Autore: Virginia Floyd
Data Di Creazione: 6 Aostu 2021
Aghjurnamentu Di Data: 15 Nuvembre 2024
Anonim
Polymyalgia Rheumatica: Visual Explanation for Students
Video: Polymyalgia Rheumatica: Visual Explanation for Students

A Polimialgia reumatica (PMR) hè un disordine infiammatoriu. Implica dolore è rigidità in e spalle è spessu i fianchi.

A Polimialgia rheumatica si trova più spessu in e persone di più di 50 anni. A causa hè scunnisciuta.

A PMR pò accade prima o cun arterite à cellule giganti (GCA; chjamata ancu arterite temporale). Questa hè una cundizione in chì i vini sanguini chì furniscenu sangue à a testa è l'ochju si infiammanu.

A PMR pò esse qualchì volta difficiule da distingue da l'artrite reumatoide (RA) in una persona anziana. Ciò accade quandu e prove per u fattore reumatoide è l'anticorpu anti-CCP sò negativi.

U sintimu più cumunu hè u dolore è a rigidità sia in e spalle sia in u collu. U dulore è a rigidità sò peghju in a mattina. Stu dulore u più spessu avanza versu i fianchi.

A fatigue hè ancu presente. E persone cun sta situazione trovanu di più in più difficiule di sorte da u lettu è di spustassi.

Altri sintomi includenu:

  • A perdita di l'appetite, chì porta à a perdita di pesu
  • Depressione
  • Frebba

I test di laburatoriu solu ùn ponu micca diagnosticà PMR. A maiò parte di e persone cun questa cundizione anu marcati alti di inflammazioni, cume a velocità di sedimentazione (ESR) è a proteina C-reattiva.


Altri risultati di test per questa situazione includenu:

  • Livelli anormali di proteine ​​in u sangue
  • Livellu anormale di globuli bianchi
  • Anemia (conteggio sanguigno basso)

Queste prove ponu ancu esse aduprate per monitorà a vostra situazione.

Tuttavia, i testi di imaging cume i raggi X di a spalla o di i fianchi ùn sò micca spessu utili. Queste prove ponu rivelà danni cumuni chì ùn sò micca relativi à sintomi recenti. In casi difficiuli, ecografia o MRI di a spalla pò esse fatta. Queste prove di imaging spessu mostranu bursite o bassi livelli di inflamazioni articulari.

Senza trattamentu, PMR ùn migliurà micca. Tuttavia, basse dosi di corticosteroidi (cum'è prednisone, 10 à 20 mg per ghjornu) ponu alleviare i sintomi, spessu in un ghjornu o dui.

  • A dosa deve esse lentamente ridutta à un livellu assai bassu.
  • U trattamentu deve continuà da 1 à 2 anni. In alcune persone, hè ancu necessariu un trattamentu più longu cù basse dosi di prednisone.

I corticosteroidi ponu causà assai effetti secundari cum'è l'aumentu di pisu, u sviluppu di a diabetes o l'osteoporosi. Duvete esse fighjatu da vicinu sì pigliate sti medicinali. Se site in risicu per l'osteoporosi, u vostru duttore di sanità pò cunsiglialle di piglià medicinali per prevene sta situazione.


Per a maiò parte di a ghjente, PMR si ne và cù u trattamentu dopu à 1 à 2 anni. Puderete pudè smette di piglià medicinali dopu stu puntu, ma cunsultate prima cù u vostru fornitore.

Per alcune persone, i sintomi tornanu dopu chì smettenu di piglià corticosteroidi. In questi casi, un altru medicamentu cum'è metotrexatu o tocilizumab pò esse necessariu.

L'arterite à cellule giganti pò ancu esse presente o pò sviluppassi dopu. S'ellu hè u casu, l'arteria temporale duveria esse valutata.

Sintomi più severi ponu rende più difficiule per voi di travaglià o di curassi in casa.

Chjamate u vostru fornitore se avete debolezza o rigidità in a spalla è u collu chì ùn si ne vanu. Cuntattate puru u vostru fornitore se avete sintomi novi cum'è febbre, mal di testa, è dolore cù masticazione o perdita di vista. Sti sintomi ponu esse da arterite à cellule giganti.

Ùn ci hè micca prevenzione cunnisciuta.

PMR

Dejaco C, Singh YP, Perel P, et al. Raccomandazioni 2015 per a gestione di a polimialgia reumatica: una iniziativa di cullaburazione di a Lega Europea Contra i Reumatismi / American College of Rheumatology. Artrite Reumatol. 2015; 67 (10): 2569-2580. PMID: 2635874 www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/26352874.


Hellmann DB. Arterite à cellule giganti, polimialgia reumatica, è arterite di Takayasu. In: Firestein GS, Budd RC, Gabriel SE, McInnes IB, O'Dell JR, eds. Manuale di Rheumatologia di Kelley è Firestein. 10a ed. Filadelfia, PA: Elsevier; 2017: chap 88.

Kermani TA, Warrington KJ. Avanzamenti è sfide in u diagnosticu è u trattamentu di a polimialgia reumatica. Ther Adv Musculoskelet Dis. 2014; 6 (1): 8-19. PMID: 24489611 www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/24489611.

Salvarani C, Ciccia F, Pipitone N. Polymyalgia rheumatica è arterite di cellule giganti. In: Hochberg MC, Gravallese EM, Silman AJ, Smolen JS, Weinblatt ME, Weisman MH, eds. Reumatologia. 7a ed. Filadelfia, PA: Elsevier; 2019: chap 166.

Vi Ricumandemu

7 Reazioni Alimentari è Droghe Creepy ma (Principalmente) Innocu

7 Reazioni Alimentari è Droghe Creepy ma (Principalmente) Innocu

Panoramica e a vo tra caca e ce ro a, hè bè di ente a paura. e u vo tru pipì diventa verde lumino u, hè naturale di urlà. Ma prima di vene da a paura, continuate à leghj...
Cosa hè un Stye Internu?

Cosa hè un Stye Internu?

Un orzu hè un picculu chernu o gonfiu vicinu à u bordu di a vo tra palpebra, longu a linea di ciglia. Un orzu internu, o hordeolum, hè un orzu internu di a to palpebra. Mentre chì...