Spasm esofagicu
![Spasm esofagicu - Midicina Spasm esofagicu - Midicina](https://a.svetzdravlja.org/medical/millipede-toxin.webp)
I spasmi esofagi sò cuntrazioni anormali di i musculi in l'esofago, u tubu chì porta l'alimentu da a bocca à u stomacu. Questi spasmi ùn movenu micca l'alimentu in modu efficace à u stomacu.
A causa di u spasm esofagicu hè scunnisciuta. I cibi assai caldi o assai freddi ponu scatenà spasmi in alcune persone.
I sintomi ponu include:
- Prublemi per ingoiare o dolore cù ingoio
- Dolore in u pettu o in l'addome superiore
Pò esse difficiule di dì un spasm da angina pectoris, un sintimu di malatie cardiache. U dulore pò sparghje in u collu, a mandibula, i bracci, o a schiena
E prove chì pudete avè bisognu di circà a cundizione includenu:
- Esophagogastroduodenoscopia (EGD)
- Manometria esofagea
- Esofagogramma (radiografia di inghiottita di bariu)
A nitroglicerina data sottu à a lingua (sublinguale) pò aiutà un episodiu subitu di spasmu esofagicu. Nitroglicerina à azzione lunga è imblocatori di canali di calciu sò ancu usati per u prublema.
I casi à longu andà (cronichi) sò qualchì volta trattati cù antidepressivi à bassa dosi cum'è trazodone o nortriptilina per riduce i sintomi.
Raramente, i casi severi ponu avè bisognu di dilatazione (allargamentu) di l'esofago o chirurgia per cuntrullà i sintomi.
Un spasm esofagicu pò vene è vene (intermittenti) o durà per un bellu pezzu (crònicu). A medicina pò aiutà à allevà i sintomi.
A cundizione ùn pò micca risponde à u trattamentu.
Chjamate u vostru duttore sanitariu se avete sintomi di spasmu esofagicu chì ùn si ne vanu. I sintomi ponu esse in realtà da prublemi cardiaci. U vostru fornitore pò aiutà à decide se avete bisognu di testi cardiaci.
Evite cibi assai caldi o assai freddi se avete spasmi esofagi.
Spasm esofagianu diffesu; Spasm di l'esofago; Spasm esofagale distale; Esofago Schiaccianoci
Sistema digestivu
Anatomia di a gola
Esofago
Falk GW, Katzka DA. Malatie di l'esofago. In: Goldman L, Schafer AI, eds. Medicina Goldman-Cecil. 25a ed. Filadelfia, PA: Elsevier Saunders; 2016: chap 138.
Pandolfino JE, Kahrilas PJ. Funzioni neuromuscolari esofagi è disordini di motilità. In: Feldman M, Friedman LS, Brandt LJ, eds. A malatia gastrointestinali è di u fianu di Sleisenger è Fordtran. 10a ed. Filadelfia, PA: Elsevier Saunders; 2016: chap 43.