Pudete Lavorà Dopu Avè tatuatu?
Cuntenutu
- Perchè aspettà per travaglià dopu avè tatuatu?
- Ferita aperta
- Stretching è sudatu
- Attritu
- Quantu duvete aspittà?
- Chì tippu di allenamentu vanu bè cù un novu tatuu?
- Chì esercizii ùn sò micca raccomandati?
- Ùn travagliate micca fora
- Ùn natate
- Purtà si
Ùn bisogna micca à travaglià subitu dopu avè tatuatu. Duvete dà à a vostra pelle tempu per guarisce prima di ripiglià a maiò parte di l'esercizii fisichi.
Continuate à leghje per amparà perchè hè una bona idea di tene fora di l'eserciziu dopu avè fattu un tatuu è quantu duvete aspittà.
Perchè aspettà per travaglià dopu avè tatuatu?
Ci hè una quantità di motivi per mette in opera a vostra rutina di allenamentu dopu avè tatuatu.
Ferita aperta
U prucessu di tatuaggi implica a rumpitura di a pelle cù centinaie di minuscule ferite di puntura. Essenzialmente, hè una ferita aperta.
Unu di i modi chì i germi entranu in u vostru corpu hè attraversu a pelle aperta. L'attrezzatura per a palestra pò accoglie batteri nocivi.
Stretching è sudatu
Quandu travagliate, i vostri musculi stendenu a vostra pelle è sudate. Tirà a pelle è sudà eccessivamente in a zona di u vostru tatuu pò interrompe u prucessu di guarigione.
Attritu
U strofinamentu di i vestiti o di l'attrezzatura contr'à una zona recentemente tatuata pò irrità a pelle, sfregà e croste, è interferisce cù a guarigione curretta.
Quantu duvete aspittà?
Dopu avè finitu u vostru tatuu, u vostru tatuatore suggererà assai probabilmente di aspettà almenu 48 ore prima di un'attività fisica intensa è di sudore pesante.
E parolle impurtanti sò "almenu". In generale ci vole à guarisce una ferita.
Chì tippu di allenamentu vanu bè cù un novu tatuu?
In tempu di lascià u tempu di guarisce, pigliate in cunsiderazione a dimensione è a situazione di u vostru novu tatuu quandu decidite quandu travaglià torna è chì esercizii fà.
Prima di impegnassi in un eserciziu specificu, pruvate una passeggiata rilassata. Nota se u muvimentu tira o tira à u vostru tatuu. S'ellu face, cacciate lu da u vostru allenamentu.
Cunsiderate esercizii chì ùn implicanu micca a zona appena tatuata. Per esempiu, u core o u travagliu di u bracciu pò esse bè se u vostru tatuu hè nantu à u vostru corpu inferiore. Squats è lunges ponu esse OK se u vostru tatuu hè nantu à a vostra parte superiore di u corpu.
In certi casi, pò esse difficiule di truvà esercizii chì ponu esse fatti cù novi tatuaggi grandi, cum'è un pezzu di schiena piena.
Chì esercizii ùn sò micca raccomandati?
Tenite à mente queste precauzioni mentre u vostru tatuu guarisce.
Ùn travagliate micca fora
Stà fora di u sole. Non solu a pelle intornu à u vostru novu tatuu hè straurdinariamente sensibile, ma a luce solare hè cunnisciuta per svanisce o sbiancà i tatuaggi.
A maiò parte di i tatuatori cunsiglieranu di mantene u vostru novu tatuu fora di u sole per almenu 4 settimane.
Ùn natate
A maiò parte di i tatuatori vi suggeriranu di evità di nuà per almenu 2 settimane. Mogliu u vostru novu tatuu prima ch'ellu sia guaritu pò rumpere l'inchiostru.
U bagnu in piscine trattate chimicamente pò causà infezioni è irritazioni. Natà in laghi, oceani è altri corpi naturali d'acqua ponu espone a pelle aperta di u vostru novu tatuu à batteri dannosi.
Purtà si
Mentre un tatuu hè una pezza d'arte, hè ancu una prucedura chì risultati in a pelle aperta. Quandu a pelle hè aperta, site vulnerabile à l'infezzione.
Un novu tatuu pò avè bisognu di 4 à 6 settimane per guarì finu à u puntu chì un allenamentu ùn interromperà micca a guarigione curretta di a vostra pelle. Fate puru attenzione à ùn:
- espone u vostru tatuu à i batteri (chì ponu esse nantu à e superfici in a palestra)
- allargate troppu u vostru tatuu o scuzzulate cù u vestitu
- espone u vostru tatuu à u sole
Ùn pigliate micca cura curretta di u vostru novu tatuu pò resultà in una guarigione ritardata è potenzialmente dannà l'aspettu à longu andà.