Pricauzione d'isulamentu
E precauzioni di isolamentu creanu barriere trà e persone è i germi. Sti tippi di precauzioni aiutanu à prevene a diffusione di i germi in l'uspidale.
Chiunque visiti un paziente di l'ospedale chì hà un segnu d'isolamentu fora di a so porta deve piantassi in a stazione di l'infermiere prima d'entrà in a stanza di u paziente. U numeru di visitatori è di persunali chì entrenu in a stanza di u paziente pò esse limitatu.
Diversi tippi di precauzioni d'isulamentu prutegenu contr'à i sfarenti tippi di germi.
Quandu site vicinu o manipulate sangue, fluidi corporei, tessuti corporei, mucose, o zone di pelle aperta, duvete aduprà equipagiu di prutezzione personale (PPE).
Seguitate e precauzioni standard cù tutti i pazienti, basatu annantu à u tipu di esposizione attesa.
A seconda di l'esposizione anticipata, i tippi di DPI chì ponu esse richiesti includenu:
- Guanti
- Maschere è occhiali
- Grembiuli, vestiti è copre di scarpi
Hè ancu impurtante di pulisce currettamente dopu.
E precauzioni basate nantu à a trasmissione sò passi in più da seguità per e malatie causate da certi germi. E precauzioni basate nantu à a trasmissione sò seguitate in più di e precauzioni standard. Alcune infezioni richiedenu più di un tippu di precauzione basata nantu à a trasmissione.
Seguitate e precauzioni basate nantu à a trasmissione quandu una malatia hè suspettata prima. Smetta di seguità queste precauzioni solu quandu quella malattia hè stata trattata o scartata è a stanza hè stata pulita.
I pazienti devianu stà in e so camere u più pussibule mentre queste precauzioni sò in postu. Puderanu avè bisognu di mette una maschera quandu lascianu e so camere.
Precauzioni à l'aria pò esse necessariu per i germi chì sò cusì chjuchi chì ponu flutterà in l'aria è viaghjà longu distanzi.
- E precauzioni à l'aria aiutanu à impedisce à u persunale, à i visitatori, è à altre persone di respirà sti germi è di ammalassi.
- I germi chì ghjustificanu e precauzioni in l'aria includenu a varicella, u morbillo, è a tuberculosi (TB) batteri chì infettanu i pulmoni o u laringe (casella vocale).
- E persone chì anu sti germi devenu esse in stanze speciali induve l'aria hè aspirata delicatamente è micca permessa di scurrà in u curridore. Questu hè chjamatu una stanza di pressione negativa.
- Qualchissia chì entre in a stanza duverebbe mette un maschere di respiratore bè adattatu prima di entre.
Precauzione di cuntattu pò esse necessariu per i germi chì si sparghjenu toccu.
- E precauzioni di cuntattu aiutanu à impedisce à u persunale è à i visitatori di sparghje i germi dopu avè toccu una persona o un ogettu chì a persona hà toccu.
- Alcuni di i germi chì prutegenu da e precauzioni di cuntattu sò C difficile è norovirus. Questi germi ponu causà infezioni gravi in l'intestini.
- Chiunque entri in a stanza chì possa toccà a persona o l'oggetti in a stanza duverà portà un vestitu è guanti.
Precauzioni per e gocce sò usati per prevene u cuntattu cù mucus è altre secrezioni da u nasu è di i sinus, a gola, e vie aeree è i pulmoni.
- Quandu una persona parla, starnutisce, o tossisce, e goccioline chì cuntenenu germi ponu viaghjà circa 90 metri.
- E malatie chì necessitanu precauzioni per e gocce includenu l'influenza (influenza), a pertussis (tosse convulsa), urti è malatie respiratorie, cume quelle causate da infezioni da coronavirus.
- Chiunque entre in stanza duverebbe purtà una maschera chirurgica.
Calfee DP. Prevenzione è cuntrollu di e infezioni associate à l'assistenza sanitaria. In: Goldman L, Schafer AI, eds. Medicina Goldman-Cecil. 26a ed. Filadelfia, PA: Elsevier; 2020: chap 266.
U situ di i Centri per u Cuntrollu è a Prevenzione di e Malatie. Pricauzione d'isulamentu. www.cdc.gov/infectioncontrol/guidelines/isolation/index.html. Actualizatu u 22 di lugliu di u 2019. Accessu à u 22 d'ottobre di u 2019.
Palmore TN. Prevenzione è cuntrollu di infezioni in l'ambiente sanitariu. In: Bennett JE, Dolin R, Blaser MJ, eds. Mandell, Douglas, è Principi è Pràtica di Bennett di Malatie Infettive. 9a ed. Filadelfia, PA: Elsevier; 2020: chap 298.
- Germi è Igiene
- Infrastrutture sanitarie
- Cuntrollu di l'infezzione