Donna Sues SoulCycle Dopu avè "Vergogna" per Rallentà
Cuntenutu
Una donna californiana dumanda à SoulCycle è à a pupulare istruttrice di celebrità Angela Davis per negligenza dopu avè statu presumibilmente "vergugnata" è "burlata" per ùn avè pussutu tene u ritmu, fendu li cascà da a so bicicletta è "ferisce catastroficamente" se stessa durante a so prima classe .
Sicondu i ducumenti di u tribunale, Carmen Farias hà sentitu chì e so ghjambe cumincianu à indebulisce 20 minuti in a so prima classa, dopu avè fattu una mossa cù e manubri in pusizione nantu à a so bicicletta. Ella dice chì quandu hà pruvatu à rallentà, Davis hà cuminciatu à "burlà" di ella personalmente, dicendu à ella è à u restu di a classe "ùn femu micca pause", Ghjente raporti. U so avucatu spiega chì a "vergogna" di esse "chjamatu" hà fattu a so pedale più veloce per mantene u passu, chì hà fattu chì e so gammi cumincianu à tremà.
"Carmen era in seriu periculu. Cù a musica splendente è in a bughjura scura, Carmen hè stata isolata nantu à u so ciculu di spinning. I so pedi sò stati chjusi à i pedali è i pedali sò sempre girati. A fatigue è a disorientazione anu vintu à Carmen è cascò à a so diritta. è fora di a sella di u ciculu di filatura ", hà scrittu u so avvucatu.
Dopu à esse incapace di piantà o di un clip ella stessa, Farias apparentemente s'hè dislocatu a so caviglia ripetutamente. Cum'è u so avucatu allega in u prucessu, "à u mumentu chì i pedali si fermanu, Carmen era stata ferita catastròfica". Farias dichjara chì a so caduta è a so ferita sò dovute à a negligenza di SoulCycle è Davis in ùn l'istruisce micca bè è micca cuncependu è mantene a so bicicletta in modu sicuru.
Mentre hè TBD ciò chì a corte deciderà nantu à questu, hè veru chì girà per a prima volta pò esse un'esperienza nervosa (vede: I 10 Stadi di a Vostra Prima Classe SoulCycle). Hè per quessa chì presentassi prestu per installà currettamente a vostra bicicletta - è scopre cumu si ferma è chjappà in modu sicuru - hè a chjave. E, cum'è stu casu prova, hè ancu sempre una bona idea di chjachjarà cun u vostru istruttore in anticipu è dà li un capu chì site un novu.
Ci hè ancu certi cunsiglii di forma per tene in mente, soprattuttu mentre in a pusizione stante nantu à a vostra spin bike (cum'è Farias dice ch'ella era quandu hà cuminciatu à sperienze debule in i so gammi). Per esempiu, cum'è Kaili Stevens, l'istruttore di SoulCycle, basatu in New York, hà spartutu cun noi, hè impurtante di stà in i palle di i vostri pedi mentre stavate è pensate à alzà u vostru pedale, piuttostu cà stomping per alleviare i vostri quads è aiutà vi. si sentenu più stabili.
Altri trucchi da istruttori di spin per fà passà a classe? Prima è nanzu à tuttu, respira! (Ritenendu u to fiatu rende solu l'allenamentu più duru.) Hè ancu impurtante di aumentà a vostra resistenza-girà e vostre gambe u più prestu chì puderete ùn ferà micca favuri à u vostru corpu è puderia fà perde u cuntrollu.
Se pigliate qualcosa da sta sperienza spaventosa, lasciate chì u tentativu di seguità è di spinghjevi oltre i vostri limiti ùn vale mai una ferita.