Questa donna hà sparatu à un troll in linea chì hà dettu chì a so cellulite hè "malsana"
Cuntenutu
Cuminciamu cù un ricordu sanu: Bastamente tutti anu cellulite. OK, avà chì hè stallatu.
L'allenatore di l'imaghjini di u corpu Jessi Kneeland hè in missione per aiutà e donne à amparà à accettà è abbraccià i so corpi. Hè per quessa ch'ella hà recentemente pigliatu à Instagram per sparte una foto di a so cellulite - o ciò chì li piace à chjamà a so "fancy fat" - mentre travaglia in palestra.
"Alcune persone pensanu chì u grassu di fantasia hè" cattivu ", è pruvate à cunvince per sbarazzà di u vostru, ma sapemu megliu", hà scrittu à fiancu à una foto di ella stessa cù cellulite visibile. "Fancy fat hè solu una decorazione naturali, sana, integrata".
Ella cuntinueghja mettendu in risaltu chì a maiò parte di a ghjente vede a cellulite cum'è cattiva, ma in realtà hè totalmente naturali è normale. "Ùn ci hè assolutamente nunda di veru oggettivu nantu à e dichjarazioni cum'è" a cellulite hè brutta "o "perfettamente liscia è tonica hè più attraente", dice ella. "Pudemu cambià a manera di vede e cose interrompendu quelli vechji penseri, sfidendu è esaminenduli, rimarcendu cumu ci influenzanu, cambiendu ciò chì ci esponemu, è truvendu nuove credenze chì ci toccanu in un modu più pusitivu".
U so postu sinceru hà guadagnatu parechje centinaie di Mi piace è di cumenti ringraziendula per sparghje una positività di u corpu assai necessaria. Una parsona, parò, hà pensatu chì avè a cellulite rende automaticamente Jessi "malsana" è l'accusa di avè una dieta scarsa. (In cunnessione: Stu Trainer Badass Parla Dopu Instagram hà Eliminatu una Foto di a so Cellulite)
Ùn vuluntà micca di lascià a critica micca dumandata, Jessi hà decisu di indirizzà sta persona in un postu separatu. "Scusate amicu, ùn aghju micca capitu chì aghju a cellulite perchè sò solu TROPU GRASSU!" ella hà scrittu sottu una stampa di u so corpu chjaramente NON "grassu". "Ùn vi preoccupate però. Eiu è u mo" grassu di corpu innaturale è malsanu "seremu solu quì per aiutà e donne à capiscenu chì ùn ci hè nunda di male cù a cellulite è chì i trolls cum'è voi sò ignoranti è senza educazione ".
"Ancu continueraghju à girà u mo corpu cum'è" nimu di u vostru maladettu affari ", hà cunclusu. "Perchè, iè. Què."
A verità hè, 90 per centu di e donne anu cellulite. E mentre chì u sovrappesu pò fà più notevuli, a cellulite hè influenzata da parechji fatturi chì includenu l'età, a genetica, a fluttuazione di u pesu, è ancu i danni di u sole. Per ùn dì, pò accade à e donne di tutte e forme è dimensioni. E donne cum'è Jessi si meritanu un grande gridamentu per esse chjappu per elli stessi mentre incuraghjenu l'altri donne à abbraccià sta parte perfettamente normale è naturale di u so corpu.