Sò un Yogi Grassu, Cronicamente Malatu. Credu chì u Yoga Duvia esse Accessibile à Tutti
Cuntenutu
- A basa hè quì perchè i nostri corpi detenenu dighjà quella saggezza. A quistione hè cumu a tessemu più intenzionalmente in a nostra vita.
- Cultivà una pratica di yoga attenta mi hà supportatu in a navigazione di u mondu in un corpu grassu, malatu cronicu.
- In questu modu, u yoga pò esse un strumentu di sensibilizazione straordinaria - {textend} fintantu chì hè insegnatu in modu accessibile.
- Cunsigliu rapidu
- Prontu à pruvà? Ci faremu passà per:
- U yoga hè assai di più cà e raffigurazioni mainstream ti puderianu fà crede
Meritate di move u vostru corpu liberamente.
Cum'è qualchissia chì stà in un corpu grassu è malatu cronicu, i spazii di yoga si sò raramente sentiti sicuri o accuglienti per mè.
Tuttavia, attraversu a pratica, aghju capitu chì parechji di noi - {textend} cumpresi quelli di noi in corpi marginalizati - {textend} avemu dighjà una pratica da attirà. Ogni ghjornu, intuitivamente ci truvemu impegnati in self-calmante chì imita ciò chì un bonu yoga o pratica di attenzione ci insegnerà.
A basa hè quì perchè i nostri corpi detenenu dighjà quella saggezza. A quistione hè cumu a tessemu più intenzionalmente in a nostra vita.
È hè per quessa chì sò tantu appassiunatu di sparte u mo viaghju cù l'altri.
Empowering me è accede à a mo propria pratica hè statu un strumentu sacru per affrontà - {textend} unu chì so chì tutti i corpi duveranu avè u dirittu di avè accessu. Hè solu una questione, letteralmente, di scuntracci induve ci simu.
Parechje volte, accede à u yoga per mè pò esse di basa cum'è respirà profondamente durante un mumentu di stress, o mette una manu nantu à u mo core quandu mi sentu ansiosu. Altre volte, hè semplicemente osservendu u mo propiu disagiu è i mo limiti fisici.
Puderia sembrà cum'è sta mattina durante a lezione di yoga, quandu eramu stati invitati à muvimentu pianu è à pusà più prufondu in e nostre pose nantu à u tappettu ... finu à ch'e stessi letteralmente scivulendu in u mo sudore stessu muvendusi in Cane Downward.
Cultivà una pratica di yoga attenta mi hà supportatu in a navigazione di u mondu in un corpu grassu, malatu cronicu.
Una parte di questu hè stata nutendu più da vicinu in u mo corpu a linea assai fina trà l'inconfortu è u dolore.
Capisce questu vantaghju più prufundamente rappresenta in realtà un strumentu di affruntamentu per me, perchè mi permetterà di navigà megliu u stress è l'ansietà chì spessu si presentanu in associu cù a mo esperienza di dolore cronicu.
Per esempiu, mi puderia permette di stà à pusà in u disagiu di e mo gambe tremendu è esse stancu mentre li usava per bilancià, ma aghju trovu un cunfine di quantu di quellu sforzu mi sentia di pudè trattà fisicamente.
Puderaghju allora passà da una posa intensa cum'è tavula à una più sustenibile cum'è Posa di u Figliu, rispettendu i limiti di u mo corpu. Pò stà cun disconfortu quandu hè dumandatu, mentre ùn mi dannu micca in u prucessu.
Cum'è persone in corpi marginalizati, ci hè spessu dettu di ùn onurà micca questi limiti. A mo pratica di yoga, però, m'hà permessu di fiducia in ciò chì u mo corpu mi dice.
In questu modu, u yoga pò esse un strumentu di sensibilizazione straordinaria - {textend} fintantu chì hè insegnatu in modu accessibile.
Incurageriai à tutti è à tutti à esse curiosi di cume una semplice posa di yoga pò diventà un putente strumentu di trattamentu.
In u video sottu, spartaghju cumu sfruttà sta cunniscenza mente-corpu in modu accessibile.
Cunsigliu rapidu
Quandu esplorate diverse pusizioni di yoga, nutà hè una parte impurtante di a pratica. Pruvate à osservà:
- sensazioni, penseri, emozioni, ricordi, o immagini chì indicanu una posa hè di sustegnu è nutritiva
- qualsiasi posa chì evoca risposte negative, è se pudete appughjà in sicurezza in quelle o bisognu di spostà u vostru corpu o sguardu
- a riva induve "facilità è sforzu" si scontranu; u bordu trà l'inconfortu è u dolore
- posa chì cambia u vostru statu di mente - {textend} vi sentite più sicuri? più zitellinu? più ludicu?
Prontu à pruvà? Ci faremu passà per:
U yoga hè assai di più cà e raffigurazioni mainstream ti puderianu fà crede
Cum'è parechje "pratiche di benessere", hè stata cooptata in modi prufundamente problematichi. Dunque, per utliallu veramente cum'è una risorsa autentica, hè ancu impurtante di onurà a so storia è e so radiche, è sviluppà a vostra propria relazione cun ella è capisce ciò chì pò significà per voi.
Praticà l'asana (l'aspettu "fisicu" di u yoga chì pensemu u più spessu) ùn significa micca chì sarete magicamente sàviu, ma pò significà chì site dispostu à scuntrà vi autenticamente in u mumentu presente - {textend} chì hè una spezia di saviezza in sè!
Meritate di truvà u vostru propriu zitellu interiore, u vostru propiu zitellu felice, è u vostru propiu guerriero. Meritate di move u vostru corpu liberamente. Meritate di sente e vostre sensazioni è di sprimà e vostre emozioni.
U mo ultimu invitu à chiunque ùn sia dighjà intricatu in un pretzel, contemplendu u significatu di a vita: Esplora, crea è stà curiosu!
Rachel Otis hè una terapeuta somatica, feminista intersezionale strana, attivista di u corpu, sopravvissuta à a malattia di Crohn è scrittora chì si hè diplomata à l'Istitutu di Studii Integrali di California in San Francisco cù u so master in psicologia di u cunsigliu. Rachel crede à furnisce unu l'uppurtunità di cuntinuà à cambià i paradigmi suciali, mentre celebrendu u corpu in tutta a so gloria. E sessioni sò dispunibuli nantu à una scala culisante è via tele-terapia. Cuntattatela cun Instagram.