Sintomi di Intolleranza Alimentaria
Cuntenutu
- 1. Mal di testa custante
- 2. Stanchezza eccessiva
- 3. Dolore addominale
- 4. Pancia gonfia
- 5. Prurite è macchie nantu à a pelle
- 6. Dolore articularmente frequente
- 7. Bruciori di stomacu frequenti
- Cumu cunfirmà s'ellu hè intolleranza alimentaria
I sintomi di intolleranza alimentaria emergenu di solitu pocu dopu avè manghjatu un alimentu per u quale u corpu hà più difficultà à digerì lu, cusì i sintomi più cumuni includenu gas eccessivu, dolore addominale o nausea, per esempiu.
L'alimenti chì sò più probabili di causà stu tipu di sintomi includenu u latte, l'ova, u cicculata, u pane, i gamberi è i pumati, ma assai altri ponu causà stu tippu di segni, variendu assai da una persona à l'altra. Scuprite unu lista più cumpleta di cibi à u più grande risicu di causà intulleranza. U mal di testa pò avè parechje cause, tuttavia, quandu ùn migliora cù alcun tippu di trattamentu o una causa specifica ùn hè micca identificata, pò esse legata à l'intolleranza à qualchì tippu di alimentu, postu chì l'infiammazione di l'intestinu interferisce cù a produzzione di parechji neurotrasmettitori . Un bonu modu per identificà se u mal di testa hè causatu da u cunsumu di alcuni alimenti hè di eliminà gradualmente l'alimenti cun un risicu più elevatu di intolleranza à a dieta, per esempiu.1. Mal di testa custante
2. Stanchezza eccessiva
L'intulleranza alimentaria generalmente causa un statu di infiammazione costante di l'intestinu è di u corpu, dunque ci hè una maggiore spesa di energia, chì finisce per resultà in una sensazione di stanchezza eccessiva chì ùn si ne và ancu dopu una bona notte di sonnu.
Cusì, hè cumunu chì, in e persone cun stanchezza eccessiva, u duttore sia suspettu di qualchì tippu di intolleranza alimentaria, prima di suspettà qualsiasi altru prublema. Verificate un elencu di altre malatie chì ponu causà stanchezza frequente.
3. Dolore addominale
E persone cun intolleranza alimentaria sperimentanu spessu dolore in u stomacu o in u ventre, chì si pone principalmente perchè u corpu ùn hè micca capace di digerisce currettamente l'alimentu manghjatu. Di solitu, stu dulore hè più intensu dopu à un cortu tempu di manghjà, ma pò ancu stà custante tutta a ghjurnata, soprattuttu se manghjate l'alimentu chì provoca intolleranza parechje volte.
4. Pancia gonfia
A sensazione di un ventre gonfiu hè unu di i sintomi più tipici di intolleranza alimentare è accade perchè u sistema digestivu ùn hè micca capace di digerisce completamente l'alimentu è, dunque, l'alimentu rimane finisce per fermentà in l'intestinu è causendu l'accumulazione di gasi , chì panza più farcita.
Di solitu, assuciatu à un ventre gonfiu, ci hè ancu una voglia urgente d'andà à u bagnu, chì pò ancu esse accumpagnatu da diarrea.
5. Prurite è macchie nantu à a pelle
A salute intestinale influenza assai l'apparizione di a pelle è, dunque, s'ellu ci hè una infiammazione di l'intestinu causata da intolleranza alimentaria, hè cumunu chì i cambiamenti in a pelle apparsu, cum'è picculi pellet, rossi è pruriti. Stu tipu d'alterazione hè più cumunu in l'intolleranze à u glutine, ma ponu accade in ogni casu, in particulare in regioni cum'è i gomiti, i ghjinochji, u scalp o e natiche.
6. Dolore articularmente frequente
Ancu s'ellu hè più raru, frequente è constantu u dulore in l'articuli, è ancu in i musculi, pò indicà a presenza di una intolleranza alimentaria, postu chì u cunsumu di alcuni alimenti pò aggravà stu tipu di segni, in particulare in e persone chì soffrenu già di fibromialgia , per esempiu.
7. Bruciori di stomacu frequenti
A brucia di stomacu di solitu si pone quandu a digestione ùn hè micca fatta bè, allora u cuntenutu di u stomacu finisce in l'esofago è causanu una sensazione di brusgiu in a gola. Ancu se stu tipu di sintomu hè guasi sempre in leia cù u reflux gastroesofagicu o a gastrite, pò cumparisce ancu in e persone cù intolleranza alimentaria, soprattuttu in casi di intolleranza à u lattosiu, per esempiu.
Cumu cunfirmà s'ellu hè intolleranza alimentaria
Siccomu i sintomi di intolleranza ponu esse simili à altri prublemi gastrichi è intestinali u megliu modu per cunfirmà l'intolleranza, è per verificà altre malatie, hè di cunsultà un gastroenterologu per valutà i sintomi è fà testi cum'è analisi di sangue o test di feci, per esempiu esempiu.
Per u diagnosticu di intolleranza alimentaria, u duttore pò suggerisce ancu chì u test di pruvucazione sia effettuatu, chì cunsiste à manghjà l'alimentu chì suspettate di intolleranza è poi osservà s'ellu ci sò sintomi. Vede megliu cumu fà u diagnosticu di intolleranza.