Autore: Virginia Floyd
Data Di Creazione: 13 Aostu 2021
Aghjurnamentu Di Data: 1 Lugliu 2024
Anonim
3 semne că AI AVUT un AVC (ușor). Accidentul Vascular Cerebral
Video: 3 semne că AI AVUT un AVC (ușor). Accidentul Vascular Cerebral

Un attaccu ischemicu transitoriu (TIA) si verifica quandu u flussu di sangue versu una parte di u cervellu si ferma per un breve tempu. Una persona averà sintomi simili à un colpu finu à 24 ore. In a maiò parte di i casi, i sintomi duranu da 1 à 2 ore.

Un attaccu ischemicu transitoriu hè un segnu d'avvertimentu chì un veru colpu pò accade in l'avvene se qualcosa ùn hè micca fattu per prevene.

Un TIA hè diversu da un colpu. Dopu un TIA, u bloccu si rompe rapidamente è si dissolve. Un TIA ùn face micca more u tessutu cerebrale.

A perdita di u flussu di sangue in una zona di u cervellu pò esse causata da:

  • Un coagulu di sangue in una arteria di u cervellu
  • Un coagulu di sangue chì viaghja à u cervellu da altrò in u corpu (per esempiu, da u core)
  • Una ferita à i vini sanguini
  • Stringimentu di un vaso sanguinu in u cervellu o chì porta à u cervellu

A pressione sanguigna alta hè u risicu principale per i TIA è l'ictus. Altri fattori di risicu maiò sò:

  • Battimentu irregulare di u core chjamatu fibrillazione atriale
  • Diabetes
  • Storia di famiglia di colpu
  • Esse masciu
  • Colesterol altu
  • Aumentà l'età, soprattuttu dopu à 55 anni
  • Etnicità (l'Afroamericani sò più propensi à more di colpu)
  • Fumendu
  • U consumu d'alcol
  • Usu di droga ricreativa
  • Storia di TIA o colpu precedente

E persone chì anu malatie cardiache o cattivu flussu di sangue in e so gambe causate da arterie strette sò ancu più propensi à avè un TIA o un colpu.


I sintomi cumincianu di colpu, duranu pocu tempu (da pochi minuti à 1 à 2 ore), è si ne vanu. Puderanu accade torna in un mumentu dopu.

I sintomi di TIA sò listessi à i sintomi di un colpu, è includenu:

  • Cambiamentu di vigilenza (inclusa sonnolenza o incoscienza)
  • Cambiamenti in i sensi (cum'è l'audizione, a visione, u gustu è u toccu)
  • Cambiamenti mentali (cume cunfusione, perdita di memoria, difficultà à scrive o à leghje, prublemi à parlà o capisce l'altri)
  • Prublemi musculari (cum'è debulezza, difficultà à ingoiare, prublemi à marchjà)
  • Sturdimentu o perdita di equilibriu è di coordinazione
  • Mancanza di cuntrollu nantu à a vejiga o l'intestini
  • Prublemi nervosi (cum'è inturbi o zingara da una parte di u corpu)

Spessu, i sintomi è i segni di un TIA seranu andati via quandu ghjunghjite à l'uspidale. Un diagnosticu TIA pò esse fattu basatu solu nantu à a vostra storia medica.

U pruprietariu di a salute farà un esame fisicu cumpletu per verificà i prublemi di cori è di vasi sanguini. Sarete ancu verificatu per prublemi di nervi è musculi.


U duttore aduprà un stetoscopiu per ascultà u vostru core è arterie. Un sonu anormale chjamatu bruit pò esse ascoltatu quandu si ascolta l'arteria carotide in u collu o altra arteria. Un fruttu hè causatu da un flussu di sangue irregulare.

E prove seranu fatte per escludere un colpu o altri disordini chì ponu causà i sintomi:

  • Probabilmente averete una scansione CT di testa o una MRI cerebrale. Un colpu pò mostrà cambiamenti nantu à sti testi, ma i TIA ùn ne faranu.
  • Pudete avè un angiogramma, CT angiogramma, o MR angiogramma per vede chì vase sanguinu hè bluccatu o sanguinante.
  • Pudete avè un ecocardiogramma se u vostru duttore pensa chì pudete avè un coagulu di sangue da u core.
  • U duplex carotide (ultrasound) pò dimustrà se l'arterie carotidi in u collu anu restrittu.
  • Pudete avè un elettrocardiogramma (ECG) è prove di monitorizazione di u ritmu cardiacu per verificà un battitu irregulare di u core.

U vostru duttore pò fà altre prove per verificà a pressione sanguigna alta, malatie cardiache, diabete, colesterolu elevatu, è altre cause di fattori di risicu per TIA o ictus.


Se avete avutu un TIA in l'ultime 48 ore, sarete probabilmente ammessu à l'ospedale per chì i medici possinu cercà a causa è osservàvvi.

A pressione sanguigna alta, e malatie cardiache, a diabete, u colesterolu elevatu è i disordini di u sangue seranu trattati cum'è necessariu Sarete incuraghjitu à fà cambiamenti di stile di vita per riduce u risicu di altri sintomi. I cambiamenti includenu smettere di fumà, esercitassi di più, è manghjà alimenti più sani.

Pudete riceve diluenti di sangue, cum'è l'aspirina o Coumadin, per riduce a coagulazione di u sangue. Alcune persone chì anu bluccatu l'arterie di u collu pò avè bisognu di chirurgia (endarterectomia carotide). Se avete un battitu cardiacu irregulare (fibrillazione atriale), sarete trattatu per evità cumplicazioni future.

I TIA ùn causanu micca dannu durabile à u cervellu.

Ma, i TIA sò un segnu d'avvertimentu chì pudete avè un veru colpu in i ghjorni o mesi à vene. Alcune persone chì anu un TIA averanu un colpu in 3 mesi. A metà di sti colpi accade durante e 48 ore dopu à un TIA. U colpu pò accade quellu stessu ghjornu o dopu. Alcune persone anu solu una sola TIA, è altri anu più di una TIA.

Pudete riduce e vostre possibilità di un colpu futuru seguendu cù u vostru fornitore per gestisce i vostri fattori di risicu.

A TIA hè una emergenza medica. Chjamate 911 o u numeru di emergenza lucale subitu. Ùn ignorate micca i sintomi solu perchè si ne vanu. Puderanu esse un avvertimentu di un colpu futuru.

Seguitate e istruzioni di u vostru fornitore nantu à cume prevene TIA è colpi. Vi sarà probabilmente dettu di fà cambiamenti di stile di vita è di piglià medicinali per trattà a pressione alta o u colesterolu altu.

Mini corsa; TIA; Picculu colpu; Malatia cerebrovascolare - TIA; Arteria carotida - TIA

  • Angioplastia è stent placement - arteria carotida - scaricamentu
  • Fibrilazione auriculare - scaricamentu
  • Chirurgia di l'arteria carotide - alta
  • Corsa - scarica
  • Prendendu warfarina (Coumadin)
  • Endarterectomia
  • Attaccu ischemicu transitoriu (TIA)

Biller J, Ruland S, Schneck MJ. Malatia cerebrovascolare ischemica. In Daroff RB, Jankovic J, Mazziotta JC, Pomeroy SL, eds. Neurologia di Bradley in Pràtica Clinica. Filadelfia, PA: Elsevier; 2016: cap 65.

Crocco TJ, Meurer WJ. Corsu. In: Walls RM, Hockberger RS, Gausche-Hill M, eds. Medicina di Emergenza di Rosen: Cuncetti è Pratica Clinica. 9a ed. Filadelfia, PA: Elsevier; 2018: chap 91.

Ghjennaghju CT, Wann LS, Calkins H, et al. 2019 AHA / ACC / HRS focalizatu aggiornatu di a linea guida 2014 AHA / ACC / HRS per a gestione di i pazienti cù fibrillazione atriale: un rapportu di u College Americanu di Cardiologia / American Heart Association Task Force nantu à e linee guida di pratica è a Heart Rhythm Society. J Am Coll Cardiol. 2019; 74 (1): 104-132. PMID: 30703431 pubmed.ncbi.nlm.nih.gov/30703431/.

Kernan WN, Ovbiagele B, Black HR, et al. Linee guida per a prevenzione di ictu in i pazienti cun ictu è attaccu ischemicu transitoriu: una linea guida per i prufessiunali sanitarii da l'American Heart Association / American Stroke Association Corsu. 2014; 45 (7): 2160-2236. PMID: 24788967 pubmed.ncbi.nlm.nih.gov/24788967/.

Meschia JF, Bushnell C, Boden-Albala B, et al. Linee guida per a prevenzione primaria di l'ictus: una dichjarazione per i prufessiunali sanitari da l'Associazione Americana di u Coru / American Stroke Association. Corsu. 2014; 45 (12): 3754-3832. PMID: 25355838 pubmed.ncbi.nlm.nih.gov/25355838/.

Riegel B, Moser DK, Buck HG, et al; Cunsigliu di l'Associazione Americana di u Cori per l'Infermiera Cardiovascolare è di l'AVV; Cunsigliu di Malatie Vascular Periferica; è Cunsigliu per a qualità di a cura è a ricerca di risultati. Autocura per a prevenzione è a gestione di e malatie cardiovascolari è di l'ictu: una dichjarazione scientifica per i prufessiunali sanitari da l'American Heart Association. J Am Heart Assoc. 2017; 6 (9). pii: e006997. PMID: 28860232 pubmed.ncbi.nlm.nih.gov/28860232/.

Wein T, Lindsay MP, Côté R, et al. Raccomandazioni di e migliori pratiche canadiane di colpu: Prevenzione secondaria di colpu, linee guida di pratica di sesta edizione, aggiornamentu 2017. Int J Corsu. 2018; 13 (4): 420-443. PMID: 29171361 pubmed.ncbi.nlm.nih.gov/29171361/.

Whelton PK, Carey RM, Aronow WS, et al. 2017 ACC / AHA / AAPA / ABC / ACPM / AGS / APhA / ASH / ASPC / NMA / PCNA Guideline per a prevenzione, rilevazione, valutazione è gestione di pressione alta in adulti: un rapportu di l'American College of Cardiology / American Task Force di l'Associazione Cardiaca nantu à e Linee Guida di Pratica Clinica. J Am Coll Cardiol. 2018; 71 (19): e127-e248. PMID: 29146535 pubmed.ncbi.nlm.nih.gov/29146535/.

Wilson PWF, Polonsky TS, Miedema MD, Khera A, Kosinski AS, Kuvin JT. Revisione sistematica per a linea guida 2018 AHA / ACC / AACVPR / AAPA / ABC / ACPM / ADA / AGS / APhA / ASPC / NLA / PCNA nantu à a gestione di u colesterolu in sangue: un rapportu di l'American College of Cardiology / American Heart Association Task Force nantu à e Guideline di Pratica Clinica [a correzione publicata apparisce in J Am Coll Cardiol. 2019 25 di ghjugnu; 73 (24): 3242]. J Am Coll Cardiol. 2019; 73 (24): 3210-3227. PMID: 30423394 pubmed.ncbi.nlm.nih.gov/30423394/.

Novi Posti

15 Alimenti Sani da Avè in a Vostra Cucina à Tutti i Tempi

15 Alimenti Sani da Avè in a Vostra Cucina à Tutti i Tempi

L'avete capita oramai: I frutti è i ligumi ò boni, e patatine fritte è l'Oreo ò cattivi. Micca e attamente a cienza di razzi. Ma tai calendu u vo tru frigorifero è a d...
Cunsiglii di Bellezza: 4 Trattamenti di Bellezza Pre Matrimoniu da Evità

Cunsiglii di Bellezza: 4 Trattamenti di Bellezza Pre Matrimoniu da Evità

Ni una po a a pira à vede "abba tanza bè" u ghjornu di u o matrimoniu ( cioccante, nò?). Dopu tuttu, e foto eranu e po te per a vita. Ma in un forzu per vede è i entenu o...