Isterektomia - addominale - secrezione
Eri in ospedale per avè una chirurgia per caccià u vostru uteru. E trombe di Falloppiu è l'ovari ponu ancu esse stati cacciati. Un tagliu chirurgicu hè statu fattu in u vostru ventre (addome) per fà l'operazione.
Mentre erate in ospedale, avete avutu una chirurgia per rimuovere una parte o tuttu u vostru uteru. Questa hè chjamata isterectomia. U chirurgu hà fattu una incisione da 5 à 7 pollici (13 à 18 centimetri) in a parte inferiore di u vostru ventre. U tagliu hè statu fattu sia in sù chì in giù o in traversu (un tagliu di bikini), ghjustu sopra i vostri capelli pubici. Puderete ancu avè avutu:
- I vostri tubi di Falloppiu o ovari rimossi
- Più tessuti rimossi se avete u cancheru, cumprese una parte di a vostra vagina
- Nodi linfatichi rimossi
- U vostru appendice hè statu cacciatu
A maiò parte di a ghjente passa 2 à 5 ghjorni à l'uspidale dopu à sta chirurgia.
Pò piglià almenu 4 à 6 settimane per chì ti senti megliu megliu dopu a chirurgia. E prime duie settimane sò u più spessu e più dure. A maiò parte di e persone si recuperanu in casa durante stu periodu è ùn cercanu micca di sorte troppu. Pudete stancassi facilmente durante stu tempu. Pudete avè menu appetitu è una mobilità limitata. Puderete bisognu di piglià medicinali per u dolore regolarmente.
A maiò parte di e persone sò capaci di smette di piglià a medicina per u dolore è aumentanu u so livellu di attività dopu à duie settimane.
A maiò parte di a ghjente hè capace di fà attività più nurmali à questu puntu, dopu à duie settimane cum'è travagliu di scrivania, travagliu d'uffiziu è camminata legera. In a maiò parte di i casi, ci volenu da 6 à 8 settimane per chì i livelli di energia torninu à u normale.
Dopu chì a vostra ferita guarisca, averete una cicatrice da 4 à 6 pollici (10 à 15 centimetri).
Se avete avutu una bona funzione sessuale prima di a chirurgia, duverete cuntinuà à avè una bona funzione sessuale dopu. Sì avete avutu prublemi cù sanguinamentu severu prima di a vostra isterectomia, a funzione sessuale migliora spessu dopu a chirurgia. Se a funzione sessuale diminuisce dopu a vostra isterectomia, parlate cù u vostru duttore di salute nantu à e cause possibili è i trattamenti.
Pianificate d'avè qualcunu chì vi porti in casa da l'uspidale dopu a vostra chirurgia. Ùn vultate micca in casa.
Duvete pudè fà a maiò parte di e vostre attività regulare in 6 à 8 settimane. Nanzu à tandu:
- Ùn alzate nunda più pesante di un gallone (4 litri) di latte. Sì avete figlioli, NON li alzate.
- E passeggiate corte sò ok. I travaglii di casa leggeri sò ok. Aumenta pianu pianu quantu fate.
- Dumandate à u vostru fornitore quandu pudete cullà è scendà e scale. Dependerà di u tippu di incisione chì avete avutu.
- Evite ogni attività pesante finu à avè verificatu cù u vostru fornitore. Ciò include fatichi travaglii domestici, jogging, sollevamento pesi, altri esercizii è attività chì ti facenu respirà duru o sforzà. Ùn fate micca sit-ups.
- Ùn cunduce micca una vittura per 2 à 3 settimane, soprattuttu se state pigliendu una medicina antidolorica per u dolore. Va bè di cuddà in vittura. Ancu se i viaghji lunghi in vittura, treni o aerei ùn sò micca raccomandati durante u primu mese dopu a vostra chirurgia.
Ùn avete micca un rapportu sessuale finu à avè avutu un cuntrollu dopu a cirurgia.
- Dumandate quandu sarete guaritu abbastanza per ripiglià l'attività sessuale normale. Questu richiede almenu 6 à 12 settimane per a maiò parte di a ghjente.
- Ùn mette nunda in a vostra vagina per 6 settimane dopu a vostra chirurgia. Questu include duchi è tamponi. Ùn piglià un bagnu o natà. Duscia hè OK.
Per gestisce u vostru dolore:
- Puderete una ricetta per i medicinali antidolorici da aduprà in casa.
- Se pigliate pillole per u dolore 3 o 4 volte à ghjornu, pruvate à piglià à i stessi tempi ogni ghjornu per 3 à 4 ghjorni. Puderanu travaglià megliu cusì.
- Pruvate à alzàvi è muvendevi sè avete qualchì dulore in u vostru ventre.
- Pulsà un cuscinu nantu à a vostra incisione quandu tossite o starnutisce per alleviare l'inconfortu è prutege a vostra incisione.
- In i primi dui ghjorni, un pacchettu di ghiaccio pò aiutà à alleviare un pocu di u vostru dolore in u situ di a chirurgia.
Assicuratevi chì a vostra casa sia sicura mentre state recuperendu. Avè un amicu o un membru di a famiglia furnisce alimentari, cibu è travagliu di casa per voi durante u primu mese hè altamente raccomandatu.
Cambiate u vestitu annantu à a vostra incisione una volta à u ghjornu, o prima se s'imbrutta o si bagna.
- U vostru fornitore vi dirà quandu ùn avete micca bisognu di mantene a vostra ferita coperta. Tipicamente, i medicazioni devenu esse rimossi ogni ghjornu. A maiò parte di i chirurghi vularanu chì lasciate a ferita aperta à l'aria a maiò parte di u tempu dopu à esse licenziati da l'uspidale.
- Mantene a zona di a ferita pulita lavandula cun sapone dolce è acqua. Ùn fate micca un bagnu o sottumette a ferita sottu l'acqua.
Puderete rimuovere i vostri medicamenti per ferite (bende) è piglià dusce se suture (punti), cuciture o colla sò state aduprate per chjude a vostra pelle. Ùn andate micca à bagnà o ammugliate in una vasca o in una vasca calda finchè u vostru fornitore ùn vi dice micca chì hè OK.
I steristrip sò spessu lasciati nantu à i siti di incisione da u vostru chirurgu. Devenu cascà in circa una settimana. S'elli sò sempre quì dopu à 10 ghjorni, pudete caccialli, a menu chì u vostru fornitore ùn vi dica micca.
Pruvate à manghjà pasti più chjuchi di u normale è fate spuntini sani in mezu. Manghja assai frutti è ligumi è beie 8 tazze (2 litri) d'acqua à ghjornu per impedisce di restà stipatu. Pruvate à assicurà è uttene una fonte di proteine ogni ghjornu per aiutà cù a guarigione è i livelli di energia.
Sì i vostri ovari sò stati rimossi, parlate cù u vostru duttore nantu à u trattamentu per e vampate di calore è altri sintomi di a menopausa.
Chjamate u vostru fornitore se:
- Avete una frebba sopra à 100,5 ° F (38 ° C).
- A vostra ferita chirurgica hè sanguinante, rossa è calda à toccu, o hà un drenaggiu grossu, giallu o verde.
- A vostra medicina per u dolore ùn aiuta micca u vostru dolore.
- Hè difficiule di respirà o avete dolore di pettu.
- Avete una tosse chì ùn si ne và.
- Ùn pudete micca beie o manghjà.
- Avete nausea o vomitu.
- Ùn pudete micca passà gasu o avè un muvimentu intestinale.
- Avete u dolore o brusgiate quandu urinate, o ùn pudete micca urinate.
- Avete un scaricamentu da a vostra vagina chì hà un cattivu odore.
- Avete un sanguinamentu da a vostra vagina chì hè più pesante di a luce spotting.
- Avete una scarica acquosa pesante da a vostra vagina.
- Avete un gonfiore o rossu o dolore in una di e vostre gambe.
Isterektomia addominale - uscita; Isterektomia supracervicale - scarica; Isterektomia radicale - scarica; Eliminazione di l'utru - scaricamentu
- Isterektomia
Baggish MS, Henry B, Kirk JH. Isterektomia addominale. In: Baggish MS, Karram MM, eds. Atlas di anatomia pelvica è chirurgia ginecologica. 4a ed. Filadelfia, PA: Elsevier; 2016: chap 12.
Gambone JC. Prucedure ginecologiche: Studii di imaghjina è chirurgia. In: Hacker NF, Gambone JC, Hobel CJ, eds. Elementi essenziali di Ostetricia è Gineculugia di Hacker & Moore. 6a ed. Filadelfia, PA: Elsevier; 2016: chap 31.
Jones HW. Chirurgia ginecologica. In: Townsend CM Jr, Beauchamp RD, Evers BM, Mattox KL, eds. Sabiston Manuale di Chirurgia. 20a ed. Filadelfia, PA: Elsevier; 2017: chap 70.
- Cancer cervicale
- Cancer endometriale
- Endometriosi
- Isterektomia
- I fibromi uterini
- Esce da u lettu dopu a chirurgia
- Isterektomia - laparoscopica - scarica
- Isterektomia - vaginale - secrezione
- Isterektomia