Aghju Pruvatu a Creazione di Zero Rifiuti per una Settimana per Vede Quantu Hè Duramente Essendu Sostenibile
Cuntenutu
Pensu chì stava abbastanza bè cù i mo abitudini ecologiche - aghju utilizatu una paglia di metallo, portanu i mo sacchetti à a buttrega, è sò più prubabile di scurdà i mo scarpi d'allenamentu cà a mo buttiglia d'acqua riutilizzabile quandu andavanu in palestra - finu à una conversazione recente cù un cumpagnu di travagliu. Ella hà dettu chì a maiò parte di a spazzatura di u cunsumadore vene da l'alimentu è da l'imballu; a cunvenzione di i sacchetti sigillati, di l'imbastitura appiccicata, è di u plasticu à usu unicu era inundazione di e discariche è metteva a pressione nant'à e nostre risorse. Aghju fattu più ricerche per contu meiu è sò statu scioccatu d'amparà chì l'Americanu mediu crea 4.4 chilò di spazzatura à ghjornu (!) Cù solu 1.5 chilò capaci di esse riciclati o compostati. Più pocu fà, un saccu di plasticu hè statu scupertu in a fossa di Mariana, u puntu più prufondu di l'oceanu chì l'omu ùn pò mancu ghjunghje. Lighjendu chì i resti di plastica si trovanu in u locu u più luntanu è inaccessibile di u mondu era un ochju apertu, allora à u locu, aghju decisu di piglià a sfida di creà u minimu rifiutu pussibule ... almenu per una settimana.
Ghjornu 1
Sapia chì andendu in questa sfida chì a chjave per u mo successu era a preparazione. Cù u Rè Leone canzona impiccata in a mo testa, aghju imballatu u mo saccu di travagliu a prima matina cù u mo pranzu, un tovagliolo di tela, paglia di metallo, tazza di caffè di viaghju è uni pochi di sacchetti riutilizzabili. Per u colazione ultimamente, aghju amatu u iogurtu vegan cun granola, ma u cuntainer di plastica hà fattu sta opzione fora di a quistione, cusì aghju pigliatu una banana à a strada fora di a porta. Aghju compru u caffè in a mo tazza di viaghju è l'aghju purtatu à u mo scrivanu senza spazzatura. Successu!
Dopu u travagliu, mi sò piantatu da Whole Foods, sacchetti riutilizabili in trappula. Prima tappa: sezione di produzzione. Normalmente pianificu i mo pasti prima di passà in a buttrega, ma ùn sapia micca induve seranu e trappule, allora aghju decisu di falla. Aghju pigliatu limoni, mele, banane, cipolla, pepe verde è pumate. L'unica basura creata era l'stickers-score. Un più caru-perchè-hè-un-vetru-vetru di tahini hè statu aghjuntu à u carrettu è dopu aghju fattu a mo strada versu i bidoni di massa.
Aviu purtatu uni pochi di vasetti di vetru cù coperchi per stu scenariu. Aghju pisatu i mo cuntenitori prima di cumincià à riempìme di cuscus di perle è di fasgioli garbanzo. Aghju pisatu di novu ma ùn pudia truvà un modu per sottrae u pesu di u vasu. Aghju pigliatu un impiegatu per spiegà chì evitava u plasticu è i mo vasetti di vetru pesavanu quasi una metà di libbra in più di quelli di u magazinu è avia bisognu di u so aiutu per stampà una etichetta di prezzu. Hè diventatu estremamente agitatu chì ùn aghju micca solu aduprà e minuscule vasche di plastica furnite da a tenda. Ùn hè micca u puntu tutale di i cestini di massa per evità u plasticu? Pensu à mè stessu. Finalmente, hà dettu chì u check-out puderia sapè cumu aiutà mentre si precipitò. Lezione amparata: Micca tutti sò ghjocu per a quantità di sforzu di gruppu chì ùn richiede micca rifiuti. (Assuciatu: A Tendenza Alimentaria Riciclata hè Radicata In Trash)
U più grande ostaculu per ùn creà micca basura durante a compra era a carne è i latticini. Oltre un $ 6 per un iogurtu artighjanali in un vasu di vetru (aghju pruvatu à cero scarti, micca u saldo zero in u mo contu bancariu), ùn ci era micca iogurtu chì ùn era micca in cuntenituri di plastica è nè iogurti vegetali in alcunu. dimensione più grande di e porzioni individuali. U casgiu era ancu praticamente impussibile à truvà micca imbulighjatu in saran o in un saccu di plasticu. A soluzione più ecunumica chì aghju pussutu vede era di cumprà blocchi, invece di pre-triturati, in a più grande dimensione disponibile. Aghju compru un grande pezzu di furmagliu caprunu lucale è aghju previstu di mette u pezzu di imballu in a mo vasca à a spazzatura. Ultima tappa di stu viaghju di alimentariu senza fine: u bancu di salumeria.Quì aghju capitu chì ùn avia micca pensatu à purtà un cuntainer per a carne (OMG avia bisognu di tanta pianificazione per un viaghju freaking per cumprà cibu), aghju compru una libbra di salsiccia di pollo piccante è aghju vistu i salariati avvolgerla in carta da un scatula chì dicia fatta di carta post-riciclata.
Più di un'ora è 60 $ dopu, l'aghju fattu di Whole Foods relativamente indemne è aghju fattu un soffiu di sollievu. Invece di sbattulà per i navi afferrendu ciò chì avia bisognu, aghju avutu à scrutà meticulosamente ogni decisione è a quantità di spazzatura ch'ella creerà o ùn vuleria micca è se e mo scelte eranu giuste o sbagliate (al di là di quantu eranu sani).
Ghjornu 2
A matina dopu era sabbatu allora aghju marchjatu à u Mercatu Agricultore vicinu à u mo appartamentu. Aghju compru patate rosse, kale, ravanelli, carotte è ova lucale. L'ove sò ghjunti in un cuntaineru di cartone chì pò esse strappatu in pezzi è compostatu. Mentre era à u Mercatu di l'Agricultori, aghju amparatu ancu chì anu cumposti cumunitarii cumunitarii (è chì duvete guardà u compost di l'appartamentu in u frigorifero o in u congelatore per evità l'odori cattivi).
Quella sera sò andatu à beie cù l'amichi. Aghju ricevutu un IPA à toccu in un bichjeru è aghju pagatu in contanti - alias senza ricevuta da firmà è senza ricevuta stampata per mè. Avemu finitu a notte cù una tappa per u ghjacciu di rosmarinu di lavanda-coni FTW. Un ghjornu successu cù zero basura! (Assuciatu: Cume Usà a Cucina "Root to Stem" per Taglià i Rifiuti Alimentari)
Ghjornu 3
Dumenica hè sempre u mo ghjornu di cucina è pulizia. Aghju manghjatu muffins d'ova preparati cù pumate, cipolle, peperoni è furmagliu caprunu. Una insalata di kale fatta cù cuscus di perle, pumate, ravanelli è vinaigrette (da un vasettu di vetru-natch). E patate rosse arrustite è a salsiccia di pollu diventanu cena. Frutta fresca è un grande batch di hummus di limonu-agliu fatti in casa è bastone di carota per immersione seranu spuntini se aghju fame. Spoiler alert: Aghju manghjatu più sana sta settimana passata di quantu aghju avutu in parechje settimane prima perchè aghju avutu à manghjà ciò chì aghju manghjatu preparatu. Ùn ci era micca tentazione, o piuttostu ùn aghju micca cedutu à a tentazione, di apre un saccu di patatine fritte o di fà manghjà cibu tailandese dopu una ghjurnata stressante. (Assuciatu: Cumu i pranzi di preparazione di pranzi ponu risparmià guasi $ 30 à settimana)
A pulizia di u mo appartamentu hè diventata un altru dilema morale. Mentre l'imballu di pulitori naturali versus chimichi hè tipicamente uguale, i prudutti verdi sò spessu fabbricati in modu durabile è utilizanu materiali biodegradabili. I prudutti naturali di pulizia utilizanu ancu risorse rinnovabili chì benefizianu e risorse non rinnovabili calanti di a Terra (cum'è u petroliu). Per questa sfida, una buttiglia di plastica hè una buttiglia di plastica, ma l'impattu di cambià à i prudutti di pulizia verdi hà un benefiziu maiò à u nostru pianeta à longu andà. Avà mi paria un momentu bonu cum'è qualsiasi per fà u cambiamentu allora aghju compru un spray naturale per tutti i scopi, un disinfettante fattu cù oliu di timu chì prumesse di tumbà u 99,99 per centu di i germi, è mentre era in questu - carta igienica fatta da carta riciclata . (Connessu: Prodotti di Pulizia chì Puderanu Essere Bad per a vostra Salute - è Cosa Aduprà invece)
U pulitore spray è un stracciu eranu perfetti per asciugà i banconi è rimuovere i pasti cibati. Bonus: u prufume di menta hà fattu chì a mo cucina puzza ah-mazing paragunatu à l'odore leggermente soffocante di salviette à base di candeggina chì sò abituatu. Aghju adupratu u disinfettante in u bagnu è sò statu surpresu da quantu hà travagliatu. Se sò onestu, prubabilmente mi fermaraghju cù i prudutti tradiziunali per e cose cum'è u toilette perchè aghju bisognu di cunfidenza chì hè veramente pulita, ma e cose naturali parevanu funziunà ancu bè.
Ghjorni 4, 5 è 6
Quandu a settimana passava aghju amparatu chì e cose più difficiule da ricurdà eranu l'abitudini arradicate. Aghju fattu bè cù manghjà u mo pastu preparatu, pranzu senza rifiutu, ma duverebbe ricurdà à mè stessu per piglià u metale, versus plastica, argenteria da a cafeteria di l'uffiziu. In bagnu, aghju avutu da fà un sforzu cusciente per aduprà l'asciugamanu invece di piglià i tovaglioli di carta. Queste decisioni ùn eranu micca difficiule o custose da fà, ma aghju avutu à ricurdami per ogni passu di a mo rutina per fà a scelta eco-cusciente.
À l'entrata in sta sfida, aghju decisu di ùn cambià micca ogni pruduttu di bellezza per una versione più ecunumica. Aviu uni pochi di motivi per quessa: a prima era chì ùn vulia micca drenà cumpletamente u mo contu bancariu (solu esse onestu quì). U secondu hè, mentre pensu chì l'imballu in l'industria di bellezza sia un prublema, passu per più contenitori di yogurt in una settimana di quantu aghju mai fattu una crema idratante o un balsamatore.
In fatti, durante sta sfida di una settimana, ùn aghju micca utilizatu un unicu articulu di bellezza - ecologicu o altrimenti. (Divulgazione cumpleta: Sò un editore di bellezza è pussede / pruvà assai prudutti). A mità di a settimana, un amicu m'hà dumandatu se mi cambiassi u mo spazzole di plastica, micca riciclabile, micca biodegradabile, sboccu in terraferma, potenzialmente batterica per un bambù completamente sustenibile, antimicrobicu. In a mo testa aghju dettu: cazzo, ancu u mo spazzola di denti hè fora per piglià mi. Dittu questu, a mo rutina di bellezza hè a prossima zona di a mo vita chì mi piacerebbe affruntà. Attualmente provu e barre di shampoo solidi, un lavatu di corpu imballatu in carta, è cuscinetti di cotone riutilizabili per citarne pochi. Qualchi anni fà, aghju cambiatu da salviette à balsami purificatori per caccià u maquillaje è lasciami dì chì un oliu di fusione è un panno caldu per sfumà a mascara hè cum'è satisfacente cum'è toglie u reggiseno à a fine di u ghjornu. (Assuciatu: Prudutti Eco-Friendly, Naturali di Cura di Capelli chì Funzionanu in realtà)
Ghjornu 7
À l'ultimu ghjornu, stava seriamente ghjuntu per un caffè ghiacciatu Starbucks è era in ritardu per u travagliu. Aghju messu i mo modi d'ordine in anticipu per a sfida postu chì ùn pudete micca aduprà a vostra propria tazza, ma oghje aghju cacciatu è aghju precommandatu un caffè à ghiaccio vententu per avè lu quì chì m'aspetta. Hè. Era. Vale a pena. Hè. (Ié, aghju una leggera dipendenza da u caffè.) Mi sò ancu ricordatu di aduprà a mo paglia metallica. Prugressu! (Connessu: Tumblers Carini chì Ti Mantenu Idratatu è Svegliatu Ambientalmente)
U mo totale di spazzatura per a settimana: Un involucru di furmagliu, pruduce adesivi, etichette da insalata è tahini, imballu di carta da a carne, uni pochi di tessuti (l'aghju pruvatu ma aduprà un hankie ùn hè micca per mè), è una tazza Starbucks venti.
Penseri Finali
Mentre aghju raccoltu a mo spazzatura in un vasettu è postu una foto nantu à u 'gramma per mostrà i risultati di a mo sfida di una settimana, ùn pensu micca chì sia una rappresentazione cumpleta di una settimana di rifiuti. Ùn mostra micca e risorse aduprate (è i rifiuti creati) per fà e cose chì avia bisognu per passà quella settimana. Ùn mostra micca i scatuli è l'involucri di bolle utilizati per spedite l'articuli. È mentre aghju evitatu tutti i cumerci in linea è a settimana da caccià perchè sapiu cun ella chì vinianu sacchetti di plastica, scatule è rifiuti inevitabili, ùn possu micca prumettelu chì mai Senza cuciture qualchì cibo cinese o fate un grande ordine Nordstrom per esse speditu à mè mai più (no, veramente, ùn possu micca fà quella prumessa).
Ùn pensu ancu micca chì pudemu avè cunversazioni oneste nantu à a pianeta è a sustenibilità senza parlà di l'elefante in a stanza: aghju i soldi per pagà attrezzi riutilizabili cari, prudutti biologichi, lucali è ingredienti non trasfurmati. Aghju avutu ancu u tempu libaru per compie ore di ricerca prima di principià, andà in dui buttreghi in una settimana, è preparà tuttu u manghjà frescu chì aghju compru. Sò furtunatu di campà in New York City cù a so abbundanza di magazzini alimentari specializati è mercati agriculi à poca distanza a piedi. Tuttu questu privilegiu significa chì aghju l'occasione di esplorà un stile di vita à zero sprechi senza un detrimentu estremu per e mo finanze o bisogni di basa. (Relazionatu: Ciò chì pare veramente un stile di vita à pocu rifiutu)
Mentre a sustenibilità hè un sughjettu impurtante in u nostru mondu attuale, ùn pò micca esse divorziata da privilegi è iniquità in a nostra sucietà. Questu hè solu un pezzu di un prublema più grande di l'accessibilità di l'alimenti non-processati in questu paese. U vostru statutu socioeconomicu, razza è situazione ùn devenu micca dittà u vostru accessu à pasti sani. Solu quellu passu: l'accessu à l'ingredienti freschi, lucali è accessibili, riducerà a basura creata, aumentà u compostu è u riciclamentu, è megliu i nostri standard di salute in America.
Ciò chì spergu di passà in questa sfida hè chì ogni ghjornu è ogni azzione sia una scelta. U scopu ùn hè micca a perfezzione; in fattu, a perfezione hè guasi impussibile. Questa hè una versione estrema di a vita ecunumica-cum'è ùn avete micca fattu una maratona dopu un jogging intornu à u bloccu, hè un pocu scemu di pensà chì si pò esse autosufficiente dopu una settimana di zero rifiuti. Ùn avete micca bisognu di creà un valore di spazzatura menu di-unu-masone-jar annantu à una basa annuale per aiutà u nostru pianeta, ma esse più attenti à e vostre decisioni pò fà un longu caminu. Ogni passu di u zitellu - purtendu una buttiglia d'acqua ricaricabile invece di cumprà una di plastica ogni allenamentu, aduprendu u siccatore di mani invece di asciugamani di carta, o ancu passendu à una tazza menstruale - hè cumulativa è porta u nostru mondu un passu più vicinu à a vita sustenibile. (Vulete principià? Pruvate sti picculi Tweaks per Aiutà senza sforzu l'Ambiente)