Audizione è a cochlea
Cuntenutu
Ripruduce u video di salute: //medlineplus.gov/ency/videos/mov/200057_eng.mp4Chì hè questu? Ripruduce u video di salute cù audio description: //medlineplus.gov/ency/videos/mov/200057_eng_ad.mp4Panoramica
L'onde sonore chì entranu in l'arechja viaghjanu à traversu u canale uditariu esternu prima di colpisce u timpanu è di falla vibrà.
U timpanu hè cunnessu à u male, unu di i trè picculi ossi di l'arechja media. Chjamatu ancu u martellu, trasmette vibrazioni sonore à l'incus, chì li passa à i stapi. I stapi spingenu in e fora contr'à una struttura chjamata finestra ovale. Questa azzione hè trasmessa nantu à a cochlea, una struttura simile à lumaca piena di fluidu chì cuntene l'organu di Corti, l'urganu per l'audizione. Hè custituitu di piccule cellule pilose chì vanu a cochlea. Queste cellule traducenu e vibrazioni in impulsi elettrichi chì sò purtati à u cervellu da i nervi sensoriali.
In questa vista di tagliu, pudete vede l'organu di Corti cù e so quattru file di cellule pilose. Ci hè una fila interna à manca è trè file esterne à diritta.
Fighjemu stu prucessu in azzione.Prima, i stapi scoglii contr'à a finestra ovale. Questu trasmette onde di sonu attraversu u fluidu cocleare, mandendu l'organu di Corti in muvimentu.
Fibre vicinu à l'estremità superiore di a cochlea risonanu à un sonu di frequenza più bassa. Quelli vicinu à a finestra ovale rispondenu à frequenze più alte.
- Impianti Cocleari
- Disturbi di l'Audizione è Sordità
- Problemi Auditivi in i zitelli