cura di a pelle chì cuntenenu creme idratanti o olii è grassi aghjunti. Cercate ancu prudutti dolci o senza fragranza. U più dolce è più idratante hè u pruduttu, megliu hè per a vostra pelle.
Unghie cunsiglii
Mettite in vaselina
Una lagnanza troppu cumuna invernale hè unghji fragili o cippati. Mentre l'idratazione generale di u corpu pò aiutà à mantene unghie sane, u Duttore Elbuluk aghjusta: "Una cosa faciule da fà hè solu aduprà un emolliente più spessore cum'è una vaselina è mette lu in e to mani, in particulare intornu à e unghie induve sò e vostre cuticule, per aiutà solu idratate a zona di listessa manera chì idratate a vostra pelle ". A vaselina hè ancu efficace per guarì e labbre screpolate. L'AAD suggerisce di applicallu cum'è un balsamu prima di dorme (postu chì a consistenza grassa è grassa hè un pocu pesante da portà durante u ghjornu).
Affina u lavatu di e mani
Mentre chì questu ùn hè micca un fenomenu staghjunali, u duttore Elbuluk aghjusta chì u lavatu ripetutu di e mani pò purtà à un eccessu di secchezza in e unghie. Cusì a prossima volta chì lavate e mani, siate cuscenti per l'applicazione di una crema idratante per e mani dopu.
Cunsiglii per capelli
Shampoo menu
Un saccu di i stessi culpevuli chì seccanu a vostra pelle ponu ancu influenzà i vostri capelli, vale à dì l'acqua calda è u lavatu eccessivamente. E mentre i cunsiglii sopra ponu aiutà à ammansà i vostri tressi in l'invernu, u duttore Elbuluk trova chì i pazienti li dumandanu di più nantu à u scalp seccu, chì si manifesta tipicamente per sfaldamentu o prurito. Per aiutà, ella dice: "Spazializà a frequenza di i lavati pò aiutà perchè più acqua calda chì tocca u vostru cuoio capellu, più u avete da asciugà. Se spiazzate i vostri lavati ogni dui ghjorni o tutti i dui ghjorni (secondu u tippu di capelli), aiuterà à diminuisce una parte di a secchezza chì stai sperimentendu ". Se avete a caspa, pruvate un shampoo senza antifurda senza prescrizzione è s'ellu ùn aiuta micca, vedi un dermatologu per un shampoo à prescrizione.
Cundizione di più
L'AAD suggerisce ancu di aduprà u condizionatore dopu ogni shampoo. U condizionatore aiuta à migliurà l'aspettu di i capelli danneggiati o alterati è aumenta a forza di i capelli. È in casu chì ùn vi piace micca esse una antenna radio umana, u condizionatore aiuta ancu à diminuisce l'elettricità statica di i vostri capelli.
Quandu si shampoo, fucalizza nantu à u vostru scalp; cun acondicionador, fucalizza nantu à i vostri cunsiglii di capelli.
Trattà menu
Quantu amemu i punti culminanti ombre è i strati perfettamente coiffati, u overprocessing i vostri capelli provoca danni. Trattamenti eccessivi di capelli, asciugatura ogni ghjornu, o colorazione multipressu di i capelli, cumbinata cù u clima invernale, hè un doppiu disastru per i vostri capelli.
Dr. Elbuluk dice: "Pruvate à diminuisce a frequenza di l'esposizione à u calore, l'esposizione à a tintura, tutte queste cose, per aiutà cù i capelli chì ùn si sentenu micca secchi, o fragili, o rompendu".
Segnali di periculu
Sì, malgradu i vostri sforzi, truverete chì a vostra pelle secca, capelli o unghie ùn migliuranu micca, vedi u vostru dermatistu.
Visite u vostru dermatistu se sperimentate unu di i sintomi seguenti:
- prurite persistente
- un rash
- rossu, scalendu a pelle fendita
- ferite aperte o infezioni da u scratching
- picculi sbocchi rossi chì ponu fughje fluidi quandu si graffianu
- macchie rosse à grisgiu brunu
- pelle cruda, sensibile o gonfia da u graffiu
Queste ponu esse segni di eczema invernale (secchezza eccessiva stagiunale durante l'invernu). U dermatologu hà da verificà a vostra pelle per assicurassi chì nunda di più ùn accada, è pò prescrive un trattamentu.
Ingredienti di u pruduttu
Q:
Quandu compru una crema idratante, chì ingredienti devu circà?
A:
E creme barriere anu spessu ingredienti chì aiutanu à riparà u to stratu superiore di pelle - ceramidi, glicerina è acidu ialuronicu sò cose belle da circà in una crema.
Per quelli chì si sfaldanu è scalanu in certe zone cum'è e mani o i pedi, cercate ingredienti cum'è l'acidu latticu per aiutà à esfolià è sbarrazzassi di quellu stratu di pelle morta puru idratendu.
Nada Elbuluk, MD, assistente prufissore, Ronald O. Perelman dipartimentu di dermatulugia, NYU School of MedicineAnswers rapprisentanu l'opinioni di i nostri esperti medichi. Tuttu u cuntenutu hè strettamente informativu è ùn deve micca esse cunsideratu cunsigliu medicu.