Zoe Saldana è e so Surelle Sò Ufficialmente l'ultimi #GirlPowerGoals
Cuntenutu
Attraversu a so cumpagnia di pruduzzione, Cinestar, e surelle Saldana anu pruduttu a miniserie NBC U zitellu di Rosemary è a serie digitale U mo eroe per AOL. "Avemu furmatu a cumpagnia perchè vulemu vede storie cuntate da una perspettiva femminile almenu 80 per centu di u tempu", dice Zoe. Più recentemente, u trio hà assuciatu cù Awestruck, a rete di Awesomeness TV, per creà contenuti per e donne, cumprese Tavula Rossa Rosata, Una seria YouTube chì hà e sorelle chì stanu cun amiche nantu à tuttu, da crià i zitelli multi-culturali à a pusitività di u corpu. (Danu un novu significatu à u putere di e donne cum'è queste altre donne forti.) Recentemente anu pigliatu un pocu di tempu per parlà cun noi di travaglià è di travaglià inseme.
Chì hè u secretu per travaglià in armunia cum'è surelle? [I trè si credenu cum'è coproprietarii è cofundatori.]
Zoe: Ricunnoscendu chì ognunu hà a so forza. Ci rende tutti responsabili, è tutti i dirigenti à a nostra manera.
Cisely: È simu tutti fattori. Tutti ci aiutamu à manifestà e nostre idee. Simu cum'è u vinu: Più invechjemu, più a nostra relazione diventa squisita. Avemu un rispettu tremendu unu per l'altru. Semu à un annu di distanza è passemu per a pubertà inseme cù un solu bagnu. Sempre dicemu chì se pudemu fà quessa, pudemu fà qualcosa.
Perchè hè cusì impurtante per voi tutti di creà cuntenutu per e donne?
Cisely: E donne ci inspiranu. Quandu sò ghjuntu in stu mondu, e mo surelle m'aspettavanu. E mo relazioni cù e donne sò a mo priorità.
Mariel: Vogliu e zitelline chì feghjanu a TV per vede à qualchissia cù a mo voce è a mo forma. Quantu più di noi chì simu fora à fà, più vederanu.
Cisely: Avemu avutu solu una bambola Barbie afroamericana. È arricurdatevi, ci era solu un GI Figura d'azione femminile Joe. Vulemu chì e generazioni à vene si sentinu riprisentate.
Chì hè u vostru prugettu di sognu?
Zoe: Una cosa chì piace assai à e mo surelle è à mè hè di furnisce una maghjina realistica di ciò chì hè a vita, chì hè per quessa chì simu intrigati da travaglià di più cù influenzatori. Sè site una mamma blogger è site passiunatu per esse mamma, hè stupente, è più persone devenu sapè quale sì! Quandu si tratta di e persone di l'industria, seria un sognu rializatu à travaglià cù e donne cum'è Victoria Alonso, chì hè una produttrice di kick-ass in Marvel.
Chì faci u travagliu fora per voi fisicu è mentale?
Cisely: Mentalmente, quandu mi principia à travaglià, odiu u mondu, ma una volta chì hè finitu, mi sentu cusì realizatu. Finu à u lindumane.
Mariel: Hè u tempu di mè stessu. Hè cum'è lasciare u mo cervellu respira per un minutu finu à chì a pazzia ricumencia.
Zoe: Travagliu i mo prublemi fisicamenti. Vengu cun suluzioni à e cose chì sò impurtanti per mè. (Zoe hà spartutu più nantu à a so filosofia di allenamentu in a so intervista di cover.)
Cumu vi mutivate per travaglià quandu ùn vulete micca?
Mariel: Ho bisognu à migliurà mi!
Zoe: Ignoru a mo propria testa. Facciu tuttu ciò chì a mo testa mi dice di ùn fà micca invece.
Cisely: Mi ricordu chì l'eserciziu significa chì pudete avè quellu vetru di vinu (o dui) senza culpa.
In Rosé Roundtable, si parla assai di l'amore di sè stessu è di epowerment. Dìcimu, chì ti piace più di i vostri corpi?
Mariel: Amu a mo forma perchè, indipendentemente da u mo pesu, aghju sempre statu in proporzione. Quandu eru più ghjovanu, pensava chì ùn pudia micca esse felice solu s'ellu ùn era una certa dimensione. Mettu a mo felicità in attesa. Avà chì sò più vechju, in realtà mi piaci tutti.
Cisely: Mi piace i mo capelli ! È à elli (Mariel è Zoe) li piaci u mo vagabondu.
Zoe: Amu i mo petti - perchè sò sani. È tremanu cun mè. (Eccu e parti preferite di u corpu di i lettori Shape.)
Induve avete uttene a vostra incredibile fiducia?
Tutti: A nostra mamma!
Zoe: Quandu era più chjucu, averia tantu imbarazzatu perchè era assai disinibita per quellu tempu è per a nostra cultura [latini americani di prima generazione]. Ùn era micca esibizionista, ma era quale era. Diciaraghju: "Forse pudete portà un costume di bagnu chì ùn hè micca trasparente?" È ella saria, cum'è "No, questu hè ciò chì aghju!" O Diu, sò diventata a mo mamma !