Pianta Afrodisiaca Yohimbe
Cuntenutu
- À chì serve Yohimbe
- Pruprietà di Yohimbe
- Cumu aduprà
- Tè Yohimbe per disfunzione sessuale
- Effetti secondari
- Quandu ùn esse adupratu
Yohimbe hè un arburu uriginale da u Sudafrica, cunnisciutu per e so proprietà afrodisiache, chì stimulanu l'appetitu sessuale è aiutanu à u trattamentu di e disfunzioni sessuale.
U nome scientificu di sta pianta hè Pausinystalia yohimbe, è pò esse acquistatu in negozi di alimenti sanitari, farmacie o mercati liberi. E bucce secche di sta pianta ponu esse aduprate in a preparazione di tè o tinture, è ponu ancu esse acquistati in forma di supplementi in capsule o estrattu concentratu.
À chì serve Yohimbe
Sta pianta medicinale aiuta in u trattamentu di parechji prublemi cum'è:
- Stimula l'appetitu sessuale è aiuta à aumentà a libido;
- Aiuta à u trattamentu di a disfunzione sessuale in l'omi causata da u stress è l'ansietà;
- Aiuta à u trattamentu di e disfunzioni erettili, postu chì dilata i vini sanguini è facilita l'erezione;
- Aumenta a sensibilità di a regione intima di a donna;
- Aiuta à u trattamentu di a depressione, u disordine di panicu è l'ansietà generalizata;
- Stimula a crescita musculare è pò esse indicatu per l'atleti.
Inoltre, quandu hè indicatu da u duttore, sta pianta medicinale pò ancu esse usata per trattà a malattia di Alzheimer è u diabete di tip II.
Pruprietà di Yohimbe
In generale, e pruprietà di Yohimbe includenu un'azione chì migliora e prestazioni, l'umore è u putere. Sta pianta hà un putente effettu afrodisiacu, in più d'esse respunsabule di a dilatazione di i vini sanguini, di rinfurzà è di prolongà l'erezione di u pene.
Sta pianta migliora a circulazione sanguigna, rilascia più serotonina in u sangue è combatte ancu una depressione lieve.
Cumu aduprà
Generalmente, e bucce di Yohimbe secche sò aduprate per preparà tè fatti in casa o supplementi à base di capsule, polvere concentrata o estrattu concentratu chì cuntene estrattu di pianta secca.
Tè Yohimbe per disfunzione sessuale
U tè da sta pianta pò esse facilmente preparatu aduprendu bucce secche da u troncu di a pianta, cum'è seguitu:
- Ingredienti: 2 à 3 cucchiai di cunchiglie secche di Yohimbe.
- Modu di preparazione: mette e bucce secche di a pianta in una padella cù 150 ml d'acqua bollente, lascendu u mischju bollire 10 minuti à focu bassu. Dopu stu tempu, spegne u focu, copre è lascia riposà per 10 à 15 minuti. Strain prima di beie.
Stu tè si deve beie 3 à 4 volte à ghjornu sottu supervisione medica, per 2 settimane di trattamentu.
U so usu in forma di capsule industrializate hè cunsigliatu per ch'ellu abbia l'effettu previstu, deve esse presu da 18 à 30mg per ghjornu, per almenu 7 settimane, perchè hè u periodu chì sta pianta piglia per ghjunghje u so benefiziu massimu.
Effetti secondari
Sta pianta, quandu cunsumata in grande quantità, o senza supervisione medica, pò causà alcuni effetti collaterali sgradevoli, chì ponu include:
- A pressione aumentata è a frequenza cardiaca;
- Mal di testa;
- Ansietà è insonnia;
- Nausea è vomitu;
- Tremori è vertigini.
Cù u so usu, sintomi cume vertu, mal di testa, mancanza di coordinazione motoria, ansietà, ipertensione, allucinazioni ponu sempre cumparisce.
Quandu ùn esse adupratu
Sta pianta medicinale hè contraindicata per e donne incinte o allattate è per i pazienti cun diabete, rene, fegatu o stomacu. Inoltre, sta pianta medicinale ùn deve micca esse cunsumata cun medicinali per l'alta pressione sanguigna, antidepressivi è medicinali per u trattamentu di disordini psicologichi cum'è a schizofrenia, per esempiu. Yohimbe ùn deve ancu esse cunsumatu mentre una persona manghja cibi ricchi in tiramina.