Zendaya S’hè Fattu Rialu Di A Sua Esperienza cù a Terapia: ‘Ùn ci hè nunda di Sbagliatu cù u Travagliu nantu à Tè stessu’
![Zendaya S’hè Fattu Rialu Di A Sua Esperienza cù a Terapia: ‘Ùn ci hè nunda di Sbagliatu cù u Travagliu nantu à Tè stessu’ - Vita Di Vita Zendaya S’hè Fattu Rialu Di A Sua Esperienza cù a Terapia: ‘Ùn ci hè nunda di Sbagliatu cù u Travagliu nantu à Tè stessu’ - Vita Di Vita](https://a.svetzdravlja.org/lifestyle/keyto-is-a-smart-ketone-breathalyzer-that-will-guide-you-through-the-keto-diet-1.webp)
Cuntenutu
![](https://a.svetzdravlja.org/lifestyle/zendaya-just-got-real-about-her-experience-with-therapy-theres-nothing-wrong-with-working-on-yourself.webp)
Zendaya pò esse cunsideratu cum'è un libru apertu datu a so vita in l'ochju publicu. Ma in una nova entrevista cù Britannica Vogue, l'attrice si apre nantu à ciò chì succede daretu à e scene - in particulare, a terapia.
"Benintesa vò in terapia", hà dettu Euforia stella in u numeru d'ottobre 2021 di Vogue Britannica. "Vogliu dì, se qualcunu hè capace di pussede i mezi finanziarii per andà à a terapia, vi raccomandassi di fà quessa. Pensu chì sia una bella cosa. Ùn ci hè nunda di male per travaglià nantu à sè stessu è trattà queste cose cun qualcunu chì pò aiutà , qualchissia chì pò parlà cun voi, chì ùn hè micca a vostra mamma o qualsiasi altra cosa, chì ùn hà micca pregiudiziu ".
Benchè Zendaya sia abituata à a vita in viaghju - hà assistitu à pocu tempu à u Festival di Film di Venezia per prumove a so prossima blockbuster, Dune - a pandemia di COVID-19 hà rallentatu e cose per parechji, cumpresa ella. È, per parechji, cun quellu rallentamentu sò ghjunti sentimenti spiacevoli.
Hè in questu tempu chì Zendaya hà sentitu u "primu tipu di gustu di tristezza induve si sveglia è ti senti solu male tuttu u ghjornu, cum'è ciò chì passa u f-k?" hà ricurdatu l'attrice di 25 anni Vogue Britannica. "Chì hè stu nuvulu scuru chì stava sopra à mè è ùn sò micca cumu sbarazzà, sapete?"
I cumenti di Zendaya nantu à e so lotte di salute mentale venenu settimane dopu chì l'atleti Simone Biles è Naomi Osaka anu parlatu di l'alti è di i calati emotivi ch'elli anu sperimentatu di recente. Sia Biles sia Osaka si sò ritirati da e cumpetizioni prufessiunali durante l'estate per fighjà nantu à u so benessere mentale. (Oltre à Zendaya, eccu nove altre celebrità femine chì sò state vocali nantu à a so salute mentale.)
Pruvate sentimenti persistenti di tristezza durante a pandemia hè prubabile qualcosa chì parechji si ponu riferisce, soprattuttu chì l'ultimi 18 mesi sò stati pieni di incertezza è isolamentu. U Centru Naziunale di Statistiche di Salute è l'Uffiziu di u Censu si sò recentemente assuciati per l'Indagine di Pulsamentu di a Famiglia per fighjà l'impatti legati à a pandemia in i Stati Uniti, è hà truvatu chì circa un terzu di l'adulti anu signalatu sintomi di disordini d'ansietà o di depressione durante a pandemia. In cunfrontu, un rapportu 2019 da l'Enquesta Naziunale di Intervista di Salute hà truvatu chì solu u 10,8 per centu avianu sintomi di disordine d'ansietà o disordine depressivu. (Vede: Cumu trattà l'ansietà di a salute Durante COVID-19 è oltre)
Fortunatamente, ci hè stata l'emergenza di servizii virtuali è di tele-salute in l'ultimi anni chì offrenu un supportu accessibile è accessibile à quelli chì ne anu più bisognu. In fatti, quasi a mità di i 60 milioni d'adulti è di i zitelli chì vivenu cù cundizioni di salute mentale in i Stati Uniti vanu senza trattamentu, è per quelli chì cercanu sustegnu, sò spessu incontrati cù costi elevati è cumplicazioni, secondu l'Alianza Naziunale di Salute Mentale. Malgradu l'accessibilità di alcuni prugrammi di salute mentale, ci hè ancu un bellu parcorsu da fà in sta lotta. (Leggi più: Risorse di Salute Mentale Accessibili è di Supportu per e Donne Nere)
A priorità di a vostra salute mentale pò esse una "bella cosa", cum'è Zendaya hà dichjaratu, sia cù a terapia, a medicazione, o altri mezi. Parlà di i vostri sentimenti ùn pò micca solu aiutà à affruntà e vostre paure in capu, ma pò ancu aiutà à voi è à l'altri si sentenu menu solu. Bravo à Zendaya per esse cusì aperta nantu à e so sperienze è ricunnosce cumu l'anu aiutatu à furmà, soprattuttu durante a pandemia. (Mentre site quì, fate un pocu più in fondu: 4 Lezioni Essenziali di Salute Mentale chì ognunu Duverebbe Cunnosce, secondu un Psicologu)