Quessi Foodies Queer Stanu Fendu Pride Flavorful
![FRIDAY THE 13TH KILLER PUZZLE LIVE](https://i.ytimg.com/vi/L6ukcvrY4Wc/hqdefault.jpg)
Cuntenutu
- Nik Sharma
- Soleil Ho
- Ghjiseppu Hernandez
- Asia Lavarello
- DeVonn Francis
- Julia Turshen
- Aghjunghjendu un altru stratu di significatu à l'alimentu
A creatività, a ghjustizia suciale, è un pocu di cultura queer sò nantu à u menu oghje.
L'alimentu hè spessu più cà sustenimentu. Hè spartera, cura, memoria, è cunfortu.
Per parechji di noi, l'alimentu hè l'unicu mutivu di fermà durante u ghjornu. Hè a prima cosa chì ci vene in mente quandu vulemu passà u tempu cun qualchissia (data di cena, qualchissia?) È u modu u più faciule per curassi di noi stessi.
A famiglia, l'amichi, l'esperienze culinarie è i media suciali influenzanu u modu in cui vedemu, cucinemu, gustemu è sperimentemu cù l'alimentu.
L'industria alimentaria ùn seria micca listessa senza persone dedicate à a scienza, u piacè è u sintimu di l'alimentu. Parechji di sti creativi chì spartenu a so passione è u so talentu venenu da a cumunità LGBTQIA.
Eccu alcuni di i chef LGBTQIA, cucini è attivisti alimentari chì portanu u so sapore unicu in u mondu alimentariu.
Nik Sharma
Nik Sharma hè un immigrante gay da l'India chì a so furmazione in biologia moleculare hè diventata un veìculu per u so amore per l'alimentu.
Sharma hè un scrittore alimentariu à u San Francisco Chronicle è autore di u premiatu blog A Brown Table. Hà sparte ricette ispirate da u patrimoniu cum'è u coccu chutney è u chole Punjabi, inseme cù dolci creativi cum'è u ghjacciu à u rosmarinu di limonu.
U primu libru di cucina di Sharma, "Stagione", hà fattu a lista di i libri di cucina più venduti di u New York Times in autunno 2018. U so prossimu libru, "L'equazione di sapori: a scienza di a grande cucina", esplora cume u sapore nasce da u visuale, aromaticu, emotivu, audio , è sperienze testurali di l'alimentu.
Sharma hè altrettantu attenta à i fundamenti. A prova in sta lista di l'essenziali di dispensa per tene intornu per una ghjurnata di pioggia. Truvatelu in Twitter è Instagram.
Soleil Ho
Soleil Ho hè un criticu di ristorante per a San Francisco Chronicle è, secondu a so biografia di Twitter, una guerriera etno-alimentaria.
Ho hè u co-scrittore di "MEAL", un rumanzu graficu culinariu è un romanzu stranu rotulatu in unu. Nanzu era stata l'ospite di u podcast "Racist Sandwich" nominatu à u premiu, chì esplora a dimensione pulitica di l'alimentu.
Ho apparisce ancu in l'antulugia "Women on Food", una vitrina di voci femminili radicali in l'industria alimentaria.
Recentemente hà trattatu u prublema di a razza di i media alimentarii è u modu chì avemu parlatu di l'aumentu di pesu durante i chjusi di COVID-19, è s'impegna à custruisce una cumuna comunità vietnamita americana.
Ho ùn ama micca solu l'alimentu. Hè pronta à affruntà i prublemi in l'industria. Seguitàla in Twitter è Instagram.
Ghjiseppu Hernandez
Joseph Hernandez hè direttore di ricerca in Bon Appetit chì stà cun u so maritu è u ricciu in Brooklyn, New York.
Hernandez si concentra nantu à a relazione trà cibu, vinu è viaghju, è hè interessatu à creà spazi alimentari è vini inclusivi.
Fighjate u so Instagram: Bonghjornu, anatra tortilla di grassu cù ova, furmagliu peperone, è Cholula! È un sì duru à a torta di zucchetti di cicculata perfettamente imperfetta.
Hernandez sparte meditazioni assai persunali è relatabili in u so blog. U so assaghju cortu, "Saison des Agrumes", illustra u so approcciu liricu à l'alimentariu, aduprendu frasi cum'è "schjattà i soli chì falanu sottu à i vostri pedi" è "catturà un pocu di sole sottu [i to artiglii".
Catturà lu in Twitter.
Asia Lavarello
Asia Lavarello hè una donna strana specializata in fusione caraibica-latina nantu à u so situ web è u canali YouTube, Dash of Sazón.
U maritu è a figliola di Lavarello si uniscenu à ella in a creazione di brevi video chì mostranu u prucessu di cucina cù una musica deliziosa è ballabile. Ogni video include ricette in e note è in u situ web.
Dash of Sazón hè tuttu di gustu. Chì ne dici di u piattu naziunale di u Perù, lomo saltado, per cena?
Catturà Lavarello nant'à Twitter è Instagram.
DeVonn Francis
DeVonn Francis hè un chef è un artista impegnatu à creà spazi edificanti per e persone di culore. Faci questu in parte per mezu di a sucietà di eventi culinarii basata in New York chì hà fundatu, cunnisciuta cum'è Yardy.
Francescu guarda à l'agricultori marginalizati per ottene ingredienti, si concentra nantu à l'assunzione di donne è persone trans per l'eventi Yardy, è furnisce salarii vivibili à i so impiegati.
Cum'è u figliolu di l'immigranti di a Giamaica, Francis hè infine interessatu à creà una scola di cuncepimentu alimentariu è agriculu quì.
Nant'à e so rete suciale, Francis mischia senza cibu alimentu è moda. Una stonda mostra u melone è u rum biancu rasatu u ghjacciu. E prossime, stupende foto di i Neri in inseme chì cumunicanu fiducia è putere.
Francescu porta audace è creativu à un altru livellu. Seguitatelu in Instagram.
Julia Turshen
Julia Turshen hè una difensore di l'equità alimentaria cun un feed Instagram di combinazioni alimentari uniche chì vulete pruvà. E so richieste di scrittura incuraghjenu i so seguitori à pensà più in profondità nantu à l'alimentazione, cum'è quandu ella dumanda: "Cumu possu fà manghjà parlà à e mo sperienze è serve da veiculu per a cumunicazione è u cambiamentu?"
Turshen hà publicatu parechji libri, cumpresu "Feed the Resistance", un manuale per attivismu puliticu praticu cumpletu cù ricette.
Hè stata chjamata unu di i 100 più grandi cucinari casalinghi di tutti i tempi da Epicurious, è hà fundatu Equity at the Table, una basa di dati di donne è di genere senza cunfurmità – prufessiunali in l'impresa alimentaria.
Aghjunghjendu un altru stratu di significatu à l'alimentu
Una di e belle cose di l'alimentu hè u modu chì pò esse mudellatu da l'istintu, a cultura è a creatività.
Questi sette influenzatori alimentari LGBTQIA portanu i so background è interessi à u so travagliu in modi generativi è ispiratori.
A creatività, a ghjustizia suciale, è un pocu di cultura queer sò nantu à u menu oghje.
Alicia A. Wallace hè una feminista nera strana, difensore di i diritti umani di e donne, è scrittore. Hè passiunata di ghjustizia suciale è di custruzzione cumunale. Li piace à cucinà, à fà u fornu, à fà u giardinaghju, à viaghjà, è à parlà à tutti è à nimu in listessu tempu nant'à Twitter.